Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Iessie schreef:Marlies Dekkers heeft in alle winkels (alleen Antwerpen en Bangkokniet) vanaf vandaag 50% korting op een deel van de collectie.
Siets schreef:Nou, ik heb Marlies Dekkers van de week op televisie gezien bij Ik Hou van Holland. En wat vind ik dat een dellerig iemand.
katiavl schreef:Een ding mag 50 jaar bestaan, dan kan het op zijn 52 alsnog een hype worden.
RedPassion schreef:Siets schreef:Nou, ik heb Marlies Dekkers van de week op televisie gezien bij Ik Hou van Holland. En wat vind ik dat een dellerig iemand.
Wat bedoel je precies met 'dellerig'?
Ik vind haar wel okee, voor zover ik interviews met haar gezien heb en het boek 'Stout' gelezen heb tenminste.
En de lingerie vind ik sowieso super, qua pasvorm en design. Hypegevoelig ben ik allerminst, maar misschien is NL dat in het algemeen in vergelijking met Belgie wel.
(overigens bestaat het merk Marlies Dekkers al 15 jaar, zo'n hype lijkt het me dan niet)
Siets schreef:Hoe moet ik dellerig anders omschrijven dan? Ik vond de lingerie er ineens hoerig uit zien toen ik haar ermee zag. Hoop dat ik het zo dan goed heb uitgelegd
RedPassion schreef:Siets schreef:Hoe moet ik dellerig anders omschrijven dan? Ik vond de lingerie er ineens hoerig uit zien toen ik haar ermee zag. Hoop dat ik het zo dan goed heb uitgelegd
Nou, ik vroeg me vooral af of je haar gedrag en/of uitspraken 'dellerig' vindt, of haar uiterlijk/lingerie. Of beide.
Er is meestal wel veel van haar lingerie en voorgevel te zien.Ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar er zullen vast mensen zijn die het aanstootgevend vinden.
renee_navaro schreef:ik vind het niet gek dat ze haar lingerie laat zien, ik bedoel het is wel logisch dat ze reclame wil maken voor haar eigen lingerie lijn, zou ik ook doen.
vind dat ze best trots op zich zelf mag zijn. pas nar zo'n 15 jaar is het eindenlijk een beetje 'echt' bekend geworden, maar wel al die tijd volhouden,
knap hoor