Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ghisje schreef:Gelukkig wordt de groep rokers tegenwoordig toch al minder groot.
Lizzle schreef:En daarna komt het gezeur dat niemand fatsoenlijk de kroeg/discotheek binnenkomt, zonder door een rookgordijn te moeten.
Lizzle schreef:En daarna komt het gezeur dat niemand fatsoenlijk de kroeg/discotheek binnenkomt, zonder door een rookgordijn te moeten.
Dinopino schreef:leg mij eens uit hoe je als niet roker geen last van een roker kunt hebben in je buurt. Ook al ga je naar buiten om te dampen de geur een rook zit in je kleren en haren.
Slimmerik schreef:Het is geen gedoe. De nietrokers zijn slachtoffer. Zij worden er ziek van.
slimmerik schreef:Tjonge ik schrik ervan Chiqa.... idd is meestal de roker de aso.... maar uitzonderingen bevestigen de regel
Nadya schreef:Ik ken niet een niet-roker die een drama maakt van een stelletje rokers die buiten zitten te paffen, hoor.
eefangel schreef:Het beinvloed niet je karakter nee![]()
Maar probeer een roker zijn sigaretten maar eens af te nemen,
of maak een roker mee die in de tijd zit dat deze poogt te stoppen,
dan zijn ze niet meer zo gezellig hoor
Quellian schreef:Nadya schreef:Ik ken niet een niet-roker die een drama maakt van een stelletje rokers die buiten zitten te paffen, hoor.
Moet je dit topic eens lezen![]()
![]()
Van sommigen mag je niet eens een sigaret thuis roken voordat je nog naar buiten moet
![]()
![]()
Nadya schreef:Verslavingen beinvloeden je karakter altijd.
Nadya schreef:Wie zegt dat dan? Dat heb ik nergens gelezen.....
Quellian schreef:Nadya schreef:Verslavingen beinvloeden je karakter altijd.
Dat is dan blijkbaar een mening, want ik ken zat mensen die dagelijks iets nuttigen (jaja, dan is het al een verslaving) en die in karakter niets veranderd zijn.
Bull dus.