Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:48

slimmerik schreef:
@ pharagirlke: prachtige voorbeelden maar door de bokkers hier op dit topic en bokkers in andere topics totaal oncontroleerbaar. Nu geloof ik ook in voorbeelden die door mij gegeven zijn (en zelf heb meegemaakt) dat er best meer is tussen hemel en aarde. Maar iemand die ook aan die hocus pocus doet heeft mij verteld dat je er wél voor "open moet staan" en dat het anders niet lukt. Net zo iets als wichelroede lopen....(hetgeen waar ik goed in schijn te zijn).

En dát gaat bij dieren niet op.

slimmerik ik dwing je ook niet het te geloven, al geloof je dat paarden over 20 jaar aan de macht zijn en ze mensen laten werken...Maakt me niet uit, dat respecteer ik ook gewoon, ik kon er alleen niet tegen (kan) dat je net zo zei van 'ja het ís niet zo!' Lachen Dan heb ik zo iets van 'ja ben ik dan gestoord?' Lachen
Het is ook veel makkelijker als je er voor open staat maar je moet niets. Ik vind dat ieder vrij moet zijn om te kiezen waarin hij of zij geloofd, Of dat nou geesten zijn, of god de vader...Das gewoon je eigen keus en wat voor jou het logischte lijkt. Maar probeer dan wel een beetje respectvol te reageren naar readers toe. (ook al vind je het onzin). Geloof me, echte readers hebben het niet makkelijk door de 'nep readers' die er 'goed geld' uit willen slaan... (al spreek ik nu meer voor mezelf. Ik weet niet hoe anderen daar over denken) De ene zal zich daar niet druk om maken, maar ik vind het bv niet leuk als ik mensen aan bied om te helpen dat ze me aan zien als nepper...Dat ze dan zeggen 'kijk wij proberen het anders want we geloven er niet in' Geen probleem dan...Maar niet 'jij bent fake!'

(laat ik er nav je vorige reactie bij zeggen dat ik geen geld vraag voor het readen. Maar dat ik dan ook eis dat ik alle tijd krijg (en dat kan soms lang zijn Nagelbijten / Gniffelen) Ik doe het immers al 'zomaar' ondanks dat het veel energie kost.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:51

Maar eigelijk is readen niet eens het onderwerp, het ging over mensen die visioenen hadden, en dingen in de toekomst konden zien. Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:51

uhm daar kan ik ook over meepraten Schijnheilig Bloos (manusje van alles geloofk Nagelbijten / Gniffelen)

overigens heb ik gereageert nav de laatste blz daarom dat ik het over readen had Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:53

Ik niet heb geen gevoel voor beiden, als ik een foto zie zie ik een foto. Hoe zie jij dat dan? Zie je iets in de foto of voel je iets, zegt die foto iets tegen jou. Nu dat we er toch bezig over zijn, vraag ik me af hoe je iets aanvoelt.

Al je het niet wilt beantwoorden moet je het niet, ik ben daar gewoon nieuwsgierig naar.

Enige dat ik niet kan is op een begraafplaats wandelen dan voel ik mij zo verstikkend

Edit phara was een algemene opmerking Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:02

katiavl schreef:
Ik niet heb geen gevoel voor beiden, als ik een foto zie zie ik een foto. Hoe zie jij dat dan? Zie je iets in de foto of voel je iets, zegt die foto iets tegen jou. Nu dat we er toch bezig over zijn, vraag ik me af hoe je iets aanvoelt.

Al je het niet wilt beantwoorden moet je het niet, ik ben daar gewoon nieuwsgierig naar.

