En Beau van Erven-Dorens komt altijd bij mijn werk broodjes kopen.
En eigenlijk nog wel best wat andere BN'ers maar ach, het zijn ook maar gewone mensen.
[edit] en in een hotel rende ik door de gang (^^) en toen botste ik tegen 2 spelers van Roda JC op, het hele team liep daar. Ik had nog nooit van Roda JC gehoord (ben niet zo thuis in het voetbalwereldje) maar ze schijnen nogal bekend te zijn.
En bij een tankstation stond de spelersbus van Feijenoord en alle spelers waren binnen (in de 'kantine' van het tankstation) en die kwamen we toen ook tegen.
Die speelt in een serie ofzo?? Woont ook in dit dorp, dus die kom ik regelmatig tegen. Verder is er iemand van de Pfaff's een keer voorbijgereden in de jeep, ik wist niet eens wie dat waren 

. Maar met wie allemaal, nou, dat ga ik maar niet vertellen. Daar ben ik discreet in (mijn vriendinnetjes weten het wel natuurlijk) en daarbij ben ik alweer jaren gelukkig met mijn eigen allerliefste muzikant.
o En President Bush en zn Vrouw in een museum in Berlijn toen ik daar een paar jaar geleden was met werkweek, maar dat zijn geen BN'ers

, want ja, waarom staan die hekken daar??? Liep ik toen langs Marco Borsato af..... UUuuhm, dat was toch Marco of niet???
( was een jaar of 7, niet dat ik 't nu wel wat had gevonden hoor