Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anthea schreef:Een lichttherapie ding? Leg uit?

Nu ik hem voor mijn moeder heb gekocht voor kerst, begin ik zeer te twijfelen of ik hem ook niet wil hebben, want voor mijn nachtdiensten lijkt ie ideaal....
's Zomers word ik ook goed wakker als het licht begint te worden en ik geluid van buiten hoor.
Jippie ik heb net mijn Wake up light gekregen
en niet omdat ik altijd te laat ben
Het is ook nog de uitgebreidere versie
hij ligt daar met een slaapmasker en oordoppen in
lekker doelloos ding dus voor hem .. Mijn moeder wordt er wel wakker van 
iedereen word er wakker van behalve mijn vader zelf

Jiill_ schreef:mijn vader heeft er ook een.. ik word eerder wakker van die '' OEHOE '' ( lig op andere kamer ) dan hij maargoedhij ligt daar met een slaapmasker en oordoppen in
lekker doelloos ding dus voor hem .. Mijn moeder wordt er wel wakker van
Conclusieiedereen word er wakker van behalve mijn vader zelf
geweldig!! En wáárom had hij dat ding dan precies aangeschaft?
ik moet trouwens ook plassen van die complete waterval die naar beneden komt
sjeeutje

Jiill_ schreef:dat is voor ons ook nog een vraagik moet trouwens ook plassen van die complete waterval die naar beneden komt
sjeeutje

práchtig! Misschien moeten ze speciaal voor hem eentje met trilfunctie ontwerpen?

dus misschien wel heel slim om de waterval aan te doen..
Arabesk schreef:Ik zit te twijfelen of ik de WUL neem of dat ik meer investeer en een lichttherapie ding koop...
Ben benieuwd of het wat is!
Blijkt het scherm ook de wektijd aan te geven en hij zag dus de wektijd en ging douche
Maar de derde dag al geen succes meer, volgens haar (haar verhalen neem ik nooit zo serieus
al is mijn broer wel een uiterst ramp geval met wakker worden). Maar vriendje zat er bij.. hoop dus wel dat hij dinsdag nog enthousiast kan reageren op mijn cadeau en bij hem wel werkt!