Ik denk da thet gewoon een kwestie is van goed inlopen.. en ook oefenen met hakken, Vorig jaar had ik voor t eerst hakken en had ze ingelopen.. maar had toch blaren.. Dit jaar lage schoentjes en had ze ingelopen en geen blaren Hakken zijn dus niks voor mij
Ik loop nooit op hoge hakken omdat ik zelf al zo lang ben. Toch had ik voor het gala knalrode pumps met een best hoge hak. Ik had eind van de avond enorme pijn in mijn voeten van het lange staan, maar geen blaren!
Ik draag zelf ook niet zoveel hakken, als ik al een ochtend erop moet lopen, en best ver, dan heb ik al een blaar. Voor mij dus onvermijdelijk, maarja, dat moet ik er maar voorover hebben he!
Ik heb zaterdag weer een gala Ga dit keer in een leuk, strak zwart jurkje met een schuine onderkant. Heb ook een knalroze echte lange galajurk
Ik ben echt opgehouden met hakken dragen onder m'n galajurk, krijg altijd zere voeten en als ik ergens een hekel aan heb op een feestje Ik draag nu gewoon leuke ballerina's, zwarte met glittertjes
Coctailjurkjes heb je bijna overal wel.. Die heb je meer dan galajurken naar mijn idee
Het is dat ik een moeilijke maat heb, anders had ik echt wel op zoek gegaan naar schoentjes zonder hakken, maarja das bij mij nu eenmaal een groot dillema en daar had ik even geen zin in, dus maar mn pumps gekozen Vandaag is de derde keer dat ik er flink op oefen.. Dus achwachten hoe het morgenavond gaat!
Ik heb deze jurk net gekocht voor een gala volgende week: http://img514.imageshack.us/img514/9838 ... 072fb0.jpg Hij is apart, maar wel lekker opvallend Zilveren slippertjes/sandaaltjes met een mini hakje erbij, en klaar is kees
Ik heb gisteren mijn gala gehad, vond het super leuk! Ik zal zo even een foto plaatsen . Gelukkig ook geen last van mijn voeten gehad, dit had ik wel verwacht aangezien ik nooit op hakken loop..
De eerste jurk (die rode in de begin post) had ik 2 mei aan op het bruiloftfeest van mijn vader. Ik had hem gekocht bij La Gadarobe in den bosch, mijne was wel onder de €100
Ik heb net gedouched, na het eten ga ik me klaar maken en dan op weg naar het gala! Helaas rijd mijn oom niet meer (wat ik wel graag had gewild!) Nu rijd mn moeder Majaa moet het er maar mee doen he
Ik heb donderdag mijn gala en begon al te stressen. Ik kon een hele simpele van mn tante lenen, maar was er niet echt tevreden over. Op internet kon ik niet hetgeen vinden wat ik wilde, of het was uitverkocht.
Vandaag dan toch even ons eigen stadje ingegaan, en de eerste jurk die ik pas was meteen echt goed! Zal snel een foto maken.
Ik wil dan mooie ketting en armband erbij en ik wil mijn haar krullen en opsteken en zo'n klein kroontje erbij doen