Mijn nieuwe buren..... (16+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Re: Mijn nieuwe buren..... (16+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:26

Britty schreef:
Ja Nickeltje, ik heb ook de indruk dat mijn buren er op kicken om het te delen met anderen. Of je het nou wilt of niet!

Juist daarom moet je eigenlijk juist doen alsof je het niet hoort, maar laat dat dan weer wel duidelijk blijken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:38

Aimee schreef:
Britty schreef:
Ja Nickeltje, ik heb ook de indruk dat mijn buren er op kicken om het te delen met anderen. Of je het nou wilt of niet!

Juist daarom moet je eigenlijk juist doen alsof je het niet hoort, maar laat dat dan weer wel duidelijk blijken.

Ehm tja hoe moet je dat nou weer duidelijk laten blijken Verward
Zelf de opera zingen onder de douche ofzo Clown Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:40

Hahahahaha, das wel heel creatief, maar je moet waarschijnlijk erg hard bléren wil je er over heen komen...

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 17:09

Misschien een briefje door de bus, waarin je zeft dat je je zorgen maakt om hun relatie - ze hebben tenslotte geen sex meer? *LOL*

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:36

Tja, ik zou het eerst een proberen met te zeggen dat ze soms wat luidruchtig zijn. Als het zo blijft kun je altijd nog zeggen dat dat met name tijdens de sex is! Haha!

dierfysio schreef:
haha, toen wij kwamen wonen waar we nu wonen, vroegen de buren gelijk of we al gordijnen hadden, met name boven... Haha!
dus wij: huh? hoezo?? wat bleek: de vorige bewoners hadden die tijden niet gehad, en juist: de hele buurt kon meegenieten van hun 'shows'. Bloos
leuk hoor, dat ze elkaar zo lief vinden, maar daar hoeft een ander niet van mee te hoeven 'genieten'

Hier moet ik toch even op reageren!
Ik doe in mijn huis wat ik wil (misschien wel met en zonder de gordijnen open. Haha! )
Als de buren zich eraan storen, kijken ze toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 20:06

Ja dan kan je tenminste nog zelf bepalen of je kijkt of niet! Britty MOET het aanhoren...... jakkes!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 20:23

Misschien deden ze het ook wel zo toen ze nog in hun andere huis woonden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 03:14

sflj schreef:
Tja, ik zou het eerst een proberen met te zeggen dat ze soms wat luidruchtig zijn. Als het zo blijft kun je altijd nog zeggen dat dat met name tijdens de sex is! Haha!

dierfysio schreef:
haha, toen wij kwamen wonen waar we nu wonen, vroegen de buren gelijk of we al gordijnen hadden, met name boven... Haha!
dus wij: huh? hoezo?? wat bleek: de vorige bewoners hadden die tijden niet gehad, en juist: de hele buurt kon meegenieten van hun 'shows'. Bloos
leuk hoor, dat ze elkaar zo lief vinden, maar daar hoeft een ander niet van mee te hoeven 'genieten'

Hier moet ik toch even op reageren!
Ik doe in mijn huis wat ik wil (misschien wel met en zonder de gordijnen open. Haha! )
Als de buren zich eraan storen, kijken ze toch niet?

Dat vind ik ook, je kunt makkelijker de andere kant op kijken dan je oren dichtstoppen. Daarbij is een bovenverdieping nou niet bepaald iets waar je meteen 'in' kijkt, dan moet je zelf ook op de bovenverdieping zijn.
Maar ja, lijkt me dan ook wel zo slim om gewoon even te zeggen dat je kunt meegenieten omdat ze geen gordijnen hebben, dan zijn er waarschijnlijk binnen een paar uur wél gordijnen.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:33

Ik denk dat de vraag aan Dierfysio meer bedoeld was als waarschuwing van 'pas op, als je geen gordijnen hebt kan iedereen het zien!' dan als 'koop alsjeblieft eens gordijnen zeg, want anders ergert iedereen zich aan je'. Knipoog

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:12

Heb net even dit topic doorgelezen, maar jeetje wat een toestand zeg!! Ok, het heeft soms wel ontzettend op mijn lachspieren gewerkt, vooral sommige reacties hier, maar ik kan me goed voorstellen dat dit erg naar voor je is!!

