Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar wie zegt dat de rijkere dat wel op kan hoesten?
Vaak leven die maandelijks gewoon al duurder..blijft er aan het eind van de maand dan meer over?
[/quote]Citaat:Het lijkt mij dat iemand met een modaal inkomen (je hoeft geen eens rijk te zijn) meer mogelijkheid heeft om geld opzij te zetten, dan iemand met een laag inkomen![]()
![]()
runningkawa schreef:Maar wie zegt dat de rijkere dat wel op kan hoesten?
Vaak leven die maandelijks gewoon al duurder..blijft er aan het eind van de maand dan meer over?
paintedblack schreef:hihi wij noemen het hier :
Van boven bont en van onder stront
enne RK je hebt helemaal gelijk....
maar er is nog altijd Leen van Frisia om jezelf nog meer in de sh*t te helpen
dus toch die dure D&G
Citaat:Ik zeg hierbij niet dan iedereen modaal dat doet
paintedblack schreef:hihi wij noemen het hier :
Van boven bont en van onder stront
enne RK je hebt helemaal gelijk....
maar er is nog altijd Leen van Frisia om jezelf nog meer in de sh*t te helpen
dus toch die dure D&G
[/quote]Citaat:dat soort mensen zie ik dagelijks bij mij in de shop
die D&G? die is vaak nep hoor
gewoon gekocht op de turkse markt
runningkawa schreef:omdat ik de enigste was die het over auto's had?
[/quote]Citaat:Ik wil nl nog een jonkie hierna, maar mijn oudje blijft, dan gaan we het nog armer krijgen, agerm,
paintedblack schreef:Ja dat weet ik, wij leven ook bovenmodaal maar voor mij geen D&G ook geen echte !
Het is een groot misverstand dat de ''rijkeren'' onder ons het allemaal zo breed laten hangen
meestal zijn de ''gemiddelen'' éerder geneigd zich decadenter voor te doen dan ze zijn
Ik moet er vaak om lachen
Schimmelig schreef:Meestal hebben degene die lopen pochen niks, maar het is een feit dat je als je modaal-verdient MEER overhoudt dan dat je een laag inkomen hebt. Wat je ermee doet, sjah... Dat is bij iedereen anders. Sommige gaan er verstandig mee om, anderen niet.
runningkawa schreef:dat is geen feit, dat is jou feit
mensen die hun inkomen "verbrassen" zijn er in alle inkomens hoor
En verbrassen tussen haakjes, want je doet het omdat het kan.
Hier staan ook 2 auto's en een motor aan de hut...dat zou niet gaan in de bijstand, maar blijft er perse meer over, de verzekering int het toch wel hoor
(owja, de enigste banken zijn de achterbanken)
naadje24 schreef:paintedblack schreef:Ja dat weet ik, wij leven ook bovenmodaal maar voor mij geen D&G ook geen echte !
Het is een groot misverstand dat de ''rijkeren'' onder ons het allemaal zo breed laten hangen
meestal zijn de ''gemiddelen'' éerder geneigd zich decadenter voor te doen dan ze zijn
Ik moet er vaak om lachen
idd het zijn vaak de modalers die zo lopen (nee niet alle)
de bovenmodalers zijn vaak types waaraan je niet ziet dat ze het breder hebben maar door kleine dingen (zoals bijv hun horloge) kun je het zien (ik ben horloge,juwelenverkoopster)
vaak hebben de modalers ook leningen voor hun mooie vette bak met trailer en kind met dure wedstrijdpony
russel: niet alleen minder bedeelde zijn goed voor hun paard hoor....er zijn genoeg modalers en bovenmodalers die het paard ook op een stuk land hebben staan
het verschil is alleen dat die mensen het kunnen betalen als ie wat gaat mankeren en die benedenmodalers niet