Kan er vast nog een heleboel vertellen,ben zelf altijd ook wel uhm,creatief geweest,maar weet nog wel een geweldige van mijn zoontje(mannetje was toen 5 jaar oud)
Hij is 's-middags bij een vriendje gaan spelen,wonen vlakbij een crossbos met een ondiep slootje,manneke wordt thuisgebracht 's-avonds,want mocht bij zijn vriendje blijven eten,kind in bad gestopt(was heeeeeeeeeeel hard nodig)kleren in de was en zoals altijd,froemel ik mijn hand in die te krappe zakjes om er vanalles weer uit te vissen wat NIET in de wasmachine mag(lees:takjes,steentjesverzameling,halve boomstronken,kortom alles wat je buiten gevonden krijgt)alleen deze keer stak ik mijn hand in zijn zakjes om er vervolgens al GILLEND een (levende)kikker tevoorschijn uit te halen,andere zak zaten er twee
,ik kreeg zowat een hartaanval en heb dat kind uit bad getrokken en hem zelf die kikkers terug in de tuin laten zetten.Gatver,krijg er nog de kriebels van.
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 18:28, in het totaal 2 keer bewerkt