Help! Aanbidder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:42

zwelgje kan niet anders zeggen als SUPER GEDAAN! OK dan!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:44

Go jij! Go jij! You go Girl!! Go jij! Go jij!

Nee, zonder dollen, echt super goed aangepakt. Hopelijk is het nu echt klaar over en uit!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:46

Goed zo !! OK dan!

En al SMS-t hij nog wel , wat boeit jou dat , want je wist ze gewoon meteen zonder erop in te gaan , DICHT die deur Knipoog

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:49

You go girl!!!!! goed gedaan!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 13:06

Bedankt allemaal! Goh, dat je soms zo hard op moet treden om iets duidelijk te maken. En dat iemand zo veel hoop blijft koesteren ondanks tegenwerking van de andere kant.
Als ie slim is, laat hij het rusten en probeert hij niet nog een keer contact te zoeken op deze manier.
Ik zal gerust de hand opsteken als ik hem toevallig zie maar ik zal wel voorzichtig zijn. Anders denkt ie straks weer dat ik hem toch leuk vind Knipoog Wie weet gaat ie dan wel over op brieven schrijven, hahaha. Nee, ik denk wel dat het klaar is nu. Het kan in ieder geval niet meer liggen aan het feit dat ik niet duidelijk ben geweest.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:11

Ik hoop ook van harte voor je dat het over is!
Vind het wel knap dat je de stap hebt gezet om zelf te bellen.
(ik weet hoe het is om een glurende buurman te hebben, maarja deze staat (bijna) dag en nacht of voor de deur of in de tuin (naast ons) ... dus nu ook maar andere gordijnen kopen).

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:24

Je zegt zelf dat je zijn vriendin hier ook over wil inlichten.. maar dat zou ik niet doen als ik jou was. Zo maak je er misschien alleen nog maar een groter probleem van, want ik neem aan dat zijn vriendin er niet leuk op gaat reageren. Misschien gaat ze dan vanalles denken, bijv dat jij ook op hem valt en dat jullie een affaire hebben ofzo. Zou goed kunnen, dat ik zou zijn vriendin er (nog) niet over inlichten. Behalve als het te gek gaat worden, als hij tever gaat bijv.

Het enigste wat je kan doen is hem vertellen dat dit totaal niet wederzijds is en dat je het ook niet eerlijk vind tegenover zijn vriendin. Het is natuurlijk lastig want jullie wonen tegenover elkaar, maar als jij hem duidelijk maakt dat het niet wederzijds is houd het vanzelf op neem ik aan.
Ik zou het ook niet aan je vriend vertellen, dan krijgt je vriend dadelijk om die reden een hekel aan de buurman terwijl dat ook niet de bedoeling is lijkt mij?
Ik zou het iig als jou vriend zijnde niet leuk vinden en ik zou de buurman dan niet meer zo waarderen.

Lastige situatie, succes ermee!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:30

Goed gedaan meid! Soms is het gewoon nodig om even heel duidelijk en dan maar wat minder vriendelijk de waarheid te zegen OK dan! En nu wel vol blijven houden!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:54

Ik hoop dat het dan ook echt opgelost is. Ja
En nu nog volhouden inderdaad!

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:36

Goed gedaan! En knap dat je zelf hebt durven bellen! OK dan!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:44

hopelijk dat die plank voor z'n kop zakt Knipoog
en hij je idd metrust laat...
iig goed gedaan dat je zelf gebelt hebt Knipoog!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 00:08

Nou fijn dat je het hopelijk toch zelf hebt op kunnen lossen... Hopen dat die plaat voor zijn kop inmiddels verdwenen is en dat hij zijn vriendin eens de waarheid zegt, mafkees...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 02:34

You go girl! Go jij! Go jij!

En neem jezelf niet kwalijk dat je eerst geprobeerd hebt om het vriendelijk op te lossen. Je gaat niet iemand die je als vriend beschouwt meteen afbranden als hij een keer iets doet wat je niet zo leuk vindt. Dat probeer je toch eerst op een vriendelijke manier op te lossen.
Ik snap best dat iemand soms zijn hart moet luchten. Dat heeft hij gedaan en jij hebt je antwoord gegeven. Moet voldoende zijn toch? Dan moet ie niet door blijven zeuren.
Nou maar hopen dat het nu over is. Loser.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 08:17

pmarena schreef:
"vanaf het eerste SMS-je duidelijk ben geweest" Dat ben je dus niet , want anders had de eerste ook de laatste geweest. Als je duidelijk zou zijn geweest was de kous daar meteen al afgeweest want dan had je er gewoon niet meer verder op ingegaan.

