Groetjes aan Runningkawa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Re: Groetjes aan Runningkawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:15

Tieneke schreef:
Als ze erachter komen dat ze via via een nieuw account heeft, wordt dat ook geband en dan zie ik niet in waarom ze haar binnen het jaar terug zou mogen komen op haar oud account.

De tijd dat Romkabouter mod was, is wel al erg lang voorbij (sorry Rom Clown ). Ondertussen is alles efficiënter geworden.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets

Rk zal onze pb wisseling missen, was altijd heel gezellig.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:16

luxx schreef:
Vanessa schreef:
Wat doet RK voor werk Knipoog

RK werkt niet, daarom is ze een bekende bokker, ongelovelijk veel aanwezig, verder kennelijk niet erg veel te doen.
grappig dat je daar 'bewondering' voor kunt krijgen!
ik heb persoonlijk andere maatstaven.
nog grappiger dat iedereen uit zijn slof schiet maar kennelijk niemand buiten bokt om enige vorm van contact met haar heeft om haar kant van het verhaal te horen.

Nors opkijken ..

nu heb ik sinds gisteren direct na de ban al direct contact met haar .. en ja heb dus haar kant van het verhaal gehoord , welke de zelfde is als wat haar is doorgegeven door de mods
en we snappen er niks van .. verder kan ik er niet over uit weiden

luxx schreef:
Prisca schreef:
Luxx is snap je probleem er niet mee leg eens uit?.

ik heb geen probleem, als je nog een klein stukje verder gelezen had had je dat kunnen zien.

vind de heftige reactie's gewoon grappig, that's all.

ja ..zucht .. RK vind haar lijf en situatie waar ze nu inzit daar door anders geheel niet grappig
kunnen willen en mogen zijn 3 verschillende dingen ..

verder vind ik het laag dat je daar nu mee komt
ze "kan" nu zelf niet reageren .. laag .. erg laag

hoop voor jou dat je nooit in zo'n situatie terecht komt

uit eigen ervaring (heb altijd 60 a 80 u pwk gewerkt voordat ik niet meer kon en mog )
kan dat zomaar 'out of the blue ' komen .. en betekend dat niet dat je niet wilt ..

nogmaals hoop voor je dat je het nooit mee hoeft te maken

maar duidelijk is wel dat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:16

Echwel schreef:
Tieneke schreef:
Als ze erachter komen dat ze via via een nieuw account heeft, wordt dat ook geband en dan zie ik niet in waarom ze haar binnen het jaar terug zou mogen komen op haar oud account.

De tijd dat Romkabouter mod was, is wel al erg lang voorbij (sorry Rom Clown ). Ondertussen is alles efficiënter geworden.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets

Rk zal onze pb wisseling missen, was altijd heel gezellig.

Ja, zeker efficient. Je kan zo geBot worden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:19

Het hele verhaal wordt nooit uit de doeken gedaan. Ze heeft een ban, dus dan zal het voor de mods duidelijk zijn dat ze dit gedaan heeft lijkt me. Het is ook niet slim om dit soort dingen te doen. Ik neem aan dat het ip adres gecheckt is, dan kun je maar 1 ding concluderen. En als het niet zo is wordt het wel weer recht gezet.

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:20

luxx schreef:
Vanessa schreef:
Wat doet RK voor werk Knipoog

RK werkt niet, daarom is ze een bekende bokker, ongelovelijk veel aanwezig, verder kennelijk niet erg veel te doen.
grappig dat je daar 'bewondering' voor kunt krijgen!
ik heb persoonlijk andere maatstaven.
nog grappiger dat iedereen uit zijn slof schiet maar kennelijk niemand buiten bokt om enige vorm van contact met haar heeft om haar kant van het verhaal te horen.

Hier ga ik toch ook even op reageren... Weet je soms toevallig waarom ze niet werkt?! NEE, je kent haar niet en je weet het niet!!!
Ik weet precies waarom ze niet werkt, maar het is niet aan mij om dat hier te gaan rondstrooien.
Denk toch eens na voor je zoiets post! Mijn "bewondering" voor jou zit ondertussen onder het vriespunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:21

Liezel1 schreef:
VivaLaVida schreef:
Iedereen heeft het er wel over dat bokt met 2 maten meet, maar dat doet iedereen geloof ik zelf ook. Want voor RK is het heel erg en oneerlijk dat ze gebanned is, maar als zoiets een minder famous iemand zou gebeuren zou iedereen zeggen: Tja eigen schuld.
Fouten maken is menselijk, ook voor RK, en of ze het nou wel of niet gedaan heeft; het zou goed kunnen dat ze terecht gebanned is, helaas komt dat bij weinig mensen op in hun hoofd.
Niks slechts over RK trouwens.