Enige dat ik niet kan is op een begraafplaats wandelen dan voel ik mij zo verstikkend

Ik wil je daar gerust op antwoorden. Dit is echter wel hoe ik het 'zie'. Dit kan per reader verschillend zijn Lachen

Als ik naar een foto kijk (of eigenlijk zelfs naar een dier/mens in het algemeen) kijk ik eerst naar de ogen. De ogen zijn de spiegel van de ziel. Daar zie ik gevoelens in. De gevoelens die ik dan al zie daar ga ik achteraan met mijn eigen gevoel. (alsin; ogen sluiten en je laten meevoeren door de gevoelens van het dier.) die leiden me naar beelden. Een paard dat bvb bang is voor een borstel (en dan echt bang) zal me naar het beeld van het enge voorwerp leiden. Ze laten zien wat ze bedoelen. Ze praten niet zoals jij en ik. Niet met taal Maar met gevoelens en beelden. Als het dier me dat heeft getoond is het aan miji om het ook nog juist te decoderen. (wat ik het moeilijkste vind) zo kan het zijn dat sommige dingen wat onduidelijk zijn (er staat dan ook altijd in dat ze me áltijd mogen terug pb'en met vragen over iets omdat ik nog wat moeite heb met het juisit en verstaanbaar omzetten, voor mijmi is het verstaanbaar omdat ik het gezien heb en weet wat ermee bedoeld word. Maar dat weet een ander natuurlijk niet)
Zo ga ik alles af wat ik zie. Als dat gedaan is ga ik het lichaam af. Zo voel/zie je pijntjes. Als ik ergens niet helemaal uit raak vraag ik het paard of hij me wil laten voelen/zien waar de pijn zit. Dit kan op twee manieren; of ik voel het in mijn eigen lichaam maar dan wel minder dan het dier het voelt. Of ik krijg een beeld van het dier en er zit een rode kleur (omdat ik rode kleur aan pijn heb gelinkt) om de plek waar het pijn doet. Soort van 'aura' zeg maar. Lachen alleen dan maar op 1 plek.

Als dat gedaan is concentreer ik me nog een maal op het hele paard, zijn gevoel, zijn lichaam, alles. als me dan nog wat op valt waarvan k denk 'dat heb ik gemist!' ga ik daar ook nog achteraan. Indien ik zo iets heb van 'ja zo is het wel goed' typ ik alles rustig uit en stuur ik het naar de eigenaar, die kan dan eventueel nog vragen stellen (staat er altijd onder, dat ze altijd vragen mogen stellen) Lachen

Ik vraag overigens ook altijd wat ze verwachten van een reading. Veel mensen denken dat door te communiceren met hun paard, je ze kan uitleggen hoe die bv piaffe/passage moet doen, of hoe hij moet lopen (thuis en/of op wedstrijd) maar dat gaat simpelweg niet Zo werkt het niet. Wat ik wel altijd aan raad; 'maak een plaatje in je hoofd en zend het door' Lachen Dat is een tip die ik van iemand heb gekregen die me nog steeds heel veel helpt (waar ik haar heel dankbaar voor ben als ze dit leest!) met mijn huidige merrie. En ik geef die altijd door omdat het mij heel erg geholpen heeft. Lachen

op een begraafplaats hebben meerdere mensen dat omdat daar veel dolende zielen zijn Lachen (maar of je dat geloofd hangt natuurlijk ook weer van het individu af) en omdat er gewoon heel veel verdriet hangt van mensen. (je gaat immers niet naar een begraafplaats om feest te vieren..)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:12

Dank je voor je uitleg.... dat gevoel ken ik ook maar weet dat het niet altijd "waar" is en het niet meer dan begaan zijn is met een dier.(in mijn geval dus)En het zou mij dan ook beschamen daar geld voor te vragen. Zeker als je hoort dat sommige readers per reading 25 tot 30 euro's durven te vragen.
Ik heb dan meelij met die bokkers die het al niet breed hebben en dan zoveel geld moeten betalen. Met daarbij de nodige voeradviezen enzo die nóg eens handen vol geld kosten.

Vooral omdat het met dieren eigenlijk niet controleerbaar is. Dingen over het verleden van een dier kunnen vertellen bieden nl. geen garantie voor de waarheid van de rest van het verhaal.

