Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suusiejj schreef:dat vind ik heel netjes van je, zoals mijn ex bleef contact zoeken en zeggen dat hij me miste en van me hield, maar hij was niet sterk genoeg om me dan terug te nemen omdat zijn ouders dan boos werden
Elke keer als hij kwam vond ik het mega fijn, daarna voelde ik me mega verrot,
Ik vind dit een goede keus van je!!
Zo word het niet moeilijker voor hem
DeniseES schreef:Bedankt suusiejjHet gaat al redelijk goed met mij, ik schoot alleen wel weer helemaal vol toen ik zijn dingen op ging zoeken om terug te geven of weg te halen, die ik wil bewaren. Dat is nog wel erg moeilijk, maarja, dat is ook logisch. Tot nu toe gaat het goed (onder omstandigheden dan natuurlijk, voor zover het goed kan gaan). Bedankt voor je (en ook van de anderen) steun, toch helpt het een beetje en blijf ik achter mijn beslissing staan
DeniseES schreef:Mjah, maar dat is weer wat anders, wat moet hij ermee *tenzij hij ook een paard heeft ofzo*. Ik heb een gitaar gekocht, maar doe er niets mee, dus die wil ik mijn vriend geven als hij dat wilt. En er zijn natuurlijk dingen die hij voor mij gekocht heeft omdat ik die leuk vond, maar die blijven van mij, mag ik niet teruggeven van hem.
Armaris schreef:DeniseES schreef:Mjah, maar dat is weer wat anders, wat moet hij ermee *tenzij hij ook een paard heeft ofzo*. Ik heb een gitaar gekocht, maar doe er niets mee, dus die wil ik mijn vriend geven als hij dat wilt. En er zijn natuurlijk dingen die hij voor mij gekocht heeft omdat ik die leuk vond, maar die blijven van mij, mag ik niet teruggeven van hem.
Het is zijn paard die ik verzorg
Yuri schreef:Amber, wat stinkmodder voor je! lijkt me je vertrouwen geen goed doen zulke dingen.
DeniseES schreef:@Amaris, dat is inderdaad lastig, maar als het zijn paard is hoef je de spullen toch niet terug te geven? ze zijn dan toch al bij zijn paard, dus zijn spullen die jij gebruikt...? Wel lastig dat het nou net je ex zijn paard is, maar als het geen problemen oplevert (tenzij hij je zo probeert terug te krijgen)
@cojolly, dan zal het vast wel het beste geweest zijn zo, toen mijn ouders uit elkaar gingen was ik denk ik ook degene die er het meeste moeite mee had (ze zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven, lang verhaal) en nog steeds vertrouw ik het voor geen meter. Maar aan de andere kant vind ik dat het hun leven is, en ze doen het niet voor hun plezier om uit elkaar te gaan. Dus jah, een beetje gemengde gevoelens, maar dat zal altijd wel blijven
suusiejj schreef:Het is zijn paard die ik verzorg
DeniseES schreef:@Armaris, ga je meteen pben, heb net je andere verhaal gelezen
Yuri schreef:oef Amaris heftig verhaal zeg!! Veel sterkte met alles