Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle_1

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:01

xDramaQueen schreef:
ik ga alle pagina's even nog niet bij lezen 112 was hier binnen 2 minuten, 2 auto's ik dank ze hier ook erg voor, me zusje heeft opengedaan, kreeg eerst een mannelijke agent daarna een vrouwlijke, hij heeft een waarschuwing en is nu meegenomen, ze vond het goed dat ik 112 belde en vond het niet erg, ik heb me stiefvader gebeld en me moeder voelde nattigheid die is nu bijna thuis, ik tril helemaal en ben helemaal op, als ik zo me moeders armen voel hou ik het niet meer, voor de niet gelovers jullie zijn welkom op de ****. ik ga nu eindelijk naar beneden in mn moeders armen zitten.

Och meis toch,heel veel sterkte Ach gut
Je hebt je kranig geweerd hoor,en kan me best voorstellen dat je je ei kwijtmoest achter de pc;)
Sterkte!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 30-07-08 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: adres verwijderd uit quote

Breghje

Saskiaatje schreef:
Breghje schreef:

Als ik je goed begrijp, vind jij dus ook dat iemand zich 24/7 dient te kunnen verantwoorden aan zijn partner, trots is dat ie iemand in elkaar mept etc????? Lees de eerste pagina anders even wat hij allemaal van haar eiste, en denk daar even over na. Ik heb zelf ook twee maal een stalker gehad, 1 ex en 1 totaal vreemde van me. Het is de hel op aarde ipv dat het zielig is voor die persoon.

En als jij één van mijn eerste berichten leest zie je dat ik zijn gedrag niet goedpraat en dat ik ook vind dat hij niet zo claimerig moet zijn en dat zijn gedrag absoluut onacceptabel is.

Dan zou je ook kunnen begrijpen dat als meerdere malen is gezegd dat het niet op prijs wordt gesteld en hij alsnog blijft drammen, en doorslaat het dan als stalken wordt ervaren. Nee is een grens, en als die meerdere malen wordt overschreden en er niet wordt geluisterd houd het op. TS vind zijn gedrag ook onacceptabel, heeft dat aangegeven en heeft nu een idioot in haar nek. Dus ik snap je echt niet dat je dan aangeeft je te kunnen verplaatsten in hem.

xjudithx

xDramaQueen schreef:
ik ga alle pagina's even nog niet bij lezen 112 was hier binnen 2 minuten, 2 auto's ik dank ze hier ook erg voor, me zusje heeft opengedaan, kreeg eerst een mannelijke agent daarna een vrouwlijke, hij heeft een waarschuwing en is nu meegenomen, ze vond het goed dat ik 112 belde en vond het niet erg, ik heb me stiefvader gebeld en me moeder voelde nattigheid die is nu bijna thuis, ik tril helemaal en ben helemaal op, als ik zo me moeders armen voel hou ik het niet meer, voor de niet gelovers jullie zijn welkom op de ****. ik ga nu eindelijk naar beneden in mn moeders armen zitten.

Veel sterkte DQ. Wat fijn dat de politie er zo snel was.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 30-07-08 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Naomi_unique

Gelukkig was de politie snel aanwezig. Sterkte verder TS

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:02

xDramaQueen schreef:
ik ga alle pagina's even nog niet bij lezen 112 was hier binnen 2 minuten, 2 auto's ik dank ze hier ook erg voor, me zusje heeft opengedaan, kreeg eerst een mannelijke agent daarna een vrouwlijke, hij heeft een waarschuwing en is nu meegenomen, ze vond het goed dat ik 112 belde en vond het niet erg, ik heb me stiefvader gebeld en me moeder voelde nattigheid die is nu bijna thuis, ik tril helemaal en ben helemaal op, als ik zo me moeders armen voel hou ik het niet meer, voor de niet gelovers jullie zijn welkom op de *****. ik ga nu eindelijk naar beneden in mn moeders armen zitten.

gelukkig dat de politie er is,, ik wens je nog veel sterkte
Laatst bijgewerkt door Djilna op 30-07-08 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

laura1987

@ TS
Fijn dat hij is meegenomen meid. Hopelijk houdt hij er nu mee op.
Ik snap heel goed dat je bang bent hoor en je hebt goed gehandeld.

Waikiki

Goed gehandeld TS Lachen Hoop dat het snel allemaal een beetje voorbij is Lachen

Tallie1979

Gelijk heb je TS! Wat zei je ex?

Anoniem

Ik begon het ook een beetje in twijfel te trekken... De term '112 is er nu' vind ik ook een beetje apart, maar vooruit... Knipoog Hoop dat het opgelost is zo Ja

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:03

Breghje schreef:
Dan zou je ook kunnen begrijpen dat als meerdere malen is gezegd dat het niet op prijs wordt gesteld en hij alsnog blijft drammen, en doorslaat het dan als stalken wordt ervaren. Nee is een grens, en als die meerdere malen wordt overschreden en er niet wordt geluisterd houd het op. TS vind zijn gedrag ook onacceptabel, heeft dat aangegeven en heeft nu een idioot in haar nek. Dus ik snap je echt niet dat je dan aangeeft je te kunnen verplaatsten in hem.

