Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plotie

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:25

Cartouchje schreef:
Mijn vriendin is 15, maar geeft nog een 'horror avond' als feest. ik moest helpen met een film uitzoeken.. Knipoog
dit is ff offtopic maar is Wolf Creek een leuke film daarvoor? het moet wel écht eng zijn..
alvast bedankt Lachen

Wolf creek is goed!
Er gebeuren dingen die je niet verwacht enzo.

Carrie daarvan heb ik enkel het boek gelezen. Film moet ik dus zien Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:28

Wow heel herkenbaar dit!
Ik kan ook echt niet tegen enge films, ik kan er niet van slapen, krijg rare beelden in mijn hoofd
Nee, het is beter dat ik dat niet kijk!

Ben weleens naar Walibi Halloween geweest, wat was dat eng vooral die extra huizen, damn. Maar achteraf vond ik het superleuk!

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:30

Miss_Malfoy schreef:
Draakje schreef:
Vroeger had je zo'n enge tekenfilm.
Weet alleen niet meer hoe die heet
was met allemaal konijnen en een wit konijn dat andere doodmaakte. Kent iemand die tekenfilm?
zou em nu wel eens willen zien, kijken of die dan nog steeds eng is.

Ja die ken ik! Was toch zo'n serie?
Witte konijnen met enge rode ogen. Verdrietig

Ja die, maar weet alleen de naam niet meer.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:32

Nee ik ook niet meer draakje...
Iets met de konijnen van .... en die moesten verhuizen omdat er op hun terrein een woonwijk werd gebouwd... Wat toch altijd op ketnet ofzo?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:41

Ik ben niet bang voor 'enge' films. Wel niet in mijn eentje om 12 u 's avonds. Maar als er iemand thuis is (hoeft niet mee te kijken), of als het nog licht is en er niemand thuis is, kan ik ze wel zien. Ik ben eigenlijk nog nooit echt bang geweest voor een film, buiten voor "the ring"... Echt, die film vind ik zo enorm creeeeeeeeepy. Nagelbijten / Gniffelen Zelfs mijn vader, die die toen heeft meegekeken, heeft er nachten slecht van geslapen. Ach gut

Voor de rest kan ik meestal wel kijken naar films die anderen dan weer vreselijk eng vinden. Maar "the ring" wil ik echt voor geen geld van de wereld nog een keer zien. Bloos!

Editjes: typfoutjes. Lachen
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 20-06-08 18:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:43

Mijn vader kwam met de naam waterschapsheuvel.
(ook wel watership down)
heb ff een plaatje gezocht.
Afbeelding

idd met die enge konijnen.
Laatst bijgewerkt door Draakje op 20-06-08 18:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:44

Ja inderdaad, die is het. Bah, en dat was voor kinderen bedoeld... Boos!

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:44

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:50

Ween, ik kijk net dat filmpje bij links, van Frank en Frey.
Och wat heb ik die film vroeger vaak gekeken.

*Gaat nu papiertje halen om haar tranen weg te deppen.*

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:50

hier nog een mega angsthaas...
Ik ben nu 19 maar kan echt geen enge film kijken..
vind alleen thuis zijn echt verschrikkelijk en het eindigd meestal met een telefoontje naar mijn ouders die me dan al pratend naar boven loodsen.. haha echt een drama dus!!!
Al mijn vrienden weten dat ik geen enge films kan kijken
hoogte vrees heb (extreem)
bang ben voor mensen met schmink en maskers
bang ben voor porselijne poppen/paspoppen
bang ben voor het donker en dan met name als ik alleen ben
onweer... etc.