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:23

Citaat:
Ik wil je daar gerust op antwoorden. Dit is echter wel hoe ik het 'zie'. Dit kan per reader verschillend zijn Lachen

Als ik naar een foto kijk (of eigenlijk zelfs naar een dier/mens in het algemeen) kijk ik eerst naar de ogen. De ogen zijn de spiegel van de ziel. Daar zie ik gevoelens in. De gevoelens die ik dan al zie daar ga ik achteraan met mijn eigen gevoel. (alsin; ogen sluiten en je laten meevoeren door de gevoelens van het dier.) die leiden me naar beelden. Een paard dat bvb bang is voor een borstel (en dan echt bang) zal me naar het beeld van het enge voorwerp leiden. Ze laten zien wat ze bedoelen. Ze praten niet zoals jij en ik. Niet met taal Maar met gevoelens en beelden. Als het dier me dat heeft getoond is het aan miji om het ook nog juist te decoderen. (wat ik het moeilijkste vind) zo kan het zijn dat sommige dingen wat onduidelijk zijn (er staat dan ook altijd in dat ze me áltijd mogen terug pb'en met vragen over iets omdat ik nog wat moeite heb met het juisit en verstaanbaar omzetten, voor mijmi is het verstaanbaar omdat ik het gezien heb en weet wat ermee bedoeld word. Maar dat weet een ander natuurlijk niet)
Zo ga ik alles af wat ik zie. Als dat gedaan is ga ik het lichaam af. Zo voel/zie je pijntjes. Als ik ergens niet helemaal uit raak vraag ik het paard of hij me wil laten voelen/zien waar de pijn zit. Dit kan op twee manieren; of ik voel het in mijn eigen lichaam maar dan wel minder dan het dier het voelt. Of ik krijg een beeld van het dier en er zit een rode kleur (omdat ik rode kleur aan pijn heb gelinkt) om de plek waar het pijn doet. Soort van 'aura' zeg maar. Lachen alleen dan maar op 1 plek.

Als dat gedaan is concentreer ik me nog een maal op het hele paard, zijn gevoel, zijn lichaam, alles. als me dan nog wat op valt waarvan k denk 'dat heb ik gemist!' ga ik daar ook nog achteraan. Indien ik zo iets heb van 'ja zo is het wel goed' typ ik alles rustig uit en stuur ik het naar de eigenaar, die kan dan eventueel nog vragen stellen (staat er altijd onder, dat ze altijd vragen mogen stellen) Lachen

Ik vraag overigens ook altijd wat ze verwachten van een reading. Veel mensen denken dat door te communiceren met hun paard, je ze kan uitleggen hoe die bv piaffe/passage moet doen, of hoe hij moet lopen (thuis en/of op wedstrijd) maar dat gaat simpelweg niet Zo werkt het niet. Wat ik wel altijd aan raad; 'maak een plaatje in je hoofd en zend het door' Lachen Dat is een tip die ik van iemand heb gekregen die me nog steeds heel veel helpt (waar ik haar heel dankbaar voor ben als ze dit leest!) met mijn huidige merrie. En ik geef die altijd door omdat het mij heel erg geholpen heeft. Lachen

op een begraafplaats hebben meerdere mensen dat omdat daar veel dolende zielen zijn Lachen (maar of je dat geloofd hangt natuurlijk ook weer van het individu af) en omdat er gewoon heel veel verdriet hangt van mensen. (je gaat immers niet naar een begraafplaats om feest te vieren..)

Ofwel heb jij een heel sterke fantastie, ofwel ben je aan de drank.
En als je echt gelooft dat alles wat je hier vertelt ook waar is,
dan ben je inderdaad rijp voor de psychiatrie.

Rob

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:24

het verleden inderdaad niet al herkennen veel mensen het toch vaak wel. Ik 'verwacht' van mensen dat ze hun gevoel volgen. Klinkt het logisch? Klopt het voor je gevoel?

Onze intuitie geeft ons imo vaak meer waarheid dan onze hersenen ooit kunnen uitdenken. En daar is niets zweverig aan, dat is puur je eigen gevoel! Klinkt het niet juist mogen ze dat ook gerust zeggen. Ook een reader zou je moeten kiezen op gevoel. (staat die persoon me aan? 'vertrouw' ik hem/haar?) je hebt vaak een eerste indruk van mensen en die blijkt vreemd genoeg altijd te kloppen, omdat je je er door laat beinvloeden? Neen, ik denk dat het is omdat je eerste indruk gevormd word door je gevoel, pas later komt je verstand er bij kijken. Lachen
helaas vertrouwen heel weinig mensen nog op hun gevoel. Wetenschap is goed, feiten nog beter, maar sluit daarom je eigen gevoel niet buiten Lachen Het is zo belangrijk. (ook hier geld weer; dit is mijn mening.)