Het probleem is dat het hele verhaal niet uit de doeken wordt gedaan en dat het daarom misschien lijkt alsof er met 2 maten gemeten wordt....
En het feit dat een aantal mensen RK kennen en dat zij zeker niet genoeg van computers zou weten om iemand te kunnen hacken.

Kunnen hacken Haha! hacken bestaat soms simpelweg uit niet meer dan iemand zn wachtwoord proberen te raden enzo 10x in te loggen.. Hoef je geen computernerd voor te zijn hoor Haha!
(hiermee beweer ik niet dat ze dat heeft gedaan hoor, voor ik heel bokt over me heen krijg.)

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:23

VivaLaVida schreef:
Kunnen hacken Haha! hacken bestaat soms simpelweg uit niet meer dan iemand zn wachtwoord proberen te raden enzo 10x in te loggen.. Hoef je geen computernerd voor te zijn hoor Haha!
(hiermee beweer ik niet dat ze dat heeft gedaan hoor, voor ik heel bokt over me heen krijg.)

en als je het niet kan raden zijn er nog genoeg programma's waar je met je ogen toe iemand met kan hacken Knipoog (maar dan moet je er wel wat van kennen om aan die programma's te geraken)

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:23

Pff we mogen de groetjes doen aan RK ze word geband en nu komen er mensen die over haar gaan zeiken?? GROW UP doe dat dan als ze kan reageren waar gaat dit over zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:24

Leentje_ schreef:
VivaLaVida schreef:

en als je het niet kan raden zijn er nog genoeg programma's waar je met je ogen toe iemand met kan hacken Knipoog (maar dan moet je er wel wat van kennen om aan die programma's te geraken)

ja daarom. Nou ik ben benieuwd naar haar kant van het verhaal.
Maar dat mag zeker weer niet gekopieerd worden uit een mail en hier geplaatst worden... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:26

Ze is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn. Over een jaartje mag ze er vast weer op. Het is slechts bokt hoor, haar arm wordt niet afgehakt Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:26

nickyu schreef:
ja ..zucht .. RK vind haar lijf en situatie waar ze nu inzit daar door anders geheel niet grappig
kunnen willen en mogen zijn 3 verschillende dingen ..

verder vind ik het laag dat je daar nu mee komt
ze "kan" nu zelf niet reageren .. laag .. erg laag

hoop voor jou dat je nooit in zo'n situatie terecht komt

uit eigen ervaring (heb altijd 60 a 80 u pwk gewerkt voordat ik niet meer kon en mog )
kan dat zomaar 'out of the blue ' komen .. en betekend dat niet dat je niet wilt ..

nogmaals hoop voor je dat je het nooit mee hoeft te maken

maar duidelijk is wel dat je geen flauw idee hebt waar je het over hebt

AMEN.......
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 21-08-08 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:28

Prisca schreef:
Ff terug gelezen en kon niets direct vinden....

Niet zo gek die reacties hoor....niets grappigs aan eigenlijk.

luxx schreef:
Diablo schreef:
Wou je nou afscheid nemen of een trap na geven?

ja sorry, onbedoeld erg off-topic, ik vond het gewoon wel grappig dat iedereen zo heftig reageert.

ik heb persoonlijk verder geen mening over RK, maakt mij ook niet uit of ze hier nu wel of niet is.
maar ik kan me voorstellen dat het voor haar erg vervelend is en ze het erg zal missen.
dus bij deze veel sterkte RK, je zult in elk geval gemist worden, dat is duidelijk!

en wat grappig betreft verschillen meningen nou eenmaal, smaken verschillen je weetsz.
waar ik dus niet mee wil zeggen dat ik het grappig vind dat RK een ban heeft, dat kan me niet zoveel schelen, maar de reactie's vind ik grappig.
lijkt wel of er iemand overleden, of erger nog vermoord is, terwijl ze gewoon harikiri gepleegt heeft op het forum.
wat ik ook een grappig onderdeel vind is dat RK altijd aan het schoppen was tegen het boktbeleid en het belachelijk vind dat er met 2 maten gemeten wordt, en jullie willen niets liever dan dat het beleid ten opzichte van haar nou precies dát doet. geestig.
ik heb er trouwens alle vertrouwen in dat het beleid wel degelijk terdege uitgezocht heeft wat er precies gebeurd is voordat ze een BOT uitdeelden.
hoe RK ook van prikken houdt en hoeveel tijd ze ook over heeft óm te prikken geloof ik geen seconde dat bokt op deze wijze haar een beschuldiging zou opleggen om haar de mond te snoeren.
voor mij is het gewoon, ze heeft haar bed opgemaakt en nu moet ze erin slapen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:29