Ik vind dat je er zeker goed aan doet om het aan de politie over te laten, en dat je geen tegenacties doet. Zeker als de politie erbij betrokken is, want op het moment dat jij net zoveel herrie gaat maken, kunnen ze ook de politie bij jou langssturen Knipoog

Ik hoop dat ze ergens een keer gaan bedenken dat ze best wat rekening met jou kunnen houden, maar ik ben bang dat ze er alleen maar een kick van krijgen, als ik zo het telefoongesprek met je buuf zie...

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:05

Waren ze vannacht wel stil?

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:17

Pff die mensen moet er maar eens aan denken om een villa te kopen of zo Knipoog Lekker zonder buren, kunnen ze zo hard tekeer gaan als ze maar willen.. Rolleyes

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 14:00

Moschino schreef:
Pff die mensen moet er maar eens aan denken om een villa te kopen of zo Knipoog Lekker zonder buren, kunnen ze zo hard tekeer gaan als ze maar willen.. Rolleyes

Maar dan is voor hun de lol eraf Clown

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 15:21

Haha ja dat wilde ik ook zeggen Haha! Volgens mij doen zulke mensen het er gewoon om dat andere mensen hun kunnen horen.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 22:31

PERENBOOMPIE schreef:
@Myukii stel je niet aan mens "emmers water"!Heb het niet over een sproei-installatie in je tuin zetten waar je de weilanden mee besproeid,die zou overigens het doel niet raken.!
Nee lekker over je heen laten lopen en wachten tot de politie komt waar het corps overigens helemaal in een deuk ligt bij zo'n melding!

Ik zou gewoon aanbellen en zeggen dat ze wat zachter aan moeten doen en anders hun "sm-kamertje"maar moeten isoleren,zoniet dan dikke vette ruzie en getreiter van mijn kant ja idd,ze mogen blij zijn dat ik de buuf niet ben,stelletje aso's een ander van d'r slaap afhouden die de volgende dag moet werken dag in dag uit is toch belachelijk!

Allemachtig, dat mag ook wel even wat vriendelijker hoor, met je 'stel je niet aan mens'. Als je een beetje normaal nadenkt weet je zelf ook wel dat je beter gewoon redelijk kan blijven (wat Britty ook al heel netjes doet) en de politie het laten oplossen, in plaats van zelf maar oplossingen zoeken in (al dan niet) emmers water of sproeiinstallaties.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 01:37

Moschino schreef:

Misschien kunnen ze de Gouden Kooi af huren met hun vrienden... is vast ook wel een publiek voor Koe

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 01:49

of jij gaat toegangsgeld vragen...er zijn genoeg voyeurs(of in dit geval luisteraars) die hier op kikken. Luidspreker ophangen, microfoon erbij, GAAN...hebben zij ook wat ze willen Duivel

SORRY erg flauw, maar wat moet je hier nu nog verder mee. Ik hoop echt voor de TS dat er wat aan wordt gedaan. Lijkt me echt vervelend worden. Succes, hoop dat de tip van de oordopjes werkt!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 10:51

Je zou het mee maken zeg!! Lachen
Ik zou wel een tegenaanval inzetten, maar dan iets heel constants. Bijvoorbeeld iedere keer die cd van K3 erin.

Niet iedere keer afwisselen en niet steeds raardere dingen bedenken. Maar laat ze maar merken dat je het hoort. Voor de aanwezige vrienden lijkt me een K3 cd als achtergrond muziekje nou ook niet echt opwindend..

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 22:52

hoe is het er nu mee??

M_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 22:53

ja ben k ook wel benieuwd naar eigenlijk Tong uitsteken

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 00:30

haha bekand probleem! Ik heb ook zulke buren, althans had Haha!

2 uur snachts echt waar, werd er gewoon wakker van, zooo zwaar irritant. Ik Me ochtendjas aan getrokken en me klompen, ben ik naar hun voordeur gelopen, eerst aangebeld, toen door de brievenbus schreeuwen Bloos Maar ze hoorde me niet!! haha zo hard ging het.

