Benadering van politie via de email? met spoed!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

berpie

Re: Benadering van politie via de email? met spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 14:28

rommie schreef:
Ik zou eens een telefoontje plegen naar de politie, daar kunnen ze je vast vertellen of ze wel eens mensen benaderen via email... Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.

Ja ik zou ook gewoon even bellen, tenslotte is het beetje vaag allemaal.
Wel slordig hoor iets verkopen en dan niet opsturen maar goed evenzo toch maar goed uitkijken en eerst controleren of het echt politie is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:14

barbara1970 schreef:
Ja ik zou ook gewoon even bellen, tenslotte is het beetje vaag allemaal.
Wel slordig hoor iets verkopen en dan niet opsturen maar goed evenzo toch maar goed uitkijken en eerst controleren of het echt politie is.

Ze schijnt meerdere keren te hebben gebeld, maar steeds is de agent in kwestie niet aanwezig...

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 23:37

ik wil niet dom overkomen hoor maar....waarom check je niet via het IP van wie de mail afkomstig is?
Als ik iets niet vertrouw, ff IP-check en je weet of het de goede afzender is of niet.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 23:42

Wat wil je zeggen Nouks?
Gooi het gewoon op tafel ( beeldscherm in deze..) in plaats van zulke insinuerende posts te plaatsen.

barbara1970 : er staat nog helemaal niets vast waarover dit gaat. Beetje voorbarig om dan al te veroordelen dat iemand slordig bezig is geweest.

Men is nog altijd onschuldig totdat het tegendeel is bewezen, en daar heeft de politie blijkbaar geen haast mee. Op mij komt het ook erg vreemd over, alsof iemand een rare grap uit wilt halen. Helaas is het rechtssysteem tegenwoordig soms erg belabberd en zou het inderdaad kunnen dat ze echt even met je willen praten.

Zoals gewoonlijk wordt op Bokt eerst iemand opgehangen en dan pas gekeken of het terecht was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 23:45

Jacimatho kom zeg dit topic is inmiddels een maand oud zo moeilijk
is het toch niet om even de telefoon te pakken....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 23:56

Het rammelt gewoon. Als ouder wacht je in zo'n geval niet weken af. Maar lees nu dat vader na het weekend stappen gaat ondernemen dus misschien eindelijk schot in de zaak.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 23:57

Ts heeft zich daarover al duidelijk genoeg uitgesproken en ik ben het met haar eens.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 00:49

Je had het erover dat je niet langs wilde gaan omdat je dat 20 euro zou kosten.
Nu is je vader het zat (eindelijk) en wil langsgaan.
Dat kost jou dus geen 20 euro meer!!! GAAN DUS!
Krijg je misschien eindelijk duidelijkheid!

Scipita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 01:30

Ik snap wel dat de TS niet langs gaat. Kom op zeg. Al was het om de hoek!

Zelfs al was het allemaal van justitie afkomstig waarom zou jij achter hun chaos en nonchalante houding aanlopen? Alleen de manier waarop deze politieagent (of faker) de mail opstelt is al belachelijk.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:05

ben eigenlijk wel benieuwd of er al een vervolg is...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 13:03

Jacimatho schreef:
Zoals gewoonlijk wordt op Bokt eerst iemand opgehangen en dan pas gekeken of het terecht was...

Inderdaad....en wat maken mensen zich er ook ontiegelijk druk om....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 13:07

pas dachten ook mensen dat het rammelde en later bleek van niet...in een ander topic

Citaat:

idd...
gewoon afwachten dan merken we het wel

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 17:39

Als er mensen zijn die mij niet geloven om de drie telefoontjes die ik heb gepleegd ga hier dan alsjeblieft gewoon weg. Ik maak me echt niet druk om een stel bokkers die mij niet geloven, heb wel wat beters te doen.

Ik kwam hier in de eerste instantie om te vragen of dit waar zou kunnen zijn, na een BEZOEK aan het POLITIEBUREAU en DRIE telefoontjes naar het POLITIEBUREAU heb ik nog niemand aan de telefoon gehad. Fijn, dan niet. Nu twee weken verder heeft mijn vader nog niemand proberen te bereiken, hij heeft het druk en eerlijk gezegt geven we er niet meer zoveel om. Na twee weken nog niets te hebben gehoord, lijkt het me dat het niet zo belangrijk is.

IP hebben we aan politiebureau gegeven toen ik daar was, zij vertelde me gewoon gelijk dat ze dat niet hoefde na te kijken, dat het email adres zowiezo al van een bestaande politieman was.