Robje Nee hoor ik geloof dat niet, kzal wel high geweest zijn oid (ofwel, kzuig het uit mijn duim om onze bokkers bezig te houden) Clown Maar als je wil mag je me altjid brengen, ik heb mijn rijbewijs niet en zal dat ook beslist niet krijgen alsk zo gestoord ben Nagelbijten / Gniffelen
Als je die mening nu onderbouwd had, deedk misschien nog de moeite om er enigzins serieus op in te gaan Clown

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:40

@ phara .. doel je nu op mijn tip van het sponsje ? als dat zo is vind ik het top om te horen dat je daar wat aan had .. neemt niet weg dat mijn paard een mietje is Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:42

Dank je phara, het is zo moeilijk om iets te begrijpen dat je niet kan waarnemen of voelen, en daar helpt jou post wel bij. Vind het echt enorm dat je er zo open mee bent. Dat jij iets meer hebt was ik al van vertrouwd, je loopt er niet mee te koop, je bent heel erg objectief en nuchter. En dat zijn super eigenschappen... en buiten al ben je heel volwassen voor je leeftijd

Rob daarintegen had geen enkele problemen met wat je post, maar dit vind ik toch niet kunnen. Zeker geen respect voor phara, jij roept hier over onozelheden, maar zou wel eens beginnen naar je eigen te kijken. Iemand anders verwijten is snel gedaan, maar naar je eigen kijken is moeilijk.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:44

en dadelijk gaa slimmerik weer zeggen dat ik reclame maak ivm het bevanstaande berichtje van mij .. ik denk ik ben dr even voor aangezien t geen reclame is ..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:46

shadowflower schreef:
en dadelijk gaa slimmerik weer zeggen dat ik reclame maak ivm het bevanstaande berichtje van mij .. ik denk ik ben dr even voor aangezien t geen reclame is ..

?????

Nee ik wilde eigenlijk zeggen dat Phara bewust geen namen noemt maar dat jij die vraag misschien beter per pb had kunnen stellen. Of wil je graag dat ze je naam noemt??

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:49

nee maar aangezien ik een keer zo n tip had gegeven ook op reading gebied ... maar phara doelde gewoon op oefeningen ed. dus vandaar ..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 14:53

Het ging niet over SF dus maakt niet zo heel veel uit hoor slimmerik Lachen Knoem geen namen omdat ik niet weet of de persoon in kwestie dat wel wil Lachen

katiavl; Het is inderdaad moeilijk om het je voor te stellen. Net daarom dat ik er wel open over wil zijn als mensen vragen hebben (al moet ik af en toe zoeken naar de manier om het uit te leggen Haha!) Als je wil dat mensen je begrijpen, moeet je het hen ook uitleggen...Je kan niet verwachten dat iemand die het zelf niet voelt/ziet het zomaar even snapt. Overigens is het ook nodig om er nuchter onder te blijven. Anders kan je (ik) er niet mee om. Bedankt overigens Bloos

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:10

Citaat:
Rob daarintegen had geen enkele problemen met wat je post, maar dit vind ik toch niet kunnen. Zeker geen respect voor phara

Waarom zou ik moeten respect hebben voor iemand die vertelt dat er op een
kerkhof 'veel dolende zielen' rondhangen, dat er op een plaats waar een paard
pijn heeft een rood 'aura' opduikt, en dat je in de ogen van een paard 'gevoelens'
kunt zien ?

Als Slimmerik straks komt vertellen dat ze eigenlijk keizerin Josephine-Charlotte is,
die nu aan haar derde of vierde leven begint, heb je daar dan ook 'respect' voor ?

Kijk, ik wil graag op een eerlijke manier discussiëren,
maar dan wel met serieuze argumenten,
en niet met dolende zielen op een kerkhof.