Laat ik het maar ophouden dat ook ik genoeg heb meegemaakt om het vanuit zijn ogen te kunnen zien, waar veel mensen het inlevingsvermogen niet voor hebben en dat zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil maak.

TS; ik hoop voor je dat hij je nu met rust laat.

Anoniem

Sterkte DQ! Geen prettige dingen! Hopelijk loopt t met een sisser af! Ach gut

Polaris

Iig id vandaag goed afgelopen voor je DQ!

Ik hoop voor je dat hij je in de toekomst ook met rust kan laten,
en wens je veel sterkte Lachen

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:04

Fijn dat ze langs zijn geweest TS! Ach gut gelukkig komen je ouders eraan, succes verder!
Snap heel goed dat je dit ook op bokt bespreekt, op zulke momenten hoor je graag andere mensen over de situatie. Ach gut

Breghje

xDramaQueen schreef:
ik ga alle pagina's even nog niet bij lezen 112 was hier binnen 2 minuten, 2 auto's ik dank ze hier ook erg voor, me zusje heeft opengedaan, kreeg eerst een mannelijke agent daarna een vrouwlijke, hij heeft een waarschuwing en is nu meegenomen, ze vond het goed dat ik 112 belde en vond het niet erg, ik heb me stiefvader gebeld en me moeder voelde nattigheid die is nu bijna thuis, ik tril helemaal en ben helemaal op, als ik zo me moeders armen voel hou ik het niet meer, voor de niet gelovers jullie zijn welkom op de *********. ik ga nu eindelijk naar beneden in mn moeders armen zitten.

Goed gedaan meis!! Lekker zometeen bij je moeder alles eruit gooien en een bakkie troost pakken. Haal je adres maar van bokt af, dat is geen strak plan. Dikke knuffel en ik hoop dat de politie wat gezond verstand erin kan kletsen en dat jij van hem af bent.

JoT

Dikke knuffel DQ, ga maar even lekker uithuilen Ach gut

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:05

Ik wil bij deze alle sceptische mensen hier hetzelfde toewensen.
Kijken of jullie dan nog zo hard reageren.
Empathie is een zegen;)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:05

nou, is die discussie ook weer over,
alle niet gelovers naar die nogwat dreef en anders niks meer zeggen. Knipoog

TS: hoop voor je dat dit snel afgelopen is.
en dat hij je nu met rust laat.
bleef hij staan toen hij die politieauto zag?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:06

Saskiaatje schreef:
Breghje schreef:

Laat ik het maar ophouden dat ook ik genoeg heb meegemaakt om het vanuit zijn ogen te kunnen zien, waar veel mensen het inlevingsvermogen niet voor hebben en dat zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil maak.

TS; ik hoop voor je dat hij je nu met rust laat.

Ik ben daar ook helemaal niet benieuwd naar.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:07

In ieder geval fijn dat 't nog zo goed afgelopen is. Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:08

Danielle_1 schreef:
Empathie is een zegen;)

Och daar zullen we het hebben hoor.. Ik zat er al op te wachten (tja ken bokt zo onderhand wel na een paar jaar bokken..). Er is niets sceptisch aan om het even globaal te bekijken, altijd alles maar meteen geloven zonder je verstand erbij te halen is ook heel goed inderdaad. Ja dat zou iedereen moeten doen, dan zou het een mooie puinhoop worden.

TS: Ik neem aan dat hij hierbij dus ook meteen gedumpt is?

Shattered

Breghje schreef:

Helemaal mee eens!

Veseosunce

Breghje.

Je doet nu precies hetzelfde als wat wij deden en dit wou je juist niet. Waarom doe je het dan ?

Maar sterkte DQ.

Saskiaatje

3Hearts schreef:
Breghje schreef:

Helemaal mee eens!

Kom op, zeg, wat triest. Ik zeg toch al dat ik daar niet over ga uitwijden.

Djilna

Breghje schreef:
Goed gedaan meis!! Lekker zometeen bij je moeder alles eruit gooien en een bakkie troost pakken. Haal je adres maar van bokt af, dat is geen strak plan. Dikke knuffel en ik hoop dat de politie wat gezond verstand erin kan kletsen en dat jij van hem af bent.

Heb ik vast gedaan, ook uit de quotes Knipoog

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:09

Redrumfox schreef:
Danielle_1 schreef:
Empathie is een zegen;)

Och daar zullen we het hebben hoor.. Ik zat er al op te wachten (tja ken bokt zo onderhand wel na een paar jaar bokken..). Er is niets sceptisch aan om het even globaal te bekijken, altijd alles maar meteen geloven zonder je verstand erbij te halen is ook heel goed inderdaad. Ja dat zou iedereen moeten doen, dan zou het een mooie puinhoop worden.

TS: Ik neem aan dat hij hierbij dus ook meteen gedumpt is?
Dat was ie al.