BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie_

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:27

Ik was vorige week in de bak aan het rijden en toen kwam Leontien zeilaard van Moorsel voorbij fietsen Tong uitsteken
En Beau van Erven-Dorens komt altijd bij mijn werk broodjes kopen.
En eigenlijk nog wel best wat andere BN'ers maar ach, het zijn ook maar gewone mensen.

[edit] en in een hotel rende ik door de gang (^^) en toen botste ik tegen 2 spelers van Roda JC op, het hele team liep daar. Ik had nog nooit van Roda JC gehoord (ben niet zo thuis in het voetbalwereldje) maar ze schijnen nogal bekend te zijn.
En bij een tankstation stond de spelersbus van Feijenoord en alle spelers waren binnen (in de 'kantine' van het tankstation) en die kwamen we toen ook tegen.
Laatst bijgewerkt door Annemarie_ op 05-07-08 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:37

Ik was aan het werk in de Hema, en toen stonden ineens Brian,Amanda en dr zus ( van de gouden kooi ) bij me aan de kassa Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:44

Ik kom zo vaak een Bekende BELG tegen *LOL* Die speelt in een serie ofzo?? Woont ook in dit dorp, dus die kom ik regelmatig tegen. Verder is er iemand van de Pfaff's een keer voorbijgereden in de jeep, ik wist niet eens wie dat waren *LOL*

Verder niets geloof ik......

EDIT: Mijn pa is Joep van 't Hek eens tegengekomen Ja

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:21

Hmmz ...
In vliegtuig met bart de graaf
Aan de kassa Joke bruis gehad
en nog iemand .. maar weet de naam nu even niet meer.

Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:32

Ik kan zeggen, (klinkt echt suuuuper opschepperig) maar ik ben echt suuuuperveel BN'ers tegengekomen, en ik weet niet meer precies wie het allemaal waren.

een paar: Esther Hart, Karin Bloemen, Angela Groothuizen, Kim-Lian, mensen van idols toen boris won geloof ik, mensen van tv serie zoop (?) ofzo, verder weet ik het totaal niet meer.

Kan nog uitleggen hoe het komt Tong uitsteken
Ik heb in 2004 de laatste 10 behaald bij het junior songfestival, dan krijg je vaak workshops, en ga je naar shows etc! Lachen
vandaar, maar verder naast die tijd ben ik geloof ik bijna niemand tegen gekomen..

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:24

Dacht dat ik het al wel eens getypt had, maar zag 'm bij m'n eerdere berichten niet staan...

Ik ben daar echt heel slecht in want ik heb het pas of laat door of helemaal niet door...
Even spitten hoor...

Ehhmm..
Familie heineken + bodyguards
Joris putman (hij laat standaard de post vallen)
Dian (GTST)
Sjors(GTST)
Robert ten brink(zat in z'n neus te baggeren op de snelweg)
Edwin van der sar(oma woont hier en zwager een dorp verder)(hij gaat hier wonen in de duurste wijk, het huis(je) kost 6,5 miljoen...Zijn allereerste keeperstrainer is nog steeds ke.trainer en die spreek ik nog vaak, laatst was ie te zien op nu.nl)
John heitinga(heeft hier pas een huis(je) gekocht)
Daan schuurmans (bij broer op 't werk, begon uit zichzelf 4x tegen me te praten, ik wist niet dat hij het was...)
Dick advocaat (hij heeft een sjaal van me, deed ie gelijk om, het was -2 toen)
heel russisch team(ja, die NL eruit werkte, o ja, ik heb het shirt van 1 van die gasten... zirokov, niet goed getypt maar goed...)
Nederlands elftal(voetballen hier op strand, en overnachten bij mijn broer op werk...)
Louis van gaal(woont hier ook)
Joost terol(keeper FC utrecht nu dacht ik, heb hem niet onwijs gevolgd meer..)
Mike zonneveld (PSV dacht ik)
Marco van basten (is ooit begonnen hier met voetballen, evenals joost terol, edwin van der sar)
Alex van een bossie rooie rozen (dikke maatjes met m'n vader, hij gaat een nummertje maken voor m'n zwagertje)
De baron uit bassie en adriaan.. (hij is in het echt grappig Lachen )
Kattuker dirk kuijt natuurlijk..
Bea met d'r witte bonito op strand...