Bullshit, als iemand echt zó gek is gaat hij door totdat hij een ons weegt. Iedereen heeft een andere manier van Nee zeggen en duidelijk zijn, maar zoals ik het begreep heeft de TS duidelijk gezegd er niet van gediend te zijn.
In zij situatie had ik me allang teruggetrokken, nee is nee. Duidelijk gevalletje van 'bord voor de kop'.

@ TS: Super dat je zelf hebt gebeld! Als hiermee de kous nog niet af is, zou ik serieuzere stappen gaan overwegen. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar mocht hij niet van ophouden weten.. kan je beter een melding gaan maken bij de politie. Dan staat het vast geregistreerd en kunnen ze je wellicht tips geven Lachen
Maar, vooralsnog: de vlag uit Knipoog !

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 10:12

Ik ga er vanuit dat mijn nummer gewist is en hij niet nog eens probeert om zo contact te zoeken! Als hij om welke reden dan ook weer begint, dan zal ik andere stappen moeten ondernemen. Kijk, ik kom hem bijna dagelijks tegen. Mijn vriend zei gisteren ook al dat hij misschien na verloop van tijd toch weer gaat proberen om het contact te zoeken maar dan door misschien elke keer mee te wandelen naar de rijbak ofzo. Je weet het niet. Hij heeft een duidelijke plank voor zijn kop en ondanks mijn afwijzingen bleef hij zo stug volhouden door te zeggen dat hij me zo leuk vindt! Ik snap dat niet???
En ik vind het zo ontzettend banketstaaf voor zijn vriendin, haar heeft hij niets verteld namelijk. Stiekem met de buurvrouw sms-en en zeggen hoe leuk hij haar vindt en ondertussen mooi weer spelen bij de vriendin. Hij is niet eerlijk tegen haar! Ik heb het gisteren met mijn vriend erover gehad en hij is nog steeds van mening dat wij het haar niet moeten vertellen. Is niet onze zaak.
Aan de andere kant is mijn vriend vooralsnog voorzichtig in de communicatie naar hen toe, want je weet namelijk niet hoe hij deze afwijzing uiteindelijk zal verwerken... . Mijn vriend is nog een beetje bang voor jaloerse acties om mij toch maar te kunnen zien. Kijk, als het er straks op uitdraait dat hij zich op welke manier dan ook niet kan inhouden, dan kan ik er altijd nog aangifte van doen. Vooralsnog, hoop ik dat het nu eindelijk over is. Ik ben wel vaak alleen thuis en er zijn gelegenheden genoeg dat hij me alleen zou kunnen treffen, ik ben de komende tijd wel wat bedachtzamer... . Mochten er nog nieuwe acties komen, dan zet ik ze zeker in dit topic. Stel dat het verhaal nog een staartje krijgt, dan heb ik in ieder geval alles al goed gedocumenteerd, hahaha!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 10:15

Jah precies Knipoog

Maar mocht hij hierna nog contact zoeken. Hoe onschuldig het ook lijkt..! Ga dan in ieder geval langs de politie om een melding te maken en om info te vragen. Je hoeft nog geen aangifte te doen als je dat nog niet wilt, maar dan zijn ze ervan op de hoogte.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 10:30

Ja, is misschien wel een goeie. Ik ben er de komende tijd toch wel wat op bedacht dat hij wel weer contact zou willen hebben. Ik denk namelijk eerlijk gezegd niet dat de 'liefde' voor hem over is nu ik hem heb afgewezen... .
Ik kan het natuurlijk altijd melden, heb je helemaal gelijk in. Bedankt voor de tip!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 10:57

Elaine : HIJ kan wel doorgaan , maar er is alleen sprake van SMS-contact als je er ook op reageert. Al doe je maar een heel koel SMS-je terug , dan ben je toch met hem bezig en dat kan zo iemand toch zien als een goed teken.

Natuurlijk is dat een bord voor de kop maar zo werkt het wel , als je geen bijzonder contact wilt moet je er ook niet op ingaan , ook niet vriendelijk , ook niet afwimpelend : NEE is NEE.

