Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphim

Re: Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:57

Ik heb er 5 Bloos Een superzacht hondje dat plat op zijn buik ligt. Een beertje van hetzelfde zachte materiaal dat op zijn zij ligt te slapen. Dan nog 3 Alfred J. Kwak-eendjes, eentje heb ik al vanaf mijn geboorte en de andere 2 dienden als 'reserve' en heb ik nog steeds Lachen
Wel leuk dat blijkt dat heel veel mensen knuffels in bed hebben liggen Lachen

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:04

Jaa Bloos
Altijd een mini tijgertje van winnie the pooh.. Toen die nog klein was:o me ex op kermis gewonnen toen.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:30

buitenmijn beer onder mn hoofd ligt er ook nog een paard en een labradorknuffel in mn bed.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:31

Ik heb écht niks in m'n bed van knuffels Clown

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:32

ik heb er géén. alles weggegooit Bloos

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:40

ik duim, én heb een knuffel die net zo oud is als mij, misschien ouder zelfs ik kreeg hem toen ik geboren werd, hij was bijna net zo groot als mij haha hij heet trouwens aai is oranje met een groene en een paarse oor,en al mn vriendjes wisten het van beide, like it or leave Haha!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:24

Haha, ja ik heb ook nog een knuffel in mijn bed (2 zelfs) beide van mijn vriend gekregen Knipoog

en ik kom er gewoon voor uit en schaam me er zeker niet voor, ook al ben ik 17 Tong uitsteken

Zo ieder zijn ding he Knipoog

DeemDeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:33

Ik heb ook nog een knuffel in me bed. Een konijn en hij heet Nuffie Tong uitsteken
Er is niet veel meer van over, want er zitten allemaal gaten in en de stof begint een beetje kaal te worden Tong uitsteken
De rest van mijn knuffels liggen op de kast.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:59

ik slaap ook mn knuffel.
het is een konijn, maar dat zie je er niet aan af Tong uitsteken hijs ozn 19 jaar oud.. en helemaal versleten, en al paar keer nieuw vachtje gehad.
ik sleep hem dan ook nog steeds overal mee naar toe..
mijn knuffel is mn alles.

maar iedereen accepteerd het, en weet dat ik hem heb. en neem heb dus ok gewoon mee als ik bij iemand ga slapen Lachen

heel vaak is het zelfs, dat ze even verbaast zijn, en daarna zeggen.. nja eigenlijk heb ik zelf ook een knuffel..

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:03

Ik heb er eentje, een olifant. Ik heb hem gekregen bij mijn geboorte en hij 'leeft' nog steeds Haha!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:08

jep op het voeteneinde staa een beer...
maar niet zomaar een beer het is namelijk een KiKa knuffelbeer, bij mijn oude stage verkochten ze die knuffelberen voor KiKa en dat vond ik toen zo'n leuk idee dat ik toen ook een beer heb gekocht!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:12

Ach jawel hoor, ik heb een hele mooie grote knuffel van Teigetje die me gezelschap houd naast mijn kussen Haha!

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:06

als ik hem had was ik er wel voor uit gekomen Knipoog
Oh ja mijn vriend is mijn grote knuffel!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:14

jaaaaa, ook ik hoor bij de partij heur! Een oud schaap (WITJE genaamd! Clown Vork ) van 18 jaar oud, helemaal uit elkaar gevallen, half verteerd en overal gaten die opnieuw half dichtgestikt zijn, watjes die eruit moffelen...en zowat iedereen om mij heen weet dat ik die knuffel heb. Op school (zit intern) ligt die gewoon open en bloot op bed, boeiend! Witje en ik vormen samen een team! Rock-on, dudes! Ik kan ook nergens heen zonder dat dat kleine stukje half vergaande stof mee gaat. Ze moet en zal mee! Dromen

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:20

ik heb er ook een, is nu denk ik bijna 14 jaar... een maandje naar mijn geboortje gekregen ik word in november 15 Knipoog
Het heet knuffie slaapt niet meer bij me in bed omdat ik altijd mn vingers in mn mond had en dan de knuffel erbij.. dat ben ik nu aan het afleren. En als ik me down voel dan haal ik m onder mn bed vandaan. Maar hij is er nog steeds Haha!

