Hier nog zo'n held op sokken.
Ik had het als kind al dat ik echt vreselijk slecht tegen engere films kon(weet nog wel dat ik in mijn moeder ben gekropen bij beauty and the beast!) en dat is toen een tijdje goed gegaan(vanaf dat ik ging puberen). Totdat ik
wrong turn keek en we hem voor een sanitaire stop op pauze hadden gezet.
Nou je kan bij en horror film geen slechter moment plannen om een film op pauze te zetten!! Wat ben ik met het apenzuur geschrokken! Sinds dien ben ik weer terug bij af. Slaap heel slecht tot niet na enge films, moet als ik eenmaal "gedwongen" ben te kijken hem afzien(anders fantaseer ik de meest gruwelijke einde in elkaar met mezelf in de hoofdrol)
En moet een film altijd met een hoop commentaar zien(comentaar van mezelf afkomstig, in de richting van ik ga extreem op details letten zodat ik kan zien dat het nep is en flap dat er ook net zo makkelijk in een bomvolle bios uit, tot groot ongenoegen van man en de rest van de zaal

)
Ik heb ook wel gehad dat ik naar mijn moeder ben gegaan om daar te logeren als manlief voor werk buiten de deur moest slapen.(door spookbeelden in mijn hoofd gekregen door een film die ik dan in het weekeinde had gezien)
Maar ook boeken zijn een crime, ik weet ook nog steeds niet hoe ik me bv door da vinci heb heengeslagen(ja eerst het laatste hoofdstuk lezend

)
Nee ik denk dat mijn fantasy een beetje te rijkelijk en op hol geslagen zijn werk doet na het zien, horen of lezen van dat soort senario's.
Moet wel zeggen dat de laatste tijd het weer een beetje aan het afnemen is, ik heb bv de documantaire the exorsit gezien een paar weken geleden op tv(sbs6) en daar had ik absoluut geen probleem mee!(nou is een documantaire ook wel heel wat anders, maar ze hadden ook grote stukken van de films erin verwerkt)
Overgens nog een voorbeeld, ik heb "vroeger" thirteen gost gezien, nooit problemen mee gehad totdat ik hem een jaar geleden weer opzetten, ik heb toen 13 kleuren gescheten, terwijl ik wist hoe de film loopt!(en ja daarna weer gezellig de blanco stukjes met fantasy invullen waar ik mijn ogen en oren voor had gesloten)
Zucht, ben gelukkig niet de enige zo te horen!