Ik ben van de week tovallig nog gevraagt les te geven aan een bokker..ik heb gepast...reden ondertussen wel bekend denk ik...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anya schreef:]Maar mijn vraag is niet beantwoord: ben ik dan in jouw ogen een profiteur? Want ik geef structureel (hoe weinig tijd ook) les en ik verdien zwart.. maar mijn lijf wil helemaal niks meer. Ik ben gewoon heel benieuwd naar je oordeel.
runningkawa schreef:raar, dat zowel ik al een reintergratie buro van het cwi het niet kunnen vinden...maar jij wel
Moet jeje beroep van gaan maken..word je rijk
_rosita_ schreef:natuurlijk, maar dan heb je een belemmering. wanneer jij een baan zoekt/vind die bij je past en bij wat je kan, is er geen probleem.
holly schreef:Laat maar rosita, want blijkbaar wil je me niet begrijpen.
Jij vind dat iedereen moet werken. Ik ben van mening dat jij dan maar een instantie op moet starten die mensen die graag willen MEEHELPT ipv tegenwerkt.
(he nieuwe baan voor RK gevonden)
holly schreef:Ik neem het je niet kwalijk hoor (je gedachten). Ben het aardig gewent dat mensen zo denken.
Ik kan natuurlijk niet voor andere spreken, maar wil je gerust uitleg geven over gronische moeheid.
Nadat ik pfeiffer heb gehad, bleef ik maar moe. Ik wilde wel, maar mijn lijf wilde niet.
Gronische moeheid betekend niet dat je telkens slaapt of steeds in slaap valt.![]()
Voor mij betekend het alleen maar, wanneer mijn lijf aangeeft moe te zijn, dat ik woorden ga verdraaien, dat een gesprek volgen wat moeilijker is, dat ik me dingen niet even goed meer kan herinneren, ik een potje erwtjes niet openkrijg en dat mijn armen en benen aanvoelen alsof ze naar bed moeten. Maar ikzelf ben ik mijn koppie nog net zo hyper als ik meestal ben.
Ik ben niet anders, dan een ander. Het staat ook niet op mijn voorhoofd geschreven, en als je het niet weet zou je het ook niet aan me kunnen zien.
Of ik niets anders doe dan bokken en wat paardrijden?
Laat ik zeggen dat dat een gedachten is, maar dan wel een niet kloppende. Tenminste in mijn geval.
Anya schreef:Het gaat helemaal niet om dat zwart werken.
Het gaat om het gemak waarmee geoordeeld wordt, mensen 'verworden' tot profiteurs en daarmee ook hele groepen die 'met man en macht proberen te blijven functioneren en een leven te hebben 'ook profiteurs' worden. En dat doet pijn.
hopla schreef:Zo, wat gaat dit topic hard zeg.
Zijn er zoveel chronisch zieken op bokt? Dan is mijn vermoeden om dit topic te openen terecht geweest. En daarbij heb ik ook nog al wat PM's gehad van chronisch zieke bokkers die mij het één en ander over hun leven en ziekzijn hebben verteld.
Ik ga eerst eens een poging wagen om wat bij te lezen.
hopla schreef:In dit topic kom ik toch geregeld dezelfde bokkers tegen die zich continu aan het verdedigen zijn.
Juist dat vind ik dan weer dubieus. Diegene die het hardste roepen zijn voor mij juist het minst geloofwaardig.
Wie proberen ze dan te overtuigen? Zichzelf?
hopla schreef:Ik heb niet alles gelezen maar het topic loopt toch wel zonder mij.![]()
Ik heb nog steeds hetzelfde gevoel als toen ik het topic starte.
Zeker als ik zie dat er een aantal bokkers met de vingers vast aan het toetsenbord hebben gezeten.![]()
Ik heb veel respect voor de chronisch zieken die toch proberen te werken.
Bokkers die in dit topic roepen dat ze zwak, ziek of miselijk zijn maar toch de hele dag aan het bokken zijn geweest, sorry, maar je bent dan in mijn ogen niet erg geloofwaardig.
@anya, ik heb van een aantal bokkers een PM gehad.
Zij willen zich juist niet in het openbaar hun ziekzijn verdedigen.
Dat waardeer ik enorm.
In dit topic kom ik toch geregeld dezelfde bokkers tegen die zich continu aan het verdedigen zijn.
Juist dat vind ik dan weer dubieus. Diegene die het hardste roepen zijn voor mij juist het minst geloofwaardig.
Wie proberen ze dan te overtuigen? Zichzelf?