Je relatie beeindigen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseES

Re: Je relatie beeindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:26

Ja nou, hij heeft er het moeilijkst mee, hij voelt nog wel veel voor mij... Ik vind het echt heel sneu voor hem, maar het is denk ik beter als ik niets zeg, hem ff tot rust laten komen. *we zouden over nog geen 2 weken op vakantie gaan...*

@Sharmila: Wat een ***! Deed ie dat in 1 keer of heeftie er een paar keer over gedaan??? Ik had hem ook mooi buiten de deur gezet met zn spullen...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:29

jah of hem uit het raam gegooit,, Boos!

Wel kút indd van je vakantie, maar hem aan het lijntje houden is nog veel kútter.
Bedoel je dat je hem nou negeerd met de zin :"maar het is denk ik beter als ik niets zeg, hem ff tot rust laten komen". ? Lachen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:36

@suusiejj: Nee, ik bedoel ermee dat ik afstand van hem neem, in die vorm. Ik voel niks meer voor hem, maar hij wel voor mij, en ik denk dat zolang ik nog vrolijk tegen hem aan praat, hij nog een beetje hoop heeft. Dus daarom wil ik zo min mogelijk bij hem zijn/tegen hem praten. Om hem even de tijd te geven om het door te laten dringen en weer wat op te bouwen, er is natuurlijk wel een heel gat in ons leven gevallen, en van mij vind ik het niet zo erg, maar hij natuurlijk wel

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 00:43

dat vind ik heel netjes van me, zoals mijn ex bleef contact zoeken en zeggen dat hij me miste en van me hield, maar hij was niet sterk genoeg om me dan terug te nemen omdat zijn ouders dan boos werden

Elke keer als hij kwam vond ik het mega fijn, daarna voelde ik me mega verrot,
Ik vind dit een goede keus van je!! Lachen
Zo word het niet moeilijker voor hem OK dan!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 01:13

Na 26 jaar huwelijk/samenwonen,ben ik gaan scheiden, wou het volhouden tot de kinderen het huis uit waren, maar kon op een gegeven moment geen aanraking meer van hem hebben, en werd misselijk van zijn lucht alleen al, toen vond ik het tijd om toch maar te gaan scheiden.

Ben nu 5 jaar alleen geweest, en heb sinds een half jaar een nieuwe vriend, met wie ik inmiddels samen woon, ik ken nu een geluk wat ik niet eerder kon

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:41

Dat is misschien wel het beste, mijn ouders waren vanaf ik me kan herrineren gescheiden
pa kwam toen wel elke dag warm eten bij ons enzo

toen ik in groep 7 zat gingen ze weer samen wonen tot de 4de van me VMBO ongeveer,
toen zijn ze weer gaan scheiden met alle gevolgen van dien vooral voor mij Verdrietig mja

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:36

Zo ik ben weer terug in het land (was met mijn superkerel mee op de truck:)

OVerigens kan ik me echt niet irriteren aan een foute onderbroek ofzo hoor... wel grappig dat de meeste dat wel hebben hier Tong uitsteken

Amber, wat klote voor je! lijkt me je vertrouwen geen goed doen zulke dingen.

Lees hier trouwens echt heftige dingen zeg!! Duikfles, wuirgen, verkrachting...

help. Dan waren mijn exen niks vergeleken bij dat!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:23

suusiejj schreef:
dat vind ik heel netjes van je, zoals mijn ex bleef contact zoeken en zeggen dat hij me miste en van me hield, maar hij was niet sterk genoeg om me dan terug te nemen omdat zijn ouders dan boos werden

Elke keer als hij kwam vond ik het mega fijn, daarna voelde ik me mega verrot,
Ik vind dit een goede keus van je!! Lachen
Zo word het niet moeilijker voor hem OK dan!

zie nou pas de fout me moet je zijn
Laatst bijgewerkt door S_uus op 24-07-07 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:28