En trouwens, phara noemt zichzelf een reader.
Welnu, ook voor haar staat mijn voorstel open.
Laat ze eerst eens gewoon, simpel, voeten-op-de-grond bewijzen
dat foto-reading concreet werkt, en plaats van hier belachelijke verhaaltjes
te vertellen, die ze uit één of andere sf film heeft gepikt.

Rob

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:16

RobvdPK schreef:
Citaat:
Rob daarintegen had geen enkele problemen met wat je post, maar dit vind ik toch niet kunnen. Zeker geen respect voor phara

Waarom zou ik moeten respect hebben voor iemand die vertelt dat er op een
kerkhof 'veel dolende zielen' rondhangen, dat er op een plaats waar een paard
pijn heeft een rood 'aura' opduikt, en dat je in de ogen van een paard 'gevoelens'
kunt zien ?

Als Slimmerik straks komt vertellen dat ze eigenlijk keizerin Josephine-Charlotte is,
die nu aan haar derde of vierde leven begint, heb je daar dan ook 'respect' voor ?

Kijk, ik wil graag op een eerlijke manier discussiëren,
maar dan wel met serieuze argumenten,
en niet met dolende zielen op een kerkhof.

En trouwens, phara noemt zichzelf een reader.
Welnu, ook voor haar staat mijn voorstel open.
Laat ze eerst eens gewoon, simpel, voeten-op-de-grond bewijzen
dat foto-reading concreet werkt, en plaats van hier belachelijke verhaaltjes
te vertellen, die ze uit één of andere sf film heeft gepikt.

Rob

van mi jiuit heb ik al aardige argumenten gelezen, echter van jou heb ik nog geen enkel degelijk argument gelezen. Jij wil miji laten bewijzen dat het bestaat, maar bewijs jij mij maar eens, met goede argumenten, dat het niet bestaat. Overigens heb ik 2 regeltjes;
1. Ik doe geen 'funreadings'
2. Ik heb niets meer te bewijzen.
Rob vertel mij eens wat voor jou een degelijk bewijs is? Danae had je al aangeboden een reading te doen bij haar, daar je te laf bent deze aan te nemen veronderstel ik dat je het bij mij ook niet zal aandurven Knipoog (al wil ik mezelf niet vergelijken met Danae, ze heeft immers meer ervaring.)

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:20

Ik geloof er op zich wel in...
Ik heb zelf wel eens van dat soort dingen mee gemaakt en kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat nog sterker hebben.

Laatst had ik het er met mijn nichtje over en die had het idee dat helderziendheid enzo allemaal slecht zou zijn, toen vroeg ik haar of ze zelf nooit een soort voorgevoel had, bij mensen die ze meteen wel of niet mocht of dat je net iemand wil bellen en die persoon jou precies belt, maar nee, had ze nog nooit gehad, ook een paar andere voorbeelden herkende ze totaal niet..
Ik kan me voorstellen dat het voor die mensen moeilijk te begrijpen is dat andere dat wel ongevraagd hebben.

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:59

Citaat:
van mi jiuit heb ik al aardige argumenten gelezen, echter van jou heb ik nog geen enkel degelijk argument gelezen. Jij wil miji laten bewijzen dat het bestaat, maar bewijs jij mij maar eens, met goede argumenten, dat het niet bestaat. Overigens heb ik 2 regeltjes;
Rob vertel mij eens wat voor jou een degelijk bewijs is? Danae had je al aangeboden een reading te doen bij haar, daar je te laf bent deze aan te nemen veronderstel ik dat je het bij mij ook niet zal aandurven

Dit vind ik de max.
Op die manier kan ik het eerlijk gezegd ook...
    1. Ik kan alle kankers genezen, desnoods van op honderden kilometers afstand, met een foto in de mail.
    2. Wie zegt dat zoiets niet kan, toont geen respect. Ik wil in mijn waarde gelaten worden, en ik laat me niet beledigen.
    3. Ik heb 1 regeltje, ik heb niets meer te bewijzen.
    Maw, ik werk niet mee aan een onafhankelijke, concrete test van mijn 'methode'.
    4. Bewijzen jullie nu maar eens, met goede argumenten, dat het niet kan.