Heb er de hele nacht van wakker gelegen en ja in de ochtend ging man lief toevallig net de deur uit toen ik er ook uit ging, ik heb ze er gewoon op aan gesproken, of het gekreun en gegil wat zachter kon snachts, en of ze het bed wat verder van de muur af wilden zetten, aangezien ik het prettig vond om snachts gewoon te kunnen slapen Bloos

Haha hij werd wel heel rood! Maar stemde er mee in om dit allemaal te doen.

Daarnaast heb ik ook gezecht, wat jullie doen in de nacht is jullie probleem maar mee genieten hoef ik niet Clown

Twee weken later sliep me beste vriendin toen bij mij, en hoorde we het weer. en toen hebben we ook geluiden zitten maken en met het bed tegen de muur aan zitten duwen, wij grote schik natuurlijk Clown lachen gieren brullen maar het hield wel op/ tot nu toe heb ik ze al niet meer gehoort, enkel nog wat muziek Cool

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:26

hahaha, die navidad!! goed aangepakt!!! Haha! Clown

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 13:31

OMG!! Moet er niet aan denken.. In eerste instantie zou ik me waarschijnlijk kapot lachen maar als het aan blijft houden en er ook nog feestjes bij gegeven worden zou ik gek worden! En dan erger ik me al aan het kattebelletje van de kat van de buren.... Bloos

Goeie aanpak iig! Misschien Hart van Nederland of 5 in het land een idee??? Aangezien de politie normaal ook niet zo veel aan geluidsoverlast doet. Veel succes iig en blijf het even volgen, interessant topic..

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 23:22

klomp schreef:
hahaha, die navidad!! goed aangepakt!!! Haha! Clown

tsjah je moet toch wat.. aangezien de politie niet meer uitrukt voor overlast gekreun Clown

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 23:39

Sorry jongens, druk druk druk!!!

Het gaat sinds mijn aanvaring met de buurvrouw toch wel beter. Op een of andere manier houden ze er in ieder geval door de weeks rekening mee, in die zin: na 2200 u hebben ze of geen sex meer, of ze kunnen het ineens wel zachtjes, want ik heb het na 2200 u niet meer gehoord. Voor 2200 u leven ze zich nog heerlijk uit hoor, maar gelukkig zit ik s avonds ook vaak bij mn paardjes en hoef ik het geen hele avond aan te horen. In het weekend kan het er nog wel eens heftig aan toe gaan. Afgelopen weekend heb ik ook weer eens een telefoontje gedaan naar de politie, maar ik kreeg te horen dat ze het te druk hadden in de stad om iemand langs te sturen. Het werd genoteerd. Lang leve meer blauw op straat???

De buurman is nog steeds errug vriendelijk als ik hem in de straat tegen kom. Of hij weet van de hele aanvaring en het briefje niets af, of hij doet alsof ie van niets weet. Ik denk het laatste, maar das in ieder geval bter dan het gedrag van de buurvrouw. De buurvrouw doet behoorlijk irritant. In die zin dat ze haar neus ver de lucht in steekt als ik haar tegen kom (niet zo'n probleem) en ze allerlei kreunende geluidjes maakt als we per ongeluk eens beiden in de achtertuin zijn. Ik weet zeker dat ze dan geen sex heeft, althans in ieder geval niet met buurman, want die komt dan een half uur later doodleuk thuis van zijn werk. Ze probeert duidelijk om de boel te provoceren, maar eigenlijk zet ze alleen zichzelf voor schut.

Heb ondertussen mijn buurman aan de andere kant ook gesproken. Hij heeft ook al een aantal keren vol verbazing het relaas van ons happy koppel staan aanhoren. Bij hem in huis kan je het horen, maar niet zodanig dat je er wakker van wordt. Hij moest wel bekennen dat hij de eerste paar keer eens vol verbazing buiten is gaan luisteren. Ook vanuit zijn achtertuin kan je alles live volgen als ze gewoon binnen bezig zijn. Laten we het maar steken op de zwoele (??) nachten en hopen dat met de komst van het najaar en de winter de ramen in ieder geval gesloten worden!!!

To be continued..... (of zoiets)