Mensen, dit is een afscheidstopic voor RunningKawa. Graag willen we dit ook zo houden. Bedankt voor de medewerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:30

Sinds wanneer mogen afscheidstopics?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:31

dat wilde ik dus ook een beetje zeggen, iedereen roept maar over dat "met twee maten meten" gebeuren.. maar zelf verwachten ze ook zoiets.

maline

AnneOmie schreef:
Het is idd voor een minder bekende bokker net zo vervelend om een BOT te krijgen als voor RK. Ik vind het jammer dat RK een BOT heeft gekregen en nu een jaar hier niet meer mag komen. Ze was toch een bokker van de oude garde en veel paardenkennis.

Voor RK zal het alleen wel meer invloed op haar leven hebben dan voor de meeste bokkers. Niet normaal hoeveel RK op bokt zat! Wat moet ze nu nog heel de dag doen?
(neemt niet weg dat voor iedereen dezelfde regels moeten gelden natuurlijk)

Tallie1979

Nou, RK hoeft maar een dynamisch IP te nemen, nieuwe aanmelding is dan zo gemaakt, toch? Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:33

Misschien kan je ze gratie krijgen??
Ik hoop het wel. SP is toch ook weer op bokt en Lovely (dacht ik) ook.
Waarom mag RK dan niet terugkomen??

Nou dan zoek ik haar wel op Fokt... Verdrietig

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:35

Ja, je kan toch gewoon een nieuw account aanmaken met een ander IP?

RK is een bekend Bokker en ik zal haar zeker missen, was het vaak nog met haar eens ook! Tong uitsteken
Hopelijk kom ze snel weer terug! Al denk ik niet binnen 1 jaar...
Ik wist ff niet wat ik las dat je een BOT hebt.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:37

Suzanne F. schreef:
Misschien kan je ze gratie krijgen??
Ik hoop het wel. SP is toch ook weer op bokt en Lovely (dacht ik) ook.
Waarom mag RK dan niet terugkomen??

Nou dan zoek ik haar wel op Fokt... Verdrietig

Kan er nog een paar opnoemen die een definitieve Ban hebben gekregen en er nu ook weer zijn met zelfde profiel......

TOt snel RK...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:41

Tallie_Ho schreef:
Nou, RK hoeft maar een dynamisch IP te nemen, nieuwe aanmelding is dan zo gemaakt, toch? Haha!

Das handig OK dan! Haha!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:42

jammer, heel jammer.

Rk tot gauw weer op bokt.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:47

faye schreef:
Het hele verhaal wordt nooit uit de doeken gedaan. Ze heeft een ban, dus dan zal het voor de mods duidelijk zijn dat ze dit gedaan heeft lijkt me. Het is ook niet slim om dit soort dingen te doen. Ik neem aan dat het ip adres gecheckt is, dan kun je maar 1 ding concluderen. En als het niet zo is wordt het wel weer recht gezet.

Dat moet ik nog zien gebeuren Knipoog

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:49

Jeetje, lees dit nu pas........ Jammer RK........

Heb niet alle speculaties hier gelezen. Praat puur uit eigen ervaring. Kwam RK vaak tegen in verschillende topics, meestal zaten we op een laan, soms ook niet.

Ik zal de discussies en vaak ook deskundige antwoorden missen RK! Doei!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:51

Zucht

Tuurlijk kun je een ander account maken op een andere pc en tuurlijk kun je zo een tijdje inloggen.

Todat men er achter komt dat dat nieuwe account heel veel op dat gebanned ip-adres zit.

Bij fokt is het zo, geband is voor altijd en je komt er nooit meer op want ze blokkeren ook je ip-adres waardoor je nooit nooit meer op fokt kunt komen zelfs niet ander mensen achter jouw pc.

Rk werkt niet so what? en we hoeven niet geheimzinnig te doen want mevrouw had last van cvs en wat ze met haar tijd doet, moet ze zelf weten daar hoeven wij niet over te oordelen.

Maar als ze fout zat, moet ze gewoon gestraft worden net als ieder ander