Britty schreef:Ja Nickeltje, ik heb ook de indruk dat mijn buren er op kicken om het te delen met anderen. Of je het nou wilt of niet!
Juist daarom moet je eigenlijk juist doen alsof je het niet hoort, maar laat dat dan weer wel duidelijk blijken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britty schreef:Ja Nickeltje, ik heb ook de indruk dat mijn buren er op kicken om het te delen met anderen. Of je het nou wilt of niet!
Aimee schreef:Britty schreef:Ja Nickeltje, ik heb ook de indruk dat mijn buren er op kicken om het te delen met anderen. Of je het nou wilt of niet!
Juist daarom moet je eigenlijk juist doen alsof je het niet hoort, maar laat dat dan weer wel duidelijk blijken.
dierfysio schreef:haha, toen wij kwamen wonen waar we nu wonen, vroegen de buren gelijk of we al gordijnen hadden, met name boven...
dus wij: huh? hoezo?? wat bleek: de vorige bewoners hadden die tijden niet gehad, en juist: de hele buurt kon meegenieten van hun 'shows'.![]()
leuk hoor, dat ze elkaar zo lief vinden, maar daar hoeft een ander niet van mee te hoeven 'genieten'
sflj schreef:Tja, ik zou het eerst een proberen met te zeggen dat ze soms wat luidruchtig zijn. Als het zo blijft kun je altijd nog zeggen dat dat met name tijdens de sex is!
dierfysio schreef:haha, toen wij kwamen wonen waar we nu wonen, vroegen de buren gelijk of we al gordijnen hadden, met name boven...
dus wij: huh? hoezo?? wat bleek: de vorige bewoners hadden die tijden niet gehad, en juist: de hele buurt kon meegenieten van hun 'shows'.![]()
leuk hoor, dat ze elkaar zo lief vinden, maar daar hoeft een ander niet van mee te hoeven 'genieten'
Hier moet ik toch even op reageren!
Ik doe in mijn huis wat ik wil (misschien wel met en zonder de gordijnen open.)
Als de buren zich eraan storen, kijken ze toch niet?
Moschino schreef:Pff die mensen moet er maar eens aan denken om een villa te kopen of zoLekker zonder buren, kunnen ze zo hard tekeer gaan als ze maar willen..
PERENBOOMPIE schreef:@Myukii stel je niet aan mens "emmers water"!Heb het niet over een sproei-installatie in je tuin zetten waar je de weilanden mee besproeid,die zou overigens het doel niet raken.!
Nee lekker over je heen laten lopen en wachten tot de politie komt waar het corps overigens helemaal in een deuk ligt bij zo'n melding!
Ik zou gewoon aanbellen en zeggen dat ze wat zachter aan moeten doen en anders hun "sm-kamertje"maar moeten isoleren,zoniet dan dikke vette ruzie en getreiter van mijn kant ja idd,ze mogen blij zijn dat ik de buuf niet ben,stelletje aso's een ander van d'r slaap afhouden die de volgende dag moet werken dag in dag uit is toch belachelijk!
Moschino schreef:Pff die mensen moet er maar eens aan denken om een villa te kopen of zoLekker zonder buren, kunnen ze zo hard tekeer gaan als ze maar willen..
klomp schreef:hahaha, die navidad!! goed aangepakt!!!![]()