Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Korleon

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:10

Dat staat er bij mij weer net niet maar ik zit wel in een keer ver over mijn bundel heen...

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:53

Wilde ik mijn rekening naar 538 opsturen kun je die weer s niet zien!!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 22:05

Ik vind nu toch iets raars op mijn specificatie...

overal waar een T achter staat valt binnen het tegoed,en overal waar dat niet achter staat moet je betalen..

Nu staat hier dat ik een nummer gebeld heb, 2 seconden..dus niet eens opgenomen..en dat zou me 2,10 euro kosten????

Wat denken jullie??
zo staan er dus heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel.. van die bedragen terwijl ik dus geen gesprek heb gevoerd...

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:41

Nou ik heb het ook zwaar gehad met Vodafone.
De eerste 6 a 7 maanden ging het goed. Normale rekeningen en geen enkel probleem
Maar sinds mei krijg ik belachelijk hoge rekeningen van ze, zou ik naar allemaal nummers hebben gebeld en gesmst in twee seconden die ik niet eens in mijn telefoonlijst heb. En dat is opvallend, want ik sms helemaal niet naar nummers buiten mijn telefoonlijst! En het bereiken van de klantenservice is ook een drama...
Ik heb echt het idee dat sinds ze met de nieuwe server bezig zijn, ze de klanten gewoon na*ien. Zo voel ik mij in ieder geval wel.
Ik ben ook echt geschrokken van de tarieven buiten de bundel. 21 cent voor een smsje!
Helaas zit ik nog 1 jaar aan ze vast, maar daarna ga ik ook per direct terug naar Hi. Geen Vodafone meer voor mij!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 19:34

Heb net na vodafone klantenservice gebelt, na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan ( Rolleyes ) kreeg ik een bijzonder agressieve vrouw aan de lijn die mij ff onder de tafel wilde praten wat betreft de rekening. Mijn ma bij aan de telefoon en het zou aan de software van de telefoon liggen dat ik zo'n hoge rekening krijg.. Stoom uit je oren

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:16

Afgelopen jaren heb ik heb ik zo nu en dan met vragen naar de klantenservice gebeld of gemaild. Altijd een vriendelijk persoon aan de lijn en via internet een snelle reactie (binnen 2 werkdagen). Maar nu kan ik mailen wat ik wil, ik krijg alleen sjaggo reacties terug die om het antwoord heen kletsen. En als ik het hier zo lees is bellen al niet veel beter...

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:08

Absoluut niet. Betaal deze maand de rekening niet. Volgende maand misschien als ik een normaal antwoord krijg op mijn brief. Vind het toch wel errug apart dat ik tegoed overhad van vorige maand en toch een rekening van 167 euro krijg of ben ik nou gek?

Die vrouw aan de telefoon zei dat het kwam doordat ik zoveel smste. Koe

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 21:23

Ik heb inmiddels besloten om het geld toch maar te betalen voordat er nog een hogere rekening kwam... nu het is betaald laat ik het wel uitzoeken.. wil liever toch geen negatieve BKR registratie hebben..
Let wel..hiervoor heb ik 2 keer een half uur in de wacht gestaan,zonder iets te weten gekomen zijn... pas na nog een half uur bellen was het geregeld....

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:34

Ik wil ook geen negatieve BKR hebben dus betaal het maar zo.. heb paar dagen geleden mail gestuurd dus ben benieuwd naar het antwoord Knipoog

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:35

Mijn moeder wil niet hebben dat ik de rekening betaal voordat we duidelijkheid hebben over dit vage gedoe Nagelbijten / Gniffelen

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:42

Goh nog meer vodafone slachtoffers...... ik heb een rechtzaak lopen tegen vodafone.
Volgens hun had ik (nu bijna 1 jaar geleden) voor 1.134 euro gebeld, ja je leest het goed en dat in 1 maand tijd. Ik bel haast nooit, sms wel maar lang niet voor dat bedrag. Ik had een specificatie aangevraagd maar heb dat hele ding nooit gekregen, ik heb gebeld en werd simpel weg afgescheept met: als u niet betaald word u afgesloten....dus ik zei: prima doe dat lekker. Maar wat hebben die figuren gedaan, in hun overeenkomst staat (ik wist van niks) dat je bij afsluiting evengoed de abbo kosten moet betalen tot het eind van het contract......dus uiteindelijk kreeg ik een gepeperde rekening van ruim 3400 euro!!!!! En of ik dat even binnen 10 dagen wilde overmaken, normaal ging mijn betaling automatisch maar bij extreem hoge bedragen mag dat kennelijk niet, god dank!!
Ik ben een rechtzaak begonnen tegen vodafone, de rechter heeft besloten dat ik de abbo kosten (tot einde contract)niet hoef te betalen omdat hun regeltjes in de overeenkomst volstrekt onleesbaar zijn. Nu zijn we bezig met de volgens vodafone gebelde kosten, ze moesten voor 14 augustus specificatie of ander bewijs naar de rechter sturen maar tot op hede is dat nog niet gedaan. Vodafone onderneemt dus totaal geen actie, 2 oktober word hoogst waarschijnlijk het definitieve vonnis uitgesproken maar helaas zou ik die eigenlijk eind augustus ook al krijgen. Dus het is afwachten....ik heb hiervoor nooit problemen gehad met vodafone was al jaren abbonnee maar nu ben ik zo ontzettend klaar met ze. Ben blij als dit alles is afgerond want zulke bedragen brengen behoorlijke stress met zich mee en dat al bijna een jaar.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 21:44

Zo dat is helemaal een hoog bedrag zeg!!!!