EDIT:
Ik vergeet deze ehh, meneer ook nog:
Afbeelding

wie het weet mag het zeggen Knipoog
Nee hoor, dit is raymond havelaar, beter bekend als onze belspel vriend en meneer van de geldkoffertjes in cash & carlo, gezellig is ie wel... Lachen

Dit is wat ik zo even weet, er komen er zo vast nog wel meer... maar zoals ik al zei van sommige weet ik gewoon niet dat ze BN'er zijn... en wie het dan zijn zeg maar... klinkt dom.. haha! Haha!

Ik vind het trouwens ook helemaal niet raar, en ga echt niet flippen ofzo...
Laatst bijgewerkt door Afanaisa op 05-07-08 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:40

Ach, door mijn werk ben ik destijds zoveel BNers tegen gekomen. En net zoveel buitenlandse artiesten. Haha!
Zijn gewoon mensen zoals jij en ik, al dachten sommigen dat ze erg bijzonder waren. Clown

Heb er zelfs met een paar een relatie of affaire gehad Bloos. Maar met wie allemaal, nou, dat ga ik maar niet vertellen. Daar ben ik discreet in (mijn vriendinnetjes weten het wel natuurlijk) en daarbij ben ik alweer jaren gelukkig met mijn eigen allerliefste muzikant. Lovers

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 16:50

Ik woon in een klein dorpje op t industrieterrein en kom dus nooit zomaar iemand tegen haha.
Jaaa heb weleens Geert Hoes een kopje koffie zien drinken in Den Bosch maar dat was het wel spontaan.
Wel na optreden met Thomas Acda en Paul de Munnik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:01

Wij kwamen Marco Borsato tegen op school reisje in groep 7 (2 jaartjes geleden).
Lachen

Met vrouw en kinderen. Jongen uit m'n klas had naast hem in de achtbaan gezeten.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:03

Ik kom niet verder dan Syb van der Ploeg, JP Balkenende, Barbara de Loor en Sven Kramer Huilen van het lachen o En President Bush en zn Vrouw in een museum in Berlijn toen ik daar een paar jaar geleden was met werkweek, maar dat zijn geen BN'ers Tong uitsteken

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:51

Wel aardig wat leuke BN-ers in 'het wild' gezien. Maar moet zeggen dat het mij eigenlijk niet zoveel doet, en vaak herken ik ze ook niet! Zo heeft het echt bijv 5 minuten geduurd toen ik doorhad dat ik naast Youp van 't Hek aan de bar zat.
Sanne, de eerste winnares van HNTM écht te vaak (als ze in nl komt ze vaak in t dorp stappen, trein, terras bij ons). Ze is mooier op foto's Vork
Jopie Braakhekke, die in mijn Donald Duckje een verhaaltje heeft geklad. Dát vond ik wel geweldig toen ik 8 was Haha!
Rebecca Romijn en John Stamos (ook in t restaurant, zij komt uit de plaats waar ik geboren ben en bezoekt het soms), en ook Laura van GTST eveneens te dineren.
Jeroen Dubbeldam vroeger, kwam met regelmaat bij mijn oom over de vloer. Angelique Hoorn 1x, had een paard hier in de buurt gestald (óók jaren geleden).
Nahja, en dat allemaal in t kleine dorpie in Overijssel Clown Kunnen ze ook mooi langskomen want al die 'boeren' zijn toch te nuchter om er iets op uit te doen Haha!
In Groningen met stappen waren de lama's er ook na hun optreden. Leuke kerels, als je echt fan bent zijn ze niet te beroerd om even een borrel met je te drinken!

Wel bijzonder vond ik dan wel Willem-Alexander en Maxima, in Italie! Zij waren geloof ik ook op vakantie, en wij zaten daar te eten. Naast ons zaten 4 mannen heel incognito de hele tijd al heel streng rond te kijken, met name naar ons 'Nederlanders' maarja, zo'n link leg je natuurlijk niet. Zegt mijn broer ineens: 'Goh, daar heb je Wim-Lex en Maxima'. Wij hadden echt zoiets van.. Whatever! Maar natuurlijk toch even kijken.. En dat waren ze! Verklaarde ook gelijk die mannetjes naast ons want die vingen hun op Haha! Nouja, die gingen dus ook ff lekker ontspannen uit eten! Heel het personeel daar in rep en roer, haha, te grappig! Ze hadden gereserveerd onder een andere naam namelijk (logisch uiteraard).