Bedankt suusiejj Knipoog Het gaat al redelijk goed met mij, ik schoot alleen wel weer helemaal vol toen ik zijn dingen op ging zoeken om terug te geven of weg te halen, die ik wil bewaren. Dat is nog wel erg moeilijk, maarja, dat is ook logisch. Tot nu toe gaat het goed (onder omstandigheden dan natuurlijk, voor zover het goed kan gaan). Bedankt voor je (en ook van de anderen) steun, toch helpt het een beetje en blijf ik achter mijn beslissing staan

@Cojolly, wat moet die tijd erg voor je zijn geweest, het was vast een opluchting toen het eindelijk voorbij was, alleen voor de kinderen wat minder natuurlijk, maar die vinden het ook niet leuk als hun moeder ongelukkig door het leven gaat.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:33

DeniseES schreef:
Bedankt suusiejj Knipoog Het gaat al redelijk goed met mij, ik schoot alleen wel weer helemaal vol toen ik zijn dingen op ging zoeken om terug te geven of weg te halen, die ik wil bewaren. Dat is nog wel erg moeilijk, maarja, dat is ook logisch. Tot nu toe gaat het goed (onder omstandigheden dan natuurlijk, voor zover het goed kan gaan). Bedankt voor je (en ook van de anderen) steun, toch helpt het een beetje en blijf ik achter mijn beslissing staan

dat je volschiet hoort erbij, ik ben zowieso nog een dik half jaar volgeschoten, sommige dingen heb ik zelfs nog of op de pc staan.. maar ik had ook een jaar en de manier waarop dat uit moest was ook niet eerlijk...

Als je er nog niet aan toe bent dingen weg te gooien/wissen laat je ze gewoon nog ff liggen tot je het wel kunt (tijdens grote schoonmaak van je kamer ofzo)zo deed ik dat ook..
Maar op een gegeven moment krijg je er vanzelf vrede mee Lachen
Graag gedaan Lachen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 20:39

Ja Tong uitsteken mijn kamer moet sowieso een grote schoonmaak ondergaan Knipoog en nu het vakantie is is dat een mooi nieuw begin vind ik persoonlijk, maar er zijn nog kleine dingetjes die ik wil bewaren, het is niet dat ik ruzie ofzo heb gehad. En er zijn sowieso veel spullen van hem die gewoon terug moeten, ik hou er niet zo van om dingen van anderen bij me te hebben, rare tic van mij denk ik Tong uitsteken

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:39

Ik moet ook nog spullen van mijn ex teruggeven en dat terwijl het al 9maand uit is.Die zijn wel van mijn verzorgpaard maar die heeft hij betaalt

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:51

Mjah, maar dat is weer wat anders, wat moet hij ermee *tenzij hij ook een paard heeft ofzo*. Ik heb een gitaar gekocht, maar doe er niets mee, dus die wil ik mijn vriend geven als hij dat wilt. En er zijn natuurlijk dingen die hij voor mij gekocht heeft omdat ik die leuk vond, maar die blijven van mij, mag ik niet teruggeven van hem.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:08

@Cojolly, wat moet die tijd erg voor je zijn geweest, het was vast een opluchting toen het eindelijk voorbij was, alleen voor de kinderen wat minder natuurlijk, maar die vinden het ook niet leuk als hun moeder ongelukkig door het leven gaat.[/quote]

Ja was een enorme opluchting, voor de kinderen was het veel moeilijker, mijn jongste zoon, had het er nog het minst moeilijk mee, mijn oudste zoon had het er wel heel erg moeilijk mee en nog terwijl zijn vader toch al vrij snel een thaise gehaald had, nu ik een nieuwe vriend heb na 5 jaar heeft hij het er nog veel moeilijker mee, hij accepteerd het absoluut niet dat ik een vriend heb met alle narigheid van dien, dat is op het moment heel moeilijk, maar zal ook wel een oplossing voor komen in de toekomst, word misschien wel eens tijd dat hij een leuk meisje tegen komt.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:11

DeniseES schreef:
Mjah, maar dat is weer wat anders, wat moet hij ermee *tenzij hij ook een paard heeft ofzo*. Ik heb een gitaar gekocht, maar doe er niets mee, dus die wil ik mijn vriend geven als hij dat wilt. En er zijn natuurlijk dingen die hij voor mij gekocht heeft omdat ik die leuk vond, maar die blijven van mij, mag ik niet teruggeven van hem.

