Goh nog meer vodafone slachtoffers...... ik heb een rechtzaak lopen tegen vodafone.
Volgens hun had ik (nu bijna 1 jaar geleden) voor 1.134 euro gebeld, ja je leest het goed en dat in 1 maand tijd. Ik bel haast nooit, sms wel maar lang niet voor dat bedrag. Ik had een specificatie aangevraagd maar heb dat hele ding nooit gekregen, ik heb gebeld en werd simpel weg afgescheept met: als u niet betaald word u afgesloten....dus ik zei: prima doe dat lekker. Maar wat hebben die figuren gedaan, in hun overeenkomst staat (ik wist van niks) dat je bij afsluiting evengoed de abbo kosten moet betalen tot het eind van het contract......dus uiteindelijk kreeg ik een gepeperde rekening van ruim 3400 euro!!!!! En of ik dat even binnen 10 dagen wilde overmaken, normaal ging mijn betaling automatisch maar bij extreem hoge bedragen mag dat kennelijk niet, god dank!!
Ik ben een rechtzaak begonnen tegen vodafone, de rechter heeft besloten dat ik de abbo kosten (tot einde contract)niet hoef te betalen omdat hun regeltjes in de overeenkomst volstrekt onleesbaar zijn. Nu zijn we bezig met de volgens vodafone gebelde kosten, ze moesten voor 14 augustus specificatie of ander bewijs naar de rechter sturen maar tot op hede is dat nog niet gedaan. Vodafone onderneemt dus totaal geen actie, 2 oktober word hoogst waarschijnlijk het definitieve vonnis uitgesproken maar helaas zou ik die eigenlijk eind augustus ook al krijgen. Dus het is afwachten....ik heb hiervoor nooit problemen gehad met vodafone was al jaren abbonnee maar nu ben ik zo ontzettend klaar met ze. Ben blij als dit alles is afgerond want zulke bedragen brengen behoorlijke stress met zich mee en dat al bijna een jaar.