Boodschappen, duur of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje100

Re: Boodschappen, duur of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:22

Met wasmiddel doe ik ook lang, als ik dat koop ben ik inderdaad meteen wat meer kwijt die maand/week. Meestal gewoon appie eigen merk of een aanbieding. Verder gebruik ik geen 4 soorten wasmiddel, het meeste gaat gewoon met wasmiddel voor gekleurde was. Ik draai alleen volle trommels dat scheelt ook.
Met shampoo doe je best lang, dat zijn naar mijn idee de kosten niet. Ik doe wel 4 maanden met een Elvive shampoo, ik sla altijd in als de 2e voor de halve prijs is. Nou moet ik zeggen dat ik drogisterijspullen ook niet echt bij mijn boodschappen reken, dan kan er soms bij zitten maar ik haal dat vaak bij de drogist. Dan kan ik bv. ook wel wattips, make-up reiniger etc. gaan rekenen en dat vind ik niet meer bij de boodschappen horen, dat zijn meer verzorgingsproducten.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:14

Ik heb altijd wel merkwasmiddelen (meestal Robijn) omdat ik die gewoon het lekkerste vind ruiken, maar ik doe echt heel lang met een fles. Wij hebben gemiddeld genomen 3 wassen in de week (we zijn met z'n 2e). Dat zijn dus producten die wij niet vaak gebruiken. De vaatwasblokken van Sun daar doen wij ook weken mee (de vaatwasser draait niet iedere dag). Dat zijn natuurlijk al dingen die anders zijn als je een gezin hebt.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:20

Ja ik ook, merkwasmiddelen. Ik heb nog liever Ariël dan Robijn. Puur om de geur, maar ook om de kwaliteit. Het reinigt de wasgoed echt beter, althans vind ik.
Er gaat elke dag wel een trommeltje in.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:26

Ik gebruik de wasmiddelen die volgens de consumentenbond het beste zijn. Dat zijn niet altijd de A merken hoor! Altijd makkelijk om te vergelijken.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:46

De laatste tijd koop ik idd merkwasmiddelen. Maar dat komt omdat de goedkope wasmiddelen de vlekken er helemaal niet uit krijgen. Ik wacht wel altijd op de reclames en koop dan 3 flessen in 1 keer. Robijn is favoriet, want die ruikt het lekkerste.

Ik kreeg trouwens een tip om vlekken even in te smeren met Dreft afwasmiddel, even laten intrekken en dan in de wasmachine. Werkt beter dan de meeste vlekkenverwijderaars en het is (al is het een van de duurdere afwasmiddelen) goedkoper.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:52

Ik gebruik nu Sunil, die vind ik erg fijn. Moet wel zeggen dat ik dat soort dingen vaak in de aanbieding koop. Zoals vorige week, 2e fles gratis. Nou, dan neem ik meteen een paar flessen mee! En wat ik ook veel gebruik is ossengalzeep.
Er gaat bij mij overigens aardig wat wasmiddel door, maar daar kon je op wachten met twee kleine apen Knipoog