Mijn oma is helaas ook zo'n scheiterd en ik denk niet dat het bij mij ooit nog overgaat!
Ik ben dol op disney!!! en ja ik jank ook wel eens bij een tekenfilm.. maar word sneller bang dan emotioneel haha

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:52

ik ken t wel, dan kijk je smiddags een enge film, niets aan de hand.. en dan lig je 2 weken daarna wakker.. Heb ik gehad bij saw, maar toch ook nog saw 2 en 3 gezien, toen vond t niet erg meer. Maar bij 10.000 corpses (oude, crappy film by rob zombie) kreeg ik t wel erg benauwd.. gewoon dat sfeertje in die film,, zo walgelijk.. ook geen goede film maar gewoon.. echt niets voor mij:S

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:54

sappho schreef:
hier nog een mega angsthaas...
Ik ben nu 19 maar kan echt geen enge film kijken..
vind alleen thuis zijn echt verschrikkelijk en het eindigd meestal met een telefoontje naar mijn ouders die me dan al pratend naar boven loodsen.. haha echt een drama dus!!!
Al mijn vrienden weten dat ik geen enge films kan kijken
hoogte vrees heb (extreem)
bang ben voor mensen met schmink en maskers
bang ben voor porselijne poppen/paspoppen
bang ben voor het donker en dan met name als ik alleen ben
onweer... etc.

Ach gut

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:01

Ik heb net Captivity gehuurd, ben alleen thuis vanavond.
Ga hem straks kijken met gezellig wat popcorn, heerlijk Haha!
Is een gelijkaardige film aan Saw

Peperkroket

pinuts schreef:
ik ken t wel, dan kijk je smiddags een enge film, niets aan de hand.. en dan lig je 2 weken daarna wakker.. Heb ik gehad bij saw, maar toch ook nog saw 2 en 3 gezien, toen vond t niet erg meer. Maar bij 10.000 corpses (oude, crappy film by rob zombie) kreeg ik t wel erg benauwd.. gewoon dat sfeertje in die film,, zo walgelijk.. ook geen goede film maar gewoon.. echt niets voor mij:S

Oeehh dat is toch die film met al die slachtingen en dat op een gegeven moment de slechterik de huid van iemand anders om z'n hoofd heeft gedaan? Die heb ik ook gezien Vork Vond ik niet eens zo eng, omdat het eigenlijk alleen maar bloed was..

Draakje

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:05

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:09

Ik ben ook geen held, ik hou ook niet zo van horror films en vooral niet savonds..
Maar ik huil nooit bij films Vork

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:29

Hier nog zo'n held op sokken.
Ik had het als kind al dat ik echt vreselijk slecht tegen engere films kon(weet nog wel dat ik in mijn moeder ben gekropen bij beauty and the beast!) en dat is toen een tijdje goed gegaan(vanaf dat ik ging puberen). Totdat ik wrong turn keek en we hem voor een sanitaire stop op pauze hadden gezet.
Nou je kan bij en horror film geen slechter moment plannen om een film op pauze te zetten!! Wat ben ik met het apenzuur geschrokken! Sinds dien ben ik weer terug bij af. Slaap heel slecht tot niet na enge films, moet als ik eenmaal "gedwongen" ben te kijken hem afzien(anders fantaseer ik de meest gruwelijke einde in elkaar met mezelf in de hoofdrol)
En moet een film altijd met een hoop commentaar zien(comentaar van mezelf afkomstig, in de richting van ik ga extreem op details letten zodat ik kan zien dat het nep is en flap dat er ook net zo makkelijk in een bomvolle bios uit, tot groot ongenoegen van man en de rest van de zaal Bloos )
Ik heb ook wel gehad dat ik naar mijn moeder ben gegaan om daar te logeren als manlief voor werk buiten de deur moest slapen.(door spookbeelden in mijn hoofd gekregen door een film die ik dan in het weekeinde had gezien)
Maar ook boeken zijn een crime, ik weet ook nog steeds niet hoe ik me bv door da vinci heb heengeslagen(ja eerst het laatste hoofdstuk lezend Bloos )
Nee ik denk dat mijn fantasy een beetje te rijkelijk en op hol geslagen zijn werk doet na het zien, horen of lezen van dat soort senario's.
Moet wel zeggen dat de laatste tijd het weer een beetje aan het afnemen is, ik heb bv de documantaire the exorsit gezien een paar weken geleden op tv(sbs6) en daar had ik absoluut geen probleem mee!(nou is een documantaire ook wel heel wat anders, maar ze hadden ook grote stukken van de films erin verwerkt)
Overgens nog een voorbeeld, ik heb "vroeger" thirteen gost gezien, nooit problemen mee gehad totdat ik hem een jaar geleden weer opzetten, ik heb toen 13 kleuren gescheten, terwijl ik wist hoe de film loopt!(en ja daarna weer gezellig de blanco stukjes met fantasy invullen waar ik mijn ogen en oren voor had gesloten)
Zucht, ben gelukkig niet de enige zo te horen!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:32