Mijn moeder heeft zich tientallen jaren geleden per ongeluk vastgegrepen aan de ook incognito koningin Beatrix. Was op een militrary en omdat het erg regende had ze een hoed op en een waxjas etc. Mijn moeder viel de greppel bijna in en greep haar vast om haar evenwicht terug te winnen, maar had het niet in de gaten dat zij het was. Mijn vader stond met haar beveiliger te praten dus toen mijn moeder terugkwam en mijn vader zei wie ze had vastgegrepen voelde ze zich wel een beetje banketstaaf Clown
En ze heeft Prinses Margriet ook eens aan de telefoon gehad die voor mijn oom belde (Margriet?.. Ik ken geen Margriet. Wat is uw achternaam? Waarom ze heeeel nors antwoorde 'de prinses' aldus mijn moeder Clown , nahja hoe moet die dat nou weer weten!!).

Vind ik dan wel weer grappig, dat koninklijk huis! Gebeurt je niet zo vaak Bloos

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:52

Frouk schreef:
Ik kom niet verder dan Syb van der Ploeg, JP Balkenende, Barbara de Loor en Sven Kramer Huilen van het lachen o En President Bush en zn Vrouw in een museum in Berlijn toen ik daar een paar jaar geleden was met werkweek, maar dat zijn geen BN'ers Tong uitsteken

Maar wél bijzonder ook hee.. Bush! Die zul je niet gauw weer tegen komen denk ik Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:04

Ik herken ze meestal niet.... De leukste was nog wel deze:

Ik werkte achter de kassa en deed gewoon mijn werk.... Toen ik een vrouw en man had geholpen en ze net wegliepen kwam de hoofdcassier (man) naar me toe... Je had net Dirk Kuijt aan je kassa!!!!!! Mijn reactie: O echt waar ik herkende hem niet.... Maar ja Dirk Kuijt is ook niet zo bijzonder als je in Katwijk woont... Ik heb hem in totaal drie keer aan de kassa gehad (vonden het kennelijk fijn dat ik niet helemaal hyper werd Tong uitsteken) en ik heb hem ook in de kerk gezien toen zijn kindje werd gedoopt.... Toch wel leuk een bekende voetballer in het dorp...

Verder heb ik gezien:
- Ruben Nicolai, op het station in Leiden
- Spike, Jamie en Tim van Direct. Ik ging naar een feestje in Den Haag en dat bleek de birthday bash van Jamie te zijn... Was erg gezellig!
- Jody Bernal, was op dat zelfde feestje.... Stond naast me te dansen. Hij is klein (jamie trouwens ook).
- Het hele nederlandse voetbalteam meerdere keren, komen hier altijd trainen.
- De koningin Tong uitsteken, reed langs in de auto toen ik op de fiets zat Lachen, was wel grappig.
- Dr is ook een keertje eentje uit GTST in de supermarkt geweest, weet alleen zijn naam niet meer. Speelde Dennis ofzo (dacht ik).

Verder weet ik het allemaal niet meer.... Meestal heb ik het niet eens zo door... Het is vaak dat andere om me heen zeggen van heeey kijk daar loopt een bn'er!!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:44

Dennis uit GTST Ja,
en uhm nog wel meer mensen. Komen hier in de zaak best wat bekende mensen eten. Zou ze zo niet opkunnen noemen. Scheelt dat ik ze op dat moment niet herken.

