Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

-marije-

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:01

hey mijn pappie werkt bij de pabo!
hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:35

Ik vind Passionata heel mooi Ja
Net als Chantelle, maar die is weer duurder..

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:29

Marie-Jo l'aventure, Marlies Dekkers en Triumph heb ik een setje van.
Helaas is het erg duur! Maar ik ben ook gek op mooie lingerie. Het zit ook veel beter, bij de hunkemuller oid slaag ik nooit, het zit nooit goed op de één of andere manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:19

Iessie schreef:
Marlies Dekkers heeft in alle winkels (alleen Antwerpen en Bangkok Clown niet) vanaf vandaag 50% korting op een deel van de collectie.

Dit had ik nou niet moeten lezen. Sigaar
Denk dat ik snel maar eens naar Amsterdam ga dan. Knipoog

Siets schreef:
Nou, ik heb Marlies Dekkers van de week op televisie gezien bij Ik Hou van Holland. En wat vind ik dat een dellerig iemand.

Wat bedoel je precies met 'dellerig'?

Ik vind haar wel okee, voor zover ik interviews met haar gezien heb en het boek 'Stout' gelezen heb tenminste.
En de lingerie vind ik sowieso super, qua pasvorm en design. Hypegevoelig ben ik allerminst, maar misschien is NL dat in het algemeen in vergelijking met Belgie wel. Knipoog
(overigens bestaat het merk Marlies Dekkers al 15 jaar, zo'n hype lijkt het me dan niet)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:21

Een ding mag 50 jaar bestaan, dan kan het op zijn 52 alsnog een hype worden.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:24

ik draag vooral L'aventure echt super relax duuure setjes maar geloof me je haalt t dr uit Knipoog
Voorheen droeg ik altijd stetjes van esprit maar die zijn tegenwoordig al na een half jaar naar de klote..
dus reken uit waar je goedkoper mee uit bent Knipoog en t zit ook nog eens veeel lekkerder Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:44

katiavl schreef:
Een ding mag 50 jaar bestaan, dan kan het op zijn 52 alsnog een hype worden.

Tuurlijk, maar ik heb niet idee dat het nu veel populairder of meer een 'hype' is dan in voorgaande jaren.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:17

RedPassion schreef:
Siets schreef:
Nou, ik heb Marlies Dekkers van de week op televisie gezien bij Ik Hou van Holland. En wat vind ik dat een dellerig iemand.

Wat bedoel je precies met 'dellerig'?

Ik vind haar wel okee, voor zover ik interviews met haar gezien heb en het boek 'Stout' gelezen heb tenminste.
En de lingerie vind ik sowieso super, qua pasvorm en design. Hypegevoelig ben ik allerminst, maar misschien is NL dat in het algemeen in vergelijking met Belgie wel. Knipoog
(overigens bestaat het merk Marlies Dekkers al 15 jaar, zo'n hype lijkt het me dan niet)

Hoe moet ik dellerig anders omschrijven dan? Ik vond de lingerie er ineens hoerig uit zien toen ik haar ermee zag. Hoop dat ik het zo dan goed heb uitgelegd Knipoog

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:54

Zwaar verslaafd met een stuk of 40 setjes xD
Vrijwel alles van de Hunk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:58

Siets schreef:
Hoe moet ik dellerig anders omschrijven dan? Ik vond de lingerie er ineens hoerig uit zien toen ik haar ermee zag. Hoop dat ik het zo dan goed heb uitgelegd Knipoog

Nou, ik vroeg me vooral af of je haar gedrag en/of uitspraken 'dellerig' vindt, of haar uiterlijk/lingerie. Of beide. Knipoog

Er is meestal wel veel van haar lingerie en voorgevel te zien. Clown Ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar er zullen vast mensen zijn die het aanstootgevend vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:55

overigens...
ze hebben nu fikse kortingen bij de Hunkemöller.
Heb er 2 beha's gehaald en 6 "broekjes"gisteren,zitten erg leuke dingen tussen!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:43

Bij de Hunkemöller kan ik altijd geweldig slagen. Alleen wordt dat hier geen lingerie genoemd Clown. Ik ga er van de week maar eens kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:46

nee,maar het boeit mij niet zo wat de topicstarter lingerie noemt.
Ik kan er altijd slagen,het is niet al te duur en het zit best goed..

Jovibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:48

RedPassion schreef:
Siets schreef:

Nou, ik vroeg me vooral af of je haar gedrag en/of uitspraken 'dellerig' vindt, of haar uiterlijk/lingerie. Of beide. Knipoog

Er is meestal wel veel van haar lingerie en voorgevel te zien. Clown Ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar er zullen vast mensen zijn die het aanstootgevend vinden.

ik vind het niet gek dat ze haar lingerie laat zien, ik bedoel het is wel logisch dat ze reclame wil maken voor haar eigen lingerie lijn, zou ik ook doen.
vind dat ze best trots op zich zelf mag zijn. pas nar zo'n 15 jaar is het eindenlijk een beetje 'echt' bekend geworden, maar wel al die tijd volhouden,
knap hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:38

renee_navaro schreef:
ik vind het niet gek dat ze haar lingerie laat zien, ik bedoel het is wel logisch dat ze reclame wil maken voor haar eigen lingerie lijn, zou ik ook doen.
vind dat ze best trots op zich zelf mag zijn. pas nar zo'n 15 jaar is het eindenlijk een beetje 'echt' bekend geworden, maar wel al die tijd volhouden,
knap hoor

Ben ik helemaal met je eens. Ja
Het is ook nog eens lingerie die gezien mag worden vind ik.

Ik heb gisteren een nieuw setje van haar gekocht, 50 % korting, helemaal geweldig. Haha! Normaal ga ik altijd voor de overwegend zwarte of rode setjes, dit keer is het een wit setje geworden.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:49

Ben gister weer geslaagd voor een setje van Chantelle..

Het kost wat, maar het zit heerlijk & gaat ook lang mee!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:06

Ik heb vandaag nog een setje van mijn moeder gekregen van marlies. Een korset met een string. Er was 50% af maar hij was nog megaduur..maar ook mega mooi... Bloos Mijn kast puilt uit van de merklingerie maar krijg er geen genoeg van. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:09

Welke heb je Iessie? Lachen

Met 50% korting is het inderdaad nog duur. Haha! Lief van je moeder!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:12

Een witte met wat zwart en rood...ben niet zo goed in omschrijven. Zal eens kijken voor een plaatje op internet...

edit: gevonden Lachen

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:47

Oh, die is supermooi zeg! Wow!

Ik stond gisteren ook nog even met een corset in mijn handen, maar ben toch maar weer voor een 'gewone' bh met slip gegaan. Dat draag ik meestal en gezien de prijs kan ik beter voor iets gaan wat ik ook daadwerkelijk veel zal dragen. Knipoog Maar ik denk dat er ooit nog wel een MD corset komt hoor. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:00

Heeft die nou bandjes aan de bovenkant of zie ik dat verkeerd? If so, verpest 't hele ding..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:04

Ik hou ook van mooie lingerie. Alleen ik heb een vriend die er niet echt van houd. Hij ziet mij veel liever in een effen zwarte bh en string, zonder poespas. Terwijl ik wel eens van rood hou, of kanten dingetjes. Ik heb een mooi rood met zwarte blaconette, maar mijn vriend vind er niet veel aan. Erg jammer!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:06

ik heb marie jo en alle andere dure merken, nog geen marlies bh, die zijn hier ook niet te koop... word hier altijd top geholpen in de lingeriewinkel,
heb 70 E blijft lastige maat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:42

Ik vind dat eerder een bustier als een corset als ik eerlijk ben..

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:36

Koop ieder nieuw seizoen halve H&M leeg :o
Maar er zit steeds minder van m'n gading bij, ik MOET altijd die push-up met uitneembare vulling }>