Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Als ik mijn wasmachine op kort programma zet, krijg ik uitslag door de achtergebleven zeepresten...
Arabesk schreef:Kleine dorpjes hebben geen Aldi, wij kunnen kiezen uit DEEN, DEEN of DEEN
ma_rie_tje schreef:Nog een tip: zoek een thuis kapster, die vragen meestal tussen de 10 en 15 euro per knipbeurt, terwijl je bij de echte kapper al snel 27,50 voor alleen knippen betaald
Jellie schreef:Manlief knipt en kleurt mijn haar altijd, kost me alleen een kusje
Cathelijne schreef:poes schreef:Als ik mijn wasmachine op kort programma zet, krijg ik uitslag door de achtergebleven zeepresten...
Minder zeep gebruiken? Scheelt ook weer in de portemonnee
marleen_usar schreef:Wasgoed drogen op de kachel
Mindim schreef:Voor groente ga ik naar de plaatselijke (dorp) groenteteler. Daar is mijn groente veel goedkoper, verder ga ik naar de biologische varkenshouder of koeienhouder voor vlees,
Faux schreef:Geen dingen kopen die niet nodig zijn.. Da's bij de meeste mensen toch wel het grootste probleem..
Zoals dekens, bitten, sporen, zwepen, ijzers bij de hoefsmid.. Scheelt je een hoop geld hoor!
ejpook schreef:Faux schreef:Geen dingen kopen die niet nodig zijn.. Da's bij de meeste mensen toch wel het grootste probleem..
Zoals dekens, bitten, sporen, zwepen, ijzers bij de hoefsmid.. Scheelt je een hoop geld hoor!
of te wel niet te vaak bij te koop van Bokt gaan zitten kijken