Op die manier wordt het wel heel simpel,
mar het is wel de omgekeerde wereld, natuurlijk.
Als je claimt dat je een bepaalde gave, of een bepaald talent hebt,
en je daarvoor laat betalen, moet je ook kunnen bewijzen dat het werkt,
en niet omgekeerd.

Wat het stalbezoek van Danae betreft, dat heeft geen enkele zin,
en dat heb ik eerder al uitgelegd. Danae kan met een paard "communiceren",
en vertellen wat ze gehoord heeft, maar ik heb geen enkele manier om dat op
een behoorlijke manier te controleren.

Rob

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:02

Paar dagen terug een bloemenceance gehad en alels klopte perfect, gewoon eng Nagelbijten / Gniffelen dus ja, daar geloof ik in Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:07

RobvdPK schreef:
Citaat:
Rob vertel mij eens wat voor jou een degelijk bewijs is? Danae had je al aangeboden een reading te doen bij haar, daar je te laf bent deze aan te nemen veronderstel ik dat je het bij mij ook niet zal aandurven

Dit vind ik de max.
Op die manier kan ik het eerlijk gezegd ook...
    1. Ik kan alle kankers genezen, desnoods van op honderden kilometers afstand, met een foto in de mail.
    2. Wie zegt dat zoiets niet kan, toont geen respect. Ik wil in mijn waarde gelaten worden, en ik laat me niet beledigen.
    3. Ik heb 1 regeltje, ik heb niets meer te bewijzen.
    Maw, ik werk niet mee aan een onafhankelijke, concrete test van mijn 'methode'.
    4. Bewijzen jullie nu maar eens, met goede argumenten, dat het niet kan.

Op die manier wordt het wel heel simpel,
mar het is wel de omgekeerde wereld, natuurlijk.
Als je claimt dat je een bepaalde gave, of een bepaald talent hebt,
en je daarvoor laat betalen, moet je ook kunnen bewijzen dat het werkt,
en niet omgekeerd.

Wat het stalbezoek van Danae betreft, dat heeft geen enkele zin,
en dat heb ik eerder al uitgelegd. Danae kan met een paard "communiceren",
en vertellen wat ze gehoord heeft, maar ik heb geen enkele manier om dat op
een behoorlijke manier te controleren.

Rob

als je nou ook las voor je zo'n grote mond opzette, dan had je kunnen lezen dat ik géén geld vraag. Maar het kortzichtige breintje van je dat enkel en alleen gebruikt word om overal tegen in te gaan denkt kennelijk niet verder dan dit.

daarbij had ik 2 regeltjes en ik zou het aprecieren als je mijin berichten liet staan zoals ze stonden, op deze manier kan ik jou nl in no time laten beweren dat je het wel geloofd Knipoog Kwestie van berichten wat bij te schaven.

ik heb evemin beweerd dat ik kankers kan beweren (lijkt me sterk dat iemand dat hier beweerd heeft Verward)

Daarbij verlang ik nu enkel hetgene van jou als jij van miji verlangt. Knipoog Jij beweerd immers dat mijn gave niet bestaat, dus bewijs dat maar een keer Knipoog Het feit dat je dit niet wil maakt dat het onmogelijk is. Kortom; jij kan er evemin zeker van zijn dat het niet bestaat. (en als je daar wel zeker van bent, kom dan maar op met die argumenten.) Waarom zou je iets van iemand vragen dat je zelf niet kan?

edit; je kan het overigens wel controleren, door de reactie van de eigenaar kan je controleren of Danae hte juist heeft.

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:22

Phara,

Als jij je beperkte verstandelijke vermogens zou proberen te gebruiken,
dan zou je snappen dan ik niet over jou in het bijzonder aan het spreken ben,
maar wel over de manier van redeneren van zogenaamde readers in het algemeen.

Dan zou je ook snappen dat het kanker-verhaal een voorbeeld is van
de manier waarop 'readers' hun zogenaamde gave proberen recht te praten,
en terzelfdertijd alle bewijslast van zich afschuiven.
Alleen, als je begint met te vertellen dat je niets te bewijzen hebt,
kun je natuurlijk alles staande houden, ook het idee dat je kanker kunt genezen.