Anders krijg je net van die problemen als in opvoedprogramma's voor kinderen : ouders zijn niet consequent en belonen slecht gedrag toch door er teveel aandacht aan te geven : dat moedigt juist aan. Zo werkt het bij zo'n figuur ook , negatieve aandacht is ook aandacht. Je kunt wel zeggen dat je geen speciaal contact wilt , maar als je vervolgens toch erop reageert door terug te SMS-en en af te spreken....dan heeft hij toch succes.

Het is logisch dat TS niet direct zo bikkelhard wilde zijn maar dat zijn dus die zachte heelmeesters Knipoog

Als dit nog eens voorkomt zal ze die fout ook vast niet meer maken maar meteen heel duidelijk zijn dat iemand dus echt totaal geen voet aan de grond krijgt Knipoog
En dat hoef je helemaal niet bikkelhard of lomp te doen , maar gewoon heel consequent. Zwaaien en elkaar tegenkomen is prima , maar echt bewust contact zoeken is een nono en daar ga je dan ook gewoon totaal niet op in , want dat heb je gezegd dat je dat niet wilde dus doe het dan ook niet Lachen

Ik heb ook een keer zo'n figuur achter me aan gehad en weet hoe vervelend het is , want je wilt aardig en vriendelijk blijven en geen koele kouwe bitch zijn , het is enorm vermoeiend !!!

Ik hoop voor je dat het nu over is Zwelgje. De "liefde" zal niet zomaar weg zijn , als de hoop maar weg is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 11:31

Goed gedaan! Ja

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 13:28

Ja, soms moet je eenmaal een bitch zijn. Ik heb veel liever dat hij nu denkt dat ik een echte bitch ben en daarmee de hoop definitief opgeeft. Mensen die mij echt kennen weten wel hoe ik in mekaar zit maar dat hoeft hij niet te weten.
Maar mensen die nu eenmaal een soort van ideaalbeeld hebben gevormd, zijn daar toch lastig vanaf te brengen. Ook omdat we in dit geval wel kunnen spreken van een obsessie als je al 7 jaar stiekem verliefd bent op je buurvrouw! Ik denk ook niet dat de liefde zo snel weg zal ebben maar ik kan alleen maar hopen dat hij opgeeft met proberen. Ergens hoop ik ook nog steeds dat hij eerlijk gaat zijn naar zijn vriendin, maar die kans is denk ik nihil.
Ben ook heel benieuwd naar hoe hij zal reageren als we mekaar tegenkomen...ik zal netjes de hand opsteken en daar is het voor mij mee gedaan. Ik en mijn vriend vinden het beide nog wel een beetje spannend en onvoorspelbaar omdat wij niet weten hoe hij straks zal reageren als alles een beetje bezonken is en hij beseft dat hij geen kans maakt en de burenrelatie zelfs volledig heeft verwoest. We wachten even af... . Maar ik ga er niet de hele tijd mee bezig zijn.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 19:30

zwelgje, ik hoop voor je dat hij idd nou dimt en "verstandig" gaat doen, en wat anderen vinden niks van aan trekken Knipoog
tja en wat hij doet naar z'n vriendin toe is ook niet jé van het, maar goed is zijn pakkie an Knipoog

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:12

edit
Laatst bijgewerkt door Tal op 15-09-08 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:14

neverstop schreef:
zwelgje, ik hoop voor je dat hij idd nou dimt en "verstandig" gaat doen, en wat anderen vinden niks van aan trekken Knipoog
tja en wat hij doet naar z'n vriendin toe is ook niet jé van het, maar goed is zijn pakkie an Knipoog

Dimmen, damt??, gedongen?? Knipoog Grapje hoor!

Volgens mij is buurman aardig stil, gezien de stilte van dit topic?
Hahah, soms is stilte fijn!!! Slapen Slapen
Hoop dat buurman zich koest houdt. Lips are sealed

We wachten af.....

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 09:01

Buurman is inderdaad stil... . We kwamen ze afgelopen zondag nog wel tegen toen wij de paarden wilden gaan binnenzetten. Kwamen ze net met hun tweeen aangelopen met de hond.
Ik nog eens goed de hand van mijn vriend vastgepakt Vork en netjes 'goedemiddag samen' gezegd.
Je zag dat de vriendin wilde afremmen om even een babbeltje te slaan, maar wij liepen door alsof we haast hadden. Buurman hield zijn hoofd de hele tijd naar beneden en durfde ons niet in de ogen te kijken... . Heel weird. Och, hij houdt zich koest dus hij zoekt het verder ook maar lekker uit.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 09:02

vind het wel sneu voor die meid zeg..
ze zal zich knap belazerd voelen als ze er achter komt