met stappen heb ik juist geen probleem, vraag me niet waarom. Ook al drink ik behoorlijk wat, het geen zin in een peuk. Eigenlijk alleen maar beter hihih. Maar nog steeds niet gerookt!!! blij
Ik ben er zo aan gewent om in de ene hand een peuk te hebben en in de andere een biertje dat het wel ff wennen zal zijn!
ik ook hoor, en met uitgaan kom je dan mensen tegen die nog niet weten dat je bent gestopt, en die gaan je sigaretten aanbieden maarja gewoon nee zeggen met een grote lach op je gezicht, en jezelf wijsmaken dat je je ook zo voelt:P
jippie, heb het weekend overleeft. mijn schoonmoeder rookte voor mijn neus, en toch kon ik er van afblijven. oke soms had ik moelijke momenten maar dan denk je aan wat anders en dan is dat moment ook weer over. ik ben er zeker van: gaat me wel lukken om er vanaf te blijven!!
Netjes allemaal hoor Ik hou het maar bij af en toe bij speciale gelegenheden roken Zo hoef ik niet te zeggen dat ik gestopt ben of ga stoppen, vind het te lekker ook als ik uit eten geweest ben of gezellig uit ben