Sorry beetje laat maar alsnog. Euhm alle drukte was uiteindelijk om niks, want... Ik ben niet gegaan Vanaf het begin was mijn zomervakantie zo ingevuld en kon er eigenlijk niet echt iets meer bij... En tja, het contact is op de een of andere manier ook wat verwaterd. Ik weet ook eigenlijk niet zo goed waarom, 't is gewoon hoe het gegaan is denk ik. Het sluit niet uit dat ik zoiets in de toekomst niet zou gaan doen, mensen ontmoeten is gewoon iets wat ik ontzettend leuk vind.
Hoop dat dit een beetje volstaat. Toch bedankt voor alle tips en bezorgdheid.
zo, zijn we ook weer op de hoogte. TS: ookal zou je het zo wéer doen en het dan ook doorzetten; toch hoop ik dat je deels wat aan dit topic hebt gehad.
Ik weet haast wel zeker dat als je ietsje ouder zou zijn, en iets meer 'levenservaring' zou hebben, misschien heel anders tegen dit topic aan zal kijken.
Ik heb net iets in de krant gelezen waar ik je toch voor wil waarschuwen. Staat namelijk dat hier in België iemand veroordeeld is voor het verkrachten van meisjes na een internetaspraak op openbare plaatsen . Het ging hier om een twintiger(die zich voorstelde als een 16 of 18-jarige) en meisjes van rond de 14. Ze werden gedwongen tot seksuele handelingen in bv een park, of toiletten van een station. Wees op je hoede.
Ik heb zeker wat van het topic geleerd ja. En als je 80 bent en je kijkt terug op hoe je was toen je 40 was, erger je je vast ook dood, dus dat blijf je denk ik toch wel houden...