Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kimberley_ schreef:KiWiKo schreef:nee lief, je weet niet wat je doetmet je grote muil alleen red je het niet in de grote boze buitenwereld
en dan kan je als meiske nog zo sterk zijn, fysiek win je het nooit van een man als het op een handgemeen uit komt.
Kan hier wel op doorgaan heeft geen zin...
been there done that........... ik heb 15 jaar een relatie gehad met de eigenaar van de grootste discotheek van Den Haag, 4 keer van de weg af gereden, 2 keer overvallen thuis, een keer op me geschoten en ontelbare vechtpartijen meegemaakt in de zaak. Been There Done That....... en geef mijn portie maar aan Fikkie joh!! dus ik ben bang dat ik weinig van je kan leren wat dat aangaat
KiWiKo schreef:Moet je ook niet doen geloof me![]()
been there done that........... ik heb 15 jaar een relatie gehad met de eigenaar van de grootste discotheek van Den Haag, 4 keer van de weg af gereden, 2 keer overvallen thuis, een keer op me geschoten en ontelbare vechtpartijen meegemaakt in de zaak. Been There Done That....... en geef mijn portie maar aan Fikkie joh!! dus ik ben bang dat ik weinig van je kan leren wat dat aangaat
_Nancy schreef:Ja, diefstallen, overvallen, steekpartijen
dat is tegenwoordig normaal..
T is echt standaard in t nieuws
Juul schreef:_Nancy schreef:Ja, diefstallen, overvallen, steekpartijen
dat is tegenwoordig normaal..
T is echt standaard in t nieuws
Vroeger waren er plunderaars enzo. Toen was er alleen minder media dus wisten mensen het alleen via-via.

Miracle_ schreef:Binnekort is het niet HvNL, maar HvCriminaliteit

katiavl schreef:Toen had je geen media, en ook geen mensen die dicht op elkaar wonen. En er zijn veel oude seriemoordenaars
En toen waren het vampieren die de moorden pleegde, althans dat dachten ze

Miracle_ schreef:Oke, oke. De media houd nou eenmaal van overdrijven.. En tegenwoordig is er bij een steekpartij niet als eerste de ambulance, maar de journalist.
Kimberley_ schreef:KiWiKo schreef:nee lief, je weet niet wat je doetmet je grote muil alleen red je het niet in de grote boze buitenwereld
en dan kan je als meiske nog zo sterk zijn, fysiek win je het nooit van een man als het op een handgemeen uit komt.
Kan hier wel op doorgaan heeft geen zin...
Moet je ook niet doen geloof me![]()
_Nancy schreef:Miracle_ schreef:Oke, oke. De media houd nou eenmaal van overdrijven.. En tegenwoordig is er bij een steekpartij niet als eerste de ambulance, maar de journalist.
Ja, die staan altijd met hun neus overal bovenop..
Wedstrijdje wie de beste shot kan krijgen
Jaa, 1e foto leverd geld op he
Kimberley_ schreef:Prima jij bent degene die het meest heeft meegemaakt hoor..
KiWiKo schreef:Ach we leven in de IKKE maatschappij........... als IKKE het maar goed heb, en hoe en wat met de rest is eigenlijk helemaal niet belangrijk
KiWiKo schreef:Ach we leven in de IKKE maatschappij........... als IKKE het maar goed heb, en hoe en wat met de rest is eigenlijk helemaal niet belangrijk
Juul schreef:Precies Katia dat bedoel ik. Het respect is niet weg hoor, is er nooit geweest. Vroeger hadden volwassenen geen respect vor kinderen, nu is het andersom.
ik kijk al niet meer...._Nancy schreef:[naam] schreef:Precies Katia dat bedoel ik. Het respect is niet weg hoor, is er nooit geweest. Vroeger hadden volwassenen geen respect vor kinderen, nu is het andersom.
Wij zijn de spiegels van volwassenen
Kimberley_ schreef:Kan hier wel op doorgaan heeft geen zin...
Prima jij bent degene die het meest heeft meegemaakt hoor..
maar nu ben ik blij dat ik bijna 40 ben met een redelijk ongeschonden lijf
Wees jij nou maar voorzichtig, want als het puntje bij paaltje komt ben je gewoon net als iedereen anders een hele kwetsbare sterveling