(oftewel wie geen grapjes maakt!
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

xLies schreef:Een jaar niet gelachen = Een jaar niet geleeft
& anders zie ik het wel toch! ponygekje21 schreef:Het lijkt wel of ik echt de enige ben die hier mee kan gaan zitten... ik weet dat het onzin kan zijn maarja stel je maar voor.. brr ik moet er niet aan denken.

Oakland1990 schreef:In 2000 zou de aarde ook ontploffen, of haar klok loopt achter of het is onzin. Ik gok het laatste!
Dat is het zo'n beetje heel simpel en heel kort uitgelegd. Doodzonde dat er sites zijn die het als dood of einde beschouwen. Eigenlijk is het gewoon een nieuw begin.
Een "groei"
Niets engs of ergs dus. Maar of het ook echt zo is? Dat zullen we waarschijnlijk in 2012 weten. Ik weet wel dat de maya's al in heel veel dingen gelijk hebben.
Het zou overigens ook rond 2012 zijn, de maya kalender werkte nl heel anders dan de kalender die wij kennen waardoor er een foutmarge moet zijn. Gezien het "omgerekend" moet worden en mensen nu eenmaal fouten maken. Maar daar denken veel sites niet aan.
Goof schreef:Allemaal stoppen met werken en nog even volop gaan genieten van het leven dan maar
? Of doen ze dat niet meer met een looptijd van 30 jaar 
Zonder armoede enzo, en zonder oorlogen.
Als iedereen doodgaat wordt het vast heel gezellig in het hiernamaals