Laura

Ik ga hard voor je duimen!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoiRaM schreef:daantjuhhh schreef:Nou meiden, slecht nieuws: Ik ben gezakt!
Een fout, weggetje van rechts, ik keek wel, ik zag hem ook aan komen, ik remde alleen te laat.
Ik was zo zenuwachtig, ik zat met blubberbeentjes achter het stuur.
Hey Daan !
Helemaal vergeten![]()
Maar je bent dus gezakt.. aah jammer zeg !!!
Volgende keer haal je hem vast wel
Tot die tijd wil ik ook heus wel bobben als we weer gaan stappe
Annerieke_ schreef:Ik heb een supergoeie leuke instructeur, hij is net zelf begonnen met een kleine rijschool. Maar wat zit daar voor minpunt aan?.....het CBR neemt hem niet serieusiemand die ik ken is nu 2x gezakt voor:
- een fietser die letterlijk half op de weg stond en ze voorrang gaf (anders had ze hem echt omver gereden) waardoor dus meer fietsers doorfietsten
- te vroeg/laat schakelen (2000 toeren, waar heeft die man het over)
- niet automatisch genoeg rijden
kortom, gewoon banketstaaf. Ook deed die laatste examinator heel erg uit de hoogte tegen mijn instructeur
dat wordt nog wat vrees ik..
auk schreef:Annerieke_ schreef:Ik heb een supergoeie leuke instructeur, hij is net zelf begonnen met een kleine rijschool. Maar wat zit daar voor minpunt aan?.....het CBR neemt hem niet serieusiemand die ik ken is nu 2x gezakt voor:
- een fietser die letterlijk half op de weg stond en ze voorrang gaf (anders had ze hem echt omver gereden) waardoor dus meer fietsers doorfietsten
- te vroeg/laat schakelen (2000 toeren, waar heeft die man het over)
- niet automatisch genoeg rijden
kortom, gewoon banketstaaf. Ook deed die laatste examinator heel erg uit de hoogte tegen mijn instructeur
dat wordt nog wat vrees ik..
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen l*lredenen. Je moet doorschakelen bij 2500 toeren, dus 2000 is inderdaad te vroeg.
Niet automatisch genoeg rijden is inderdaad ook niet handig. Dan ben je nog teveel bezig met de auto en niet met het verkeer om je heen. Dus ik vind het hele logische redenen om iemand te laten zakken
Mas schreef:Heey allemaal, wat leuk een topic over de zenuwen rondom het afrijden,
ik heb zelf vanochtend afgereden en ik was ook heel erg nerveus...
Ik heb hier eigenlijk niet veel aan gedaan en ben gewoon het examen ingegaan,
had een hele lieve examinator (vrouw) die me erg op mijn gemak stelde en ik
heb heel netjes en ontspannen kunnen rijden hierdoor
Ben dan ook in één keer geslaagd!
Voor de mensen die nog gaan: ik duim voor jullie! Heel veel succes
heleen06 schreef:net mijn laatste les gehad, morgen om 10 voor 10 afrijden!