En tenslotte nog dit, als je denkt dat het nodig is om grof te worden,
geen probleem, maar ik zou het je niet willen aanraden.
Het staat niet mooi, en ik kan veel grover en smeriger uit de hoek komen dan jij.

Rob

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:24

Ik tem wel even Lachen

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:51

Wel, voor de zaak hier op slot gaat zou ik nog één ding willen zeggen.
Alle readers hier eisen van de 'buitenwereld' respect, begrip, en waardering op.

Alleen, als er iemand opduikt die het niet met jullie eens is,
en dat ook duidelijk formuleert,
dan vinden jullie het plots niet meer nodig om begrip, respect, en waardering te tonen.
Meer nog, als ik jullie moet geloven,
zou iemand met een andere mening zich zelfs op Bokt niet mogen vertonen.

Wel, ik heb er geen last van,
maar ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk hypocriet.

Rob

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 16:54

RobvdPK schreef:
Phara,

Als jij je beperkte verstandelijke vermogens zou proberen te gebruiken,
dan zou je snappen dan ik niet over jou in het bijzonder aan het spreken ben,
maar wel over de manier van redeneren van zogenaamde readers in het algemeen.

Dan zou je ook snappen dat het kanker-verhaal een voorbeeld is van
de manier waarop 'readers' hun zogenaamde gave proberen recht te praten,
en terzelfdertijd alle bewijslast van zich afschuiven.
Alleen, als je begint met te vertellen dat je niets te bewijzen hebt,
kun je natuurlijk alles staande houden, ook het idee dat je kanker kunt genezen.

En tenslotte nog dit, als je denkt dat het nodig is om grof te worden,
geen probleem, maar ik zou het je niet willen aanraden.
Het staat niet mooi, en ik kan veel grover en smeriger uit de hoek komen dan jij.

Rob

het kanker verhaal is niet te vergelijken met wat de meeste hier doen dus gaat ten eerste al niet op. Wanneer iemand op duikt die normaal discusieert doe ik dat rustig dicht (en ja ik sprek voor mezelf) zoals net met katiavl en slimmerik. Maar jij bent je blijkbaar niet bewust van je kortzichtigheid en ht feit dat je geen enkel respect toont naar geen enkele bokker overigens. Ik spiegel jou. Think about it.

edit, overigens stond er toch echt mijn quote in jou bericht Knipoog

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:08

katiavl schreef:
Dank je phara, het is zo moeilijk om iets te begrijpen dat je niet kan waarnemen of voelen, en daar helpt jou post wel bij. Vind het echt enorm dat je er zo open mee bent. Dat jij iets meer hebt was ik al van vertrouwd, je loopt er niet mee te koop, je bent heel erg objectief en nuchter. En dat zijn super eigenschappen... en buiten al ben je heel volwassen voor je leeftijd
Toch weer mooi verwoord Katia, de vragen die jij darnet aan phara stelden, waren precies de vragen die ik me ook afvroeg. En het antwoord die je juist gaf, was precies het antwoord die ik wou geven. ik denk, jij zegt. Haha! (Of laat ik het anders zeggen; Jij verwoord het mooier Ja)

Phara: iig bedankt voor je verwoordingen, vroeg het me altijd al af. Ben er ook heel erg geïntresseerd in. Heb zelf een karakteranalyse laten doen bij mijn paard, en stond toch weer versteld van het resultaat. Daarin kreeg ik te horen dat 'als ze nervositeit opbouwd, ze soms heftig kan reageren, hoewel het toch een vriendelijk paard is, en ze het niet slecht met me voort heeft.' Een maand later heb ik die heftige reactie zeker tegen gekomen. En ik had (en heb) nog steeds contact met de persoon die die karakteranalyse heeft laten doen. (superroos.) ben haar daar dus ook nog steeds dankbaar voor. Op dat moment kreeg ik ook van haar tips of gewoon haar mening hier rond. en zo is alles wel opgelost geraakt.

Sindsdien ga ik zeker niet meer beweren, dat readen niet echt kan zijn.