aafje87 schreef:
Hier nog zo'n held op sokken.
Ik had het als kind al dat ik echt vreselijk slecht tegen engere films kon(weet nog wel dat ik in mijn moeder ben gekropen bij beauty and the beast!) en dat is toen een tijdje goed gegaan(vanaf dat ik ging puberen). Totdat ik wrong turn keek en we hem voor een sanitaire stop op pauze hadden gezet.
Nou je kan bij en horror film geen slechter moment plannen om een film op pauze te zetten!! Wat ben ik met het apenzuur geschrokken! Sinds dien ben ik weer terug bij af. Slaap heel slecht tot niet na enge films, moet als ik eenmaal "gedwongen" ben te kijken hem afzien(anders fantaseer ik de meest gruwelijke einde in elkaar met mezelf in de hoofdrol)
En moet een film altijd met een hoop commentaar zien(comentaar van mezelf afkomstig, in de richting van ik ga extreem op details letten zodat ik kan zien dat het nep is en flap dat er ook net zo makkelijk in een bomvolle bios uit, tot groot ongenoegen van man en de rest van de zaal Bloos )
Ik heb ook wel gehad dat ik naar mijn moeder ben gegaan om daar te logeren als manlief voor werk buiten de deur moest slapen.(door spookbeelden in mijn hoofd gekregen door een film die ik dan in het weekeinde had gezien)
Maar ook boeken zijn een crime, ik weet ook nog steeds niet hoe ik me bv door da vinci heb heengeslagen(ja eerst het laatste hoofdstuk lezend Bloos )
Nee ik denk dat mijn fantasy een beetje te rijkelijk en op hol geslagen zijn werk doet na het zien, horen of lezen van dat soort senario's.
Moet wel zeggen dat de laatste tijd het weer een beetje aan het afnemen is, ik heb bv de documantaire the exorsit gezien een paar weken geleden op tv(sbs6) en daar had ik absoluut geen probleem mee!(nou is een documantaire ook wel heel wat anders, maar ze hadden ook grote stukken van de films erin verwerkt)
Overgens nog een voorbeeld, ik heb "vroeger" thirteen gost gezien, nooit problemen mee gehad totdat ik hem een jaar geleden weer opzetten, ik heb toen 13 kleuren gescheten, terwijl ik wist hoe de film loopt!(en ja daarna weer gezellig de blanco stukjes met fantasy invullen waar ik mijn ogen en oren voor had gesloten)
Zucht, ben gelukkig niet de enige zo te horen!

Ach gut

Kruip maar gezellig bij ons onder de tafel.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:39

Het wordt daar ondertussen wel al serieus krap he Haha!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:42

ooh oooh!!! ik heb niet het hele topic gelezen
maar ik heb wel een aantal films waar ik wel van die schrik momenten heb zoals bij dragonfly en gothika Haha!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:43

Armaris schreef:

Huilen van het lachen

Als "ze" ons maar niet horen of ruiken.

Stil zijn hoor! Bibberen mag, hand voor je mond voor als er opeens een lijk van een afgeslachte vriend naast de tafel word gedropt. Clown

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:44

Miss_Malfoy schreef:
Armaris schreef:

Huilen van het lachen

Stil zijn hoor! Bibberen mag, hand voor je mond voor als er opeens een lijk van een afgeslachte vriend naast de tafel word gedropt. Clown

...Want je zou wel eens je eten kunnen uitkotsen door de geur van de ontbinding van het lichaam Haha!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:45

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:46

Armaris schreef:
Miss_Malfoy schreef:

Huilen van het lachen

...Want je zou wel eens je eten kunnen uitkotsen door de geur van de ontbinding van het lichaam Haha!

Of gillen, en dan horen ze ons.
*Bibbert.*

Leuk forumspel. Kies je karakter en speel mee in een horrorverhaal. Huilen van het lachen