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:45

ik ben paul de leeuw en zijn vriend (?) en zijn kind(eren?) tegen gekomen op vakantie. ik weet verder niks van paul de leeuw dus ik wist ook niet zeker of hij nou twee of een kind had. alleen wel dat die geadopteerd waren. verder ben ik nog de vrouw van iemand tegen gekomen maar ik weet niet van wie. ik ken die BNérs allemaal niet zo goed

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:27

Jaren geleden, toen Balkenende al president was, kwam ik in de Apenheul Wim Kok tegen.
Met zijn kleinkinderen ofzo.
Ik zag het natuurlijk niet, dat moest me weer verteld worden Vork

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:31

Ik ben afgelopen weekend bijna over Don Diablo gestruikeld. Bloos Hij stapte net uit een auto terwijl ik over de stoep liep en botste bijna tegen me op. (wat is hij klein van dichtbij.... op een podium lijkt hij altijd heel groot en stoer)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:33

Ik was laatst op een bruiloft En toen was er ee jongen uit spangas. Ik had hem niet herkend, maar alle kinderen natuurlijk wel Clown

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:34

Even denken.. Ik ben een x opgehaald met een vriendin van het zwembad door Johnny Heitinga. Hoe je dat ook mag schrijven. Het was een kennis van haar moeder. Toen speelde hij overigens nog niet bij oranje.

Verder denk nog wel meer, maar kan me zo gauw niet herrineren. Oh ja heel vroeger een x een meet&greet met K3! Haha!

Edit: Ik kwam laatst ook brian uit de goude kooi tegen met vriendinnen. Ik keek geen goude kooi, maar hun allemaal gillen.. Haha! ik denk wie is dat nou weer
Laatst bijgewerkt door kimmysan op 07-07-08 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:35

Ik was zaterdag naar een festival, en toen kwam de jeugd van tegenwoordig. Toen ze klaar waren stond ik een beetje idioot te doen en toen heeft Willie Wartaal mijn nichtje van 14 gebeld, omdat ze zo fan is van hem. Echt superschattig Haha!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:39

De enige bekende nederlandse die ik wel eens ben tegengekomen zomaar , is mies bouwman, zij woont bij mij in het dorp en doet haar boodschappen waar ik werk.

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:40

Al een heeeeel lange tijd terug moest Marco Borsato een tv-spotje opnemen voor chips. Hij was toen in Roermond daarvoor. Ik zou de stad ingaan en zag dat de stoep met hekken was afgezet, dus ik liep gewoon over de weg Blond , want ja, waarom staan die hekken daar??? Liep ik toen langs Marco Borsato af..... UUuuhm, dat was toch Marco of niet???

Verder heb ik Piet Paulusma aan de kassa gehad. En om de een of andere reden heb ik dus een ik-zie-BN'er-en-doe-dus-blond-acties. Hij kwam stokbroden afrekenen (nou ja, en de rest van de bbq). Bij de broodafdeling hadden ze op 1 brood al de totaalprijs gemaakt (8 x 1,09 = 8,72). Ik sloeg op de kassa 8 x en pieeeep. Niet verder gekeken want ik wist nog steeds niet zeker of het hem wel was. Piet pint, en ik dus gefocused op zijn pas, en idd, P. Paulusma! Komt ie even later terug, zeg meisje Bloos , je hebt een fout gemaakt. Oh ja? En ja hoor, ipv 8,72 te betalen voor de stokbroden betaalde hij bij mij 69,76. Big Ooops!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:41

Ik zie regelmatig bn-ers, maar ben er nooit zo van onder de indruk eigenlijk, zal wel komen omdat ik er een aantal echt persoonlijk ken, dan kom je er achter dat het ook gewoon mensen zijn Clown

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:56

uhm ik ben jody bernal tegen gekomen, hij gaf me een knipoog en ik vond 't maar niks. Nagelbijten / Gniffelen ( was een jaar of 7, niet dat ik 't nu wel wat had gevonden hoor Clown )

even denken.. ben nog ehm, die van idols tegen gekomen, op school. haar neefje zat bij mij op school en ging ze zingen in onze aula zodat we zouden stemmen ofzo.
die met dat hele grote bos kroes haar. die. Clown nathalie? geen idee hoe ze heet, maar toen ze aankwam, hebben we der heel hard uitgelachen om wat ze aanhad. Nagelbijten / Gniffelen en dat had ze gezien ook Nagelbijten / Gniffelen

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:02

Ik ben een hele tijd terug een keer Raymond van Barneveld tegengekomen in de bios, en een paar weken terug zag ik Kassandra van HNTM uit de trein komen, toen ik er net instapte Tong uitsteken