Edit: Ben het trouwens zo goed als af geleerd hoor!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:29

De kast naast mn bed staat vól met knuffels (ik zal ze eens gaan tellen!) In mn bed liggen tussen mn kussen en de kastwand 4 knuffels, 1 beer, een konijn, een hamster (die van de AH!) en Bles, mn paard Haha! Bles heb ik al zo lang, die gaat mn bed echt niet meer uit. Is op alle vakantie meegweest tot nu toe Ja

Zonder slaap ik ook prima, maar ik vind het gewoon leuk als opvulling en t is zacht om vast te houden Haha!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 08:18

DeemDeem schreef:
Ik heb ook nog een knuffel in me bed. Een konijn en hij heet Nuffie Tong uitsteken
Er is niet veel meer van over, want er zitten allemaal gaten in en de stof begint een beetje kaal te worden Tong uitsteken
De rest van mijn knuffels liggen op de kast.

Mijn knuffel zit ook vol gaten ROFL Kan door z'n staart kijken omdat de 'stof' eraf is.

Lig er soms ook op met m'n hoofd, als extra verhoging *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 08:52

Storm76 schreef:
Ik had een heel lieve knuffel, een prachtig mooi roze schaapje met kleine bolletjes als vacht. Ik was er stapelgek op, maar hij is per ongeluk verbrand... Ik had hem op de lamp gezet (zo'n lamp op een poot, die naar boven schijnt) en daarna het licht aangedaan. Na een half uurtje rook ik een brandlucht maar ik wist niet waar het vandaan kwam, ik dacht dat er buiten iets in de fik stond. Maar nadat ik raam had dichtgedaan en de stank bleef zag ik dat mijn schaap zijn buik inmiddels helemaal was weg gesmeuld... Ik heb hem maar weggegooit... hier een foto van mijn schaapje Sanja;
Afbeelding

Dat is wel een heel triest einde.. Ach gut

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:43

ik heb een haas met een tuinbroek aan van de Hema,en die ligt nog steeds in me bed Vork
Mijn moeder vertelde dat ik twee was en nauwlijks kon lopen,en zij moest iets bij de kassa betalen.Naast de kassa was een rek met knuffels,en als ik me vasthield aan dat rek kon ik dus die knuffels bekijken Tong uitsteken en toen pakte ik de haas en wou ik hem niet meer loslaten en zette een keel op xD dus ik mocht hem houden en heeft ze hem voor me gekocht,en ik had hem Haasje genoemd(Goh,wat origineel Haha! )

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:45

ik heb een grote aap in mijn bed Lovers
en ik kom er eerlijk voor uit Haha! niets om me voor te schamen hoor lekker schattig Lovers

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:46

Ik heb ook een knuf, die heb ik al vanaf me geboorte..Ik heb 2 dezelfden (voor het geval we eentje kwijt raakten). Hij heet Beertje en ja ook als mijn vriend hier slaapt, slaapt beertje ook met mij! Clown

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 14:42

Weet je dat er zelfs sites zijn die zich richten op verloren, gevonden en aangeboden knuffels?
hier een vb, maar er zijn er meerdere;
http://www.knuffelkwijtsijt.nl/

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:57

Mijn beertje heb ik ook nog steeds bij me, gaat ook overal mee naar toe en ik kan echt niet zonder. Haha! Als er ooit een brand zou uitbreken zou het waarschijnlijk 1 van de eerste dingen zijn die ik zou meenemen. Daarnaast heb ik een vrij grote tijger die dient als kussen, en gebruik het altijd als grap dat ik elke nacht een tijger in bed heb, haha! Vork

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:37

Jaaaa,, Ik slaap met 14 knuffels xD maar 4 favorietjes xD

Teddy beer van Men overleden opa..
Ijsbeer van mama gehad..
Konijn in spanje gewonnen xD
En men beertje gekregen van slachtofferhulp

En de rest zijn gewoon geweldig warme beestjes xD
xNina

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:16

Ik heb er 1 Bloos
Het is een roze teddybeertje die ik zelf heb gekocht. Wou haar al jaaaren kopen en toen ik genoeg geld had, snel gehaald (kostte maar 10 gulden, maar ik kreeg een kwartje zakgeld per week ofzo. Je bent jong en wilt wat Haha! ).
Beertje heeft een poosje in een doos gelegen (bij de 1000 andere knuffelbeesten), maar sinds een tijdje mag ze mij weer gezelschap houden in bed (en beschermen tegen alle enge monsters onder mijn bed Ach gut )
En ze heet Maya Haha!