r.i.p lieve marielle :( Zo jong nog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

Re: r.i.p lieve marielle :( Zo jong nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:50

n_atas schreef:
thanx allemaal Verdrietig

en ja.. het is al weer 3 weekjes geleden, maar nog steeds veel moeite mee..
het verwerken is moeilijk Huilen

Tuurlijk kost het je veel moeite, verwacht ook niet van jezelf dat je het binnen een maand verwerkt. Geeft het de tijd die het nodig heeft. En als je behoefte hebt om te praten, zeker doen. Wordt wel eens gedacht dat het raar is ofzo, of misschien denk je dat andere denken : ''komt zij weer''. Maar 9 van de 10 mensen in je vriendenkring willen je verhaal wel horen en met jou verwerken.
Heel veel succes ermee Ach gut

*edit: typo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:00

Lisetje schreef:
Nou goed ik ga er van uit dat een fysiotherapeute niet liegt Knipoog Ik ken haar verder niet, dus oordeel ook niet te snel. Weet alleen wat ik gehoord heb maar het heeft ook geen zin om hierover te speculeren. Ik weet wel dat ik er het mijne overdenk, en er misschien iets HEEL ergs gebeurd is wat haar beste vrienden en haar ouders misschien wel niet weten.
Ik kan er iig niet met mijn hoofd bij dat een meidje van 13 met zulke gedachtes rondloopt omdat het ''even'' niet goed gaat.

Lijkt mij dat een fysio niet eens mag uitwijden over wat er gezegd/gedaan word tijdens een behandeling?
Vind het nog steeds echt super naar... Kan me er ook zo rot om voelen, nog een keer heel veel sterkte voor jou en de rest van stal natas..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:27

mijn vriendin kent haar redelijk goed. Ze woonde bij haar in de straat.
Ze danste wedstrijden en ligt nu tegen over een ander jong iemand die wedstrijden heeft gedanst op dezelfde dansschool ( een 19 jarige jongen ) die omgekomen is bij een auto ongeluk. ( dat was een zeer dierbaar persoon van mij ). Echt een raar idee dat 2 personen van de dansschool tegen over elkaar liggen, ook nog eens 2 jonge personen.
Heb van m'b vriendinook veel over dit meisje gehoord, echt een triest verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:29

loeckie schreef:
n_atas schreef:
thanx allemaal Verdrietig

en ja.. het is al weer 3 weekjes geleden, maar nog steeds veel moeite mee..
het verwerken is moeilijk Huilen

Tuurlijk kost het je veel moeite, verwacht ook niet van jezelf dat je het binnen een maand verwerkt. Geeft het de tijd die het nodig heeft. En als je behoefte hebt om te praten, zeker doen. Wordt wel eens gedacht dat het raar is ofzo, of misschien denk je dat andere denken : ''komt zij weer''. Maar 9 van de 10 mensen in je vriendenkring willen je verhaal wel horen en met jou verwerken.
Heel veel succes ermee Ach gut

*edit: typo.

het verwerken duurt heel lang. Vincent is in maart al weer 2 jaar weg, nog steeds mis ik hem elke dag, nog steeds laat ik regelmatig een traan vallen, nog steeds heb ik het met zijn zusje over hem....het gaat niet weg..

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 18:53

@ Cinnepin, marielle was voor de zomer gestopt met wedstrijden dansen, ze wilde weer paardrijden en toen is ze na de zomer begonnen op joy Verdrietig
Maar over die vriendin van jou die veel verteld heeft, een triest verhaal? wat bedoel je daarmee?
Triest wat er gebeurt is, ok dat is het zeker Huilen
maar voor haar overlijden een triest verhaal? Dat is onmogelijk! ik kom nog steeds elke week bij haar ouders, ik ken ze allemaal heel goed, en als er iemand alles kreeg wat ze wilde was het Mariel wel.
haar buurvrouw had nog gezegd; als het jullie gezin kan overkomen kan het bij iedereen overkomen... Huilen

en ja ik weet dat ze tegenover vincent ligt...

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:33

Heel veel sterkte toegewenst van ons!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 01:42

Bah wat vreselijk...
Tranen schieten in mijn ogen bij het zien van het filmpje..
Zo jong, en je vraagt je af wat gaat er in een koppie om als er zoiets als dit gebeurd..
Ik heb ooit in een raam gestaan, omdat een van onze cliëntjes op de rand van het dak stond om te springen. Wat een angst en je vraagt je werkelijk af, wat er in het hoofd van zo'n jong kind omgaat..

Geen woorden voor...

Heel veel sterkte!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 01:44

n_atas schreef:
@ Cinnepin, marielle was voor de zomer gestopt met wedstrijden dansen, ze wilde weer paardrijden en toen is ze na de zomer begonnen op joy Verdrietig
Maar over die vriendin van jou die veel verteld heeft, een triest verhaal? wat bedoel je daarmee?
maar voor haar overlijden een triest verhaal? Dat is onmogelijk! ik kom nog steeds elke week bij haar ouders, ik ken ze allemaal heel goed, en als er iemand alles kreeg wat ze wilde was het Mariel wel.
haar buurvrouw had nog gezegd; als het jullie gezin kan overkomen kan het bij iedereen overkomen... Huilen

Vergeet niet, dat als er echt problemen waren, het heel goed kan zijn dat niemand ervanaf wist behalve het gezin zelf.. Problemen kunnen heel goed binnen een gezin blijven, zelfs afgeschermt blijven voor mensen die zo'n hechte band hebben met het gezin...

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:30

de muziek van dat filmpje werd ook op de begravenis van mijn opa gedraaid maar dan in het Frans geloof ik...krijg er echt kippevel van.
Het verdriet zal er altijd blijven, mijn vader is in februari er 6 jaar niet meer...ik denk er nog steeds elke dag aan en mis hem vreselijk! Dat zal ook echt nooit weggaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:33

n_atas schreef:
@ Gast9373, marielle was voor de zomer gestopt met wedstrijden dansen, ze wilde weer paardrijden en toen is ze na de zomer begonnen op joy Verdrietig

triest wat is gebeurt. Er gaan zoveel jonge mensen tegenwoordig...en dat ze gestopt was met dansen wist ik niet.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:35

wat erg zeg! en zo jong al.. Boos!

Qnorp

Woonplaats: Eindhoven, Noord Brabant, Nederland, Europa, Wereld, Universum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:25

ooh ik schrok toen ik het las heel veel sterkte ermee gecondoleerd Ach gut

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:32

Jeetje zeg, zo'n jong&knap meisje!
Vreselijk! Hoe komt ze nou op zo'n idee..
Heeeel heeeel veel sterkte! Ach gut