slimmerik schreef:@ pharagirlke: prachtige voorbeelden maar door de bokkers hier op dit topic en bokkers in andere topics totaal oncontroleerbaar. Nu geloof ik ook in voorbeelden die door mij gegeven zijn (en zelf heb meegemaakt) dat er best meer is tussen hemel en aarde. Maar iemand die ook aan die hocus pocus doet heeft mij verteld dat je er wél voor "open moet staan" en dat het anders niet lukt. Net zo iets als wichelroede lopen....(hetgeen waar ik goed in schijn te zijn).
En dát gaat bij dieren niet op.
slimmerik ik dwing je ook niet het te geloven, al geloof je dat paarden over 20 jaar aan de macht zijn en ze mensen laten werken...Maakt me niet uit, dat respecteer ik ook gewoon, ik kon er alleen niet tegen (kan) dat je net zo zei van 'ja het ís niet zo!'
Dan heb ik zo iets van 'ja ben ik dan gestoord?' 
Het is ook veel makkelijker als je er voor open staat maar je moet niets.
Ik vind dat ieder vrij moet zijn om te kiezen waarin hij of zij geloofd, Of dat nou geesten zijn, of god de vader...Das gewoon je eigen keus en wat voor jou het logischte lijkt. Maar probeer dan wel een beetje respectvol te reageren naar readers toe. (ook al vind je het onzin). Geloof me, echte readers hebben het niet makkelijk door de 'nep readers' die er 'goed geld' uit willen slaan... (al spreek ik nu meer voor mezelf. Ik weet niet hoe anderen daar over denken) De ene zal zich daar niet druk om maken, maar ik vind het bv niet leuk als ik mensen aan bied om te helpen dat ze me aan zien als nepper...Dat ze dan zeggen 'kijk wij proberen het anders want we geloven er niet in' Geen probleem dan...Maar niet 'jij bent fake!'(laat ik er nav je vorige reactie bij zeggen dat ik geen geld vraag voor het readen. Maar dat ik dan ook eis dat ik alle tijd krijg (en dat kan soms lang zijn
) Ik doe het immers al 'zomaar' ondanks dat het veel energie kost.
(manusje van alles geloofk
Maar als je wil mag je me altjid brengen, ik heb mijn rijbewijs niet en zal dat ook beslist niet krijgen alsk zo gestoord ben
(al wil ik mezelf niet vergelijken met Danae, ze heeft immers meer ervaring.)
)
)