Mensen ik vind het aardig van jullie dat jullie willen meedenken, maar zoals je ziet komen er allerlei dingen de wereld in (heeft ze nu wel de politie gebelt of niet? ja ik geloof het niet, ja ik wel..). Jullie weten nooit zeker wat ik nu wel of niet heb gedaan, daarom is het naar mijn idee beter dat als je mij niet geloven wil, je jezelf gewoon ergens anders mee bezig houdt.

Nogmaals vind ik het aardig dat er zoveel mensen meedenken, maar zoals er ook al meerderen zeggen doe ik hier nu niets meer aan. Ik hoor het vanzelf wel weer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:41

Maar heeft je vader inmiddels al een bezoekje aan het bureau gebracht?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 17:43

Chiqa schreef:
Maar heeft je vader inmiddels al een bezoekje aan het bureau gebracht?

Nee dat staat er ook. Ik weet ook niet of hij dat nog gaat doen. Ik heb hem er niet meer over gesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:47

Ik zou iig niet zo met justitie omgaan Lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 17:48

Chiqa schreef:
Ik zou iig niet zo met justitie omgaan Lachen

Wat bedoel je? Begreep je niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:49

Nou.......

LadyElmira schreef:
Nu twee weken verder heeft mijn vader nog niemand proberen te bereiken, hij heeft het druk en eerlijk gezegt geven we er niet meer zoveel om.

Dit.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:23

@ Chiqa, Vind jij dit wel een normale manier van justitie om met mensen om te gaan?

Ik niet.
En het is een zaak dat van hun kant komt, hun hebben een aangifte, hun willen jou spreken!
Zij heeft genoeg gedaan nu, Justitie had NOOIT zo met mensen om mogen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:53

Nou dat is dus presies mn vraag, die ook al meerdere malen in dit topic aangehaald is, is dit wel afkomstig van de politie?

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:06

Blijkbaar is het een bestaande politieman....die ik denk misbruik probeerde te maken van zijn beroep...en hoopte dat de ts hiervan ondeer de indruk zou raken.

Ik heb soortgelijks meegemaakt ook met t verzenden van iets, ik had bewijs en al liggen door middel van de streepjescode, de ontvanger beweerde echter nooit niks ontvangen te hebben gehad...haar broer (bleek dus later) was agent en heeft mij toen es via zijn privegsm gebelt met een hoop paardegehinnik op de achtergrond, wat ik al vreemd vond van een politietelefoontje Haha! .
Ik heb toen het bureau gebelt waar ie werkzaam was, dat gaf ie nl aan tijdens zijn voicemailberichtje wat ik toen van hem kreeg, en hun zouden het doorgeven dat ik gebeld was met zijn privegsm en al hun zouden het bekijken heb er nooooooooooooit niks meer op gehoort....dus ik denk dat dit (net als bij mij toen) ook zon soort vorm van intimidatie is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:09

En dáárom juist zou ik als ouders de onderste steen boven willen hebben. Maar iedereen daar vindt het wel best zo Verward dus wie is bokt om raad te geven toch?

En...we horen het verhaal maar van 1 kant hè. Misschien dat ouders best wel contact hebben met politie en TS hier niets van weet of dat er iets anders aan de hand is.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:20

Als hun het nu zo best vinden dat is dat toch hun goed recht?
Als je het zelf anders zou doen is dat prima, maar als ts het zo wilt dan geeft dat toch niet? Ookal zou ze het bij het verkeerde eind hebben en ze hier de consequenties van moeten inzien dan is zij toch diegene die dat ook door moet?

Daarbij zou ik zelf wel al gebeld hebben, maar ik snap ts ook. Als de politie zo weinig actie onderneemt zal het ook wel weinig zijn toch?

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:35

Scipita schreef:
Ik snap wel dat de TS niet langs gaat. Kom op zeg. Al was het om de hoek!

Zelfs al was het allemaal van justitie afkomstig waarom zou jij achter hun chaos en nonchalante houding aanlopen? Alleen de manier waarop deze politieagent (of faker) de mail opstelt is al belachelijk.

Juist.. ben dit helemaal met je eens..

Ik had na 2 x tervergeefs bellen ook gedacht, zal allemaal wel..
Eerst een alarmerend mailtje en dan vervolgens nooit meer een reactie op haar bellen..
Zo'n dringende zaak zal het dus wel niet zijn..

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:38

slimmerik schreef:
En dáárom juist zou ik als ouders de onderste steen boven willen hebben. Maar iedereen daar vindt het wel best zo Verward dus wie is bokt om raad te geven toch?

En...we horen het verhaal maar van 1 kant hè. Misschien dat ouders best wel contact hebben met politie en TS hier niets van weet of dat er iets anders aan de hand is.

Ja wie weet zijn ze wel een inval aan het beramen en wordt TS een keer s'nachts van haar bed gelicht, omdat ze iemand een verkeerde pakketje gestuurd heeft..