Ik wilde de rekening ook niet betalen..maargoed,eenmaal een negatieve BKR registratie kom je niet zo snel vanaf... dus dan maar eerst betalen..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 10:55

Echt, als ik een bom op vodafone kon gooien deed ik het...

Ik heb maandag gebeld naar 1200,klantenservice om het te regelen van mijn abbo,
Ik had pauze en belde met mijn prepaid kaartje,
Ik vraag aan ze. dit nummer is gratis toch? anders bel ik vanmiddag terug met toestel van mijn werk.. ja nummer is gratis....

Goed... na een half uur!!! in de wacht gestaan te hebben... alles geregeld..
Wil ik net een smsje sturen..gister niks gedaan..
Kom ik erachter dat ze mijn hele kaart hebben leeg getrokken!!!
Er stond nog iets van 11 euro op.... nu niks meer..

Bel ik net met toestel van me werk weer naar klantenservice..
jah maar mevrouw,dan hebben ze u verkeerd informeerd.. dat kost wel geld met een prepaid kaart..

Echt waar.. ik wens ze allemaal de ****** ik ben dit KOTS en KOTS beu!!!!!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:35

Ik word nu een beetje angstig, was altijd een zeer tevreden prepraid beller, en nu sinds een maandje een vodafone abbonoment.... Vork

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 11:41

Ik hoop voor jou kristie dat jij geen problemen krijgt!
Niet alle mensen hebben problemen met vodafone!!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:56

Niet op voorhand zorgen maken hoor Knipoog
Ik, mn vriend en ouders hebben allemaal abbo bij vodafone en nooit geen problemen Knipoog

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:13

Ik ook niet hoor.........behalve dat die dienst van je tegoed idd slecht werkt, maar kan het wel redelijk zelf inschatten.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:08

Die vrouw van de klantenservice zei tegen mij dat de hoge rekening waarschijnlijk dan aan het systeem van je telefoon ligt Vork

Geen hangend smsje, nee gewoon het systeem van je telefoon Clown
Nooit meer vodafone voor mij Haha!

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:14

Ik zou ook zo graag een bom op Vodaone willen gooien!
Echt hoor, zo onnetjes! De laatste keer werd de klantenservice mij mooi wel in rekening gebracht.
Maar ik weet het goed met ze gemaakt. Ik ga iedere dag mijn resterend tegoed in de gaten houden, en zodra ik er ook maar enigsinds aan zit, ga ik lekker verder smsen met een pre-paid kaart. Als ze het dan nog in hun hersens halen om zulke idiote bedragen van mijn rekening af te schrijven, dan zijn ze de sjaak! Vork Duivel

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:20

Ik sms nu ook met een prepaid kaart..
Dus als ik nu weer een hoge rekening krijg, dan wordt ik echt boos!
Vorige maand ook 11 euro over (heb nu een tegoed van 29.94, maar heb een abo van 22.50) en nog krijgen ze het voor elkaar mij een rekening te sturen van 50 euro!
Vorige week al een mailtje gestuurd, nog niets terug gehad, dus ben benieuwd..

inge88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:39

nou ik heb ook genoeg klachten. ze hebben me vandaag geblokkeerd met het gevolg dat ik niet meer bereikbaar benop mijn gsm en ik dat toch echt nodig heb voor mijn werk. stel klootviolen! en waarom? nou ik had een rekening van 86 euro niet betaald! terwijl het 32 euro was en hun het af moeten schirjven ipv dat ik het overmaak. snap er nisk van en kan ze ook niet bereiken met 1200

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:18

Vorig jaar heb ik een brief gehad van de Incasso van hun, omdat ik niet betaald had enzo..

Maar ze sluiten ook al heel erg snel je mobiel af! Maar als ze je afsluiten kun je niet meer bellen maar ook niet meer gebeld worden. En bij andere providers wel... Beetje vreemd toch?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:51

Ze sluiten allemaal af als het te lang duurt met betalen. Het werkt wel, want de meesten mensen gaan meteen betalen als ze afgesloten zijn omdat ze niet zonder kunnen.
Ik kan me trouwens van jaren geleden van T-Mobile herinneren dat ze in fasen deden afsluiten. Dus eerste de 0900 nummers en dan mobiel en dan vast oid.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:35

goh het verbaast me niks, dat er al zoveel slachtoffers zijn van vodafoon, ikzelf ook...kreeg torenhoge rekeningen...todat ik de sim netjes in de kast legde...en nog hoge rekeningen...terwijl ik die maand niet eens had gebeld!!!! specifactie aangevraagd...nooit gekregen...heb de sim daarna ook nooit meer gebruikt en heb me abbo laten afsluiten...koste ook nog een hoop geld!!!! nee voor mij nooit meer VODAFONE!!!!

wreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:37

Ik kan sinds woensdagavond geen sms meer ontvangen en sinds gistermiddag niet meer verzenden, en het ligt niet aan m'm telefoon. Heb 't gecheckt. De klantenservice nam gisteren niet op. Heb ze maar gemailt maar nog niets terug gehad. Meer mensen die niet meer kunnen smsen?