Het is zijn paard die ik verzorg

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:19

Armaris schreef:
DeniseES schreef:

hmmz dat maakt het wel moeilijk denk ik, mag je wel doorverzorgen?

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:01

oe amaris dat is een lastige...

Ik ben erg blij dat mijn paarden buiten mijn relatie staan.
Alhoewel ik nu echt de beste relatie ever heb, wist niet dat er zulke geweldige mannen als de mijne bestonden Lachen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:18

@Amaris, dat is inderdaad lastig, maar als het zijn paard is hoef je de spullen toch niet terug te geven? ze zijn dan toch al bij zijn paard, dus zijn spullen die jij gebruikt...? Wel lastig dat het nou net je ex zijn paard is, maar als het geen problemen oplevert (tenzij hij je zo probeert terug te krijgen)

@cojolly, dan zal het vast wel het beste geweest zijn zo, toen mijn ouders uit elkaar gingen was ik denk ik ook degene die er het meeste moeite mee had (ze zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven, lang verhaal) en nog steeds vertrouw ik het voor geen meter. Maar aan de andere kant vind ik dat het hun leven is, en ze doen het niet voor hun plezier om uit elkaar te gaan. Dus jah, een beetje gemengde gevoelens, maar dat zal altijd wel blijven

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 12:35

Toen hij een open relatie voorstelde om onze relatie te redden, ik dacht ja daag! Ik hield te weinig van hem voor zoiets!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 12:46

Yuri schreef:
Amber, wat stinkmodder voor je! lijkt me je vertrouwen geen goed doen zulke dingen.

Ja erg he.. Hoe lief en leuk het leek tussen ons.. En dan gebeurt er zoiets.
Waar zit het dan mis ?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:08

DeniseES schreef:
@Amaris, dat is inderdaad lastig, maar als het zijn paard is hoef je de spullen toch niet terug te geven? ze zijn dan toch al bij zijn paard, dus zijn spullen die jij gebruikt...? Wel lastig dat het nou net je ex zijn paard is, maar als het geen problemen oplevert (tenzij hij je zo probeert terug te krijgen)

@cojolly, dan zal het vast wel het beste geweest zijn zo, toen mijn ouders uit elkaar gingen was ik denk ik ook degene die er het meeste moeite mee had (ze zijn uiteindelijk bij elkaar gebleven, lang verhaal) en nog steeds vertrouw ik het voor geen meter. Maar aan de andere kant vind ik dat het hun leven is, en ze doen het niet voor hun plezier om uit elkaar te gaan. Dus jah, een beetje gemengde gevoelens, maar dat zal altijd wel blijven

Die spullen liggen bij mij in de kelder,die dat hij betaalt heeft pleur ik bij hem,die dat ik betaalt heb hou ik.Hij probeert me zo terug te krijgen,zie maar in het topic : Geraak ik er ooit vanaf?
suusiejj schreef:

hmmz dat maakt het wel moeilijk denk ik, mag je wel doorverzorgen?[/quote]

Ja hoor

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:52

@Armaris, ga je meteen pben, heb net je andere verhaal gelezen

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 01:31

DeniseES schreef:
@Armaris, ga je meteen pben, heb net je andere verhaal gelezen

Heb je pb teruggestuurd Knipoog

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 08:11

oef Amaris heftig verhaal zeg!! Veel sterkte met alles

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:11

Yuri schreef:
oef Amaris heftig verhaal zeg!! Veel sterkte met alles

Dank je Haha!
Meneer eist nu nog al zijn spulletjes,cd-roms en boeke liggen klaar maar van mijn ps2 spellen blijft ie mooi af