Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:15

Ik ga hem denk ik maar voor kerst vragen oid, van m'n mobieltje word ik niet wakker, ook niet van een digitale wekker, en al helemaal niet van zo'n ouderwetse.. Clown

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:16

Ik zit te twijfelen of ik de WUL neem of dat ik meer investeer en een lichttherapie ding koop...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:17

Een lichttherapie ding? Leg uit? *LOL*

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:22

jeeutje dit klinkt echt ideaal!! *LOL*
( heb een paar blz gelezen)
ik ga mn sowieso wel een keer halen binnenkort

* blijft hopen op een prijsdaling * aangezien hij nu toch niet zo nieuw meer is

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:25

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:59

Ik wil ook met vogeltjes wakker worden, en licht *LOL* Nu ik hem voor mijn moeder heb gekocht voor kerst, begin ik zeer te twijfelen of ik hem ook niet wil hebben, want voor mijn nachtdiensten lijkt ie ideaal....

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 17:05

Dat lijkt me fijn wakker worden. Ja 's Zomers word ik ook goed wakker als het licht begint te worden en ik geluid van buiten hoor.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:21

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Jippie ik heb net mijn Wake up light gekregen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Ipv een kerstpakket Haha! Haha! en niet omdat ik altijd te laat ben Clown
Baas wilde eerst via collection unique kerstpakketten bestellen (dan kun je zelf je pakket samenstellen met cheques, ook erg leuk) maar hoorde daar vervolgens niets meer van. Een tijd geleden had ik laten vallen dat zo'n wekker me wel wat leek.. ik kom zo lastig uit bed als het nog donker is Dromen
Nou hij heeft het goed onthouden Tong uitsteken Het is ook nog de uitgebreidere versie Pling Cool
jippieeee Haha! Haha!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:43

mijn vader heeft er ook een.. ik word eerder wakker van die '' OEHOE '' ( lig op andere kamer ) dan hij maargoed Clown hij ligt daar met een slaapmasker en oordoppen in Huilen van het lachen lekker doelloos ding dus voor hem .. Mijn moeder wordt er wel wakker van Huilen van het lachen
Conclusie Huilen van het lachen iedereen word er wakker van behalve mijn vader zelf Clown

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 12:01

Jiill_ schreef:
mijn vader heeft er ook een.. ik word eerder wakker van die '' OEHOE '' ( lig op andere kamer ) dan hij maargoed Clown hij ligt daar met een slaapmasker en oordoppen in Huilen van het lachen lekker doelloos ding dus voor hem .. Mijn moeder wordt er wel wakker van Huilen van het lachen
Conclusie Huilen van het lachen iedereen word er wakker van behalve mijn vader zelf Clown

ROFL geweldig!! En wáárom had hij dat ding dan precies aangeschaft? Huilen van het lachen

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 12:18

dat is voor ons ook nog een vraag Huilen van het lachen ik moet trouwens ook plassen van die complete waterval die naar beneden komt Huilen van het lachen sjeeutje

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:09

ik heb ook zo gelachen om die wekker met die puzzelstukjes die je dan bijelkaar moet zoeken ROFL

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:54

Ik kan de uitgebreide versie voor € 100,- krijgen, misschien dat ik het toch maar ga uitproberen.

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:30

Jaaa ik heb hem besteld
Met radio, bij de postbank met van die rentepunten ofzoiets
79,59 incl, verzendkosten
Lachen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:33

Jiill_ schreef:
dat is voor ons ook nog een vraag Huilen van het lachen ik moet trouwens ook plassen van die complete waterval die naar beneden komt Huilen van het lachen sjeeutje

Daarom heb ik 'm ook op de vogeltjes staan! die kikker is me ook wat te luidruchtig maar water lijkt me ook niet slim... ik ga 's nachts nooit naar de wc dus als ik dan 's ochtends water hoor lijkt me dat geen strak plan Tong uitsteken

Wat heb jij een geniale vader trouwens Haha! práchtig! Misschien moeten ze speciaal voor hem eentje met trilfunctie ontwerpen? Clown

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:51

haha dan MOET je wel je bed uit Clown dus misschien wel heel slim om de waterval aan te doen..

ook relaxt als je die bij je kerstpakket krijgt.. ik heb zon boekje gekregen waar je zelf uit mag kiezen, helaas geen wake up light Huilen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:56

Ik zit toch te twijfelen he..
Ik wil toch wel heel graag een WUL maar vind het zo duur Huilen van het lachen

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:58

Arabesk schreef:
Ik zit te twijfelen of ik de WUL neem of dat ik meer investeer en een lichttherapie ding koop...

Als er dezelfde lamp inzit, kun je de WUL dan niet overdag op diezelfde manier gebruiken? Misschien iets minder sterk?
Ik heb hem trouwens besteld en verwacht hem elk moment Lachen

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:04

Wij krijgen de NafNaf Lys versie Lachen Ben benieuwd of het wat is!

Heb geen grote moeite met opstaan en de wekker heeft mijn vriend uitgezocht als zijnde een kerstkado van zijn werkgever Ja

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 17:41

Ik wil er ook een!!! Maar ik vind hem veel te duur. Hopelijk krijg ik hem voor kerst van mijn vriendje Lachen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:10

Zijn er hier ook mensen zoals ik, die echt moeite hebben wakker te worden en uit bed te komen, die WUL al uitgeprobeerd hebben?
Ik verslaap me dus echt dagelijks (gelukkig bepaal ik zelf mijn werktijden, maar ik ben dus elke avond tot laat aan het werk omdat ik laat begin, vervelend!) en ik wil het komende jaar proberen wat beter op te staan.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:38

Ik denk dat het een beetje aan de reden van moeite met opstaan/verslapen ligt of het ding voor iemand werkt of niet. Ik spring zelf in de zomer zo mijn bed uit (dan is mijn kamer licht), maar in de winter als alles donker is word ik gewoon niet wakker en als ik wakker ben (of wat daarvoor door moet gaan), dan blijf het eerste uur maar uit de buurt! Voor mij werkt het ding dus prima, maar als je gewoon te laat naar bed gaat en daarom niet kan opstaan, dan zal het natuurlijk niet werken. Ik vind het een erg relaxte manier van wakker worden, ben erg blij met mijn wake up light.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:51

Dat is helaas niet de reden, dat was erg makkelijk op te lossen geweest... Haha!

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:46

Dan heel snel die wekker aanschaffen! Het heeft mij erg goed geholpen (bij mij lag het puur aan het licht dat in de winter dus niet de kamer binnenkomt).

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 23:02

Ik heb hem dus als kerstcadeautje in de kast staan voor mijn vriendje. Zit mijn broers vriendin gister doodleuk te vertellen dat mijn broer hem sinds een paar dagen heeft. De eerste ochtend met succes, de tweede nacht stond hij om 2 uur onder de douche *LOL* Blijkt het scherm ook de wektijd aan te geven en hij zag dus de wektijd en ging douche *LOL* Maar de derde dag al geen succes meer, volgens haar (haar verhalen neem ik nooit zo serieus Bloos! al is mijn broer wel een uiterst ramp geval met wakker worden). Maar vriendje zat er bij.. hoop dus wel dat hij dinsdag nog enthousiast kan reageren op mijn cadeau en bij hem wel werkt! Clown