Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:@ Irmaatje (en anderen):
Heb je nooit de neiging gehad om hem terug te pakken ofzo?
Ik heb dat wel gehad.. Maar als ik er dan ff over nadacht voelde ik me meteen weer schuldig.. Hoe kon ik nou op dat idee komen?!
(Ik heb het niet gedaan hoor! Ik zou dat volgens mij nog niet eens kunnen..)
Chubby schreef:Dit vergeet je niet, dit blijft áltijd in je achterhoofd spelen. Zelfs als je hem hebt vergeven..
suze_ schreef:ach griebels.. dat heb ik ook 5 jaar gedacht..
nooooooooit meer.
en dan *pats boem*
blijk je nog meer stapel op iemand te kunnen zijn dan je eerder had gedacht.
blauw00gje schreef:Ja.. Ik denk ook niet dat je dat gevoel tegen kan gaan..
arno8 schreef:griebels schreef:Ik heb helemaal geen behoefte meer aan een relatie. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan een vent... Ik kan mijn tijd wel beter invullen
De ware komt vanzelf wel op je deurmat waaien
arno8 schreef:Girl007 schreef:arno8 jij en je vriendin hebben echt een heel rare manier van dieren houden en mensen afkeuren.
Sorry ff offtopic!!
Ik geloof dat Griebels er net zo over denkt hoor, dus wat je wilt zeggen met deze post snap ik niet
Het gaat hier niet over dierenhouden, dus... offtopic
patos schreef:De meningen lopen in dit topic nogal uiteen. Het verbaast mij dat het merendeel van de mensen met enige levenservaring niet heel grote problemen maakt van een kus buiten de relatie om.
blauw00gje schreef:Inderdaad.. Even geen ruzie hier..
Het gaat om het probleem van de ts, en niet over wat je van naturals vindt..
Lovely1 schreef:Zijn er hier ook meiden aanwezig die een keer zijn vreemdgegaan? (We gaan je niet tot duivel verheerlijken hoor, zou graag willen weten why?) Girlpowerrrrr is een goed ideeIk ben één keer het meisje geweest waarmee vreemdgegaan werd, terwijl ik niet wist dat hij een vriendin had.. ik voelde me zo gebruikt toen ik erachter kwam.
KiWiKo schreef:ik vind het heerlijk alleen![]()
Faelivrin schreef:Een kus, sja daar zou ik toch ècht wel mee kunnen leven hoor, zeker als de relatie al langer duurt, dan vind ik dat niet zo'n dergelijk groot probleem dat er meteen een einde aan de relatie moet worden gemaakt. Daarvoor is de band die je dan (ALS HET GOED IS) inmiddels heb opgebouwd toch zo waardevol dat je een kus ook wel moet kunnen vergeven, en dat vertrouwen opnieuw moet kunnen opbouwen? Het zal niet makkelijk zijn, maar het is zeker wel te overwinnen. Enkel moet je ècht willen.
griebels schreef:Faelivrin schreef:Een kus, sja daar zou ik toch ècht wel mee kunnen leven hoor, zeker als de relatie al langer duurt, dan vind ik dat niet zo'n dergelijk groot probleem dat er meteen een einde aan de relatie moet worden gemaakt. Daarvoor is de band die je dan (ALS HET GOED IS) inmiddels heb opgebouwd toch zo waardevol dat je een kus ook wel moet kunnen vergeven, en dat vertrouwen opnieuw moet kunnen opbouwen? Het zal niet makkelijk zijn, maar het is zeker wel te overwinnen. Enkel moet je ècht willen.
Vaak blijft het niet bij een kus..
Ik weet niet hoe het is als je partner met zijn ex vreemdgaat maar als hij met een 'zomaar' iemand vreemdgaat blijft dat vaak niet bij een keer
Kimonoo schreef:blauw00gje schreef:@ Irmaatje (en anderen):
Heb je nooit de neiging gehad om hem terug te pakken ofzo?
Ik heb dat wel gehad.. Maar als ik er dan ff over nadacht voelde ik me meteen weer schuldig.. Hoe kon ik nou op dat idee komen?!
(Ik heb het niet gedaan hoor! Ik zou dat volgens mij nog niet eens kunnen..)
Ik wel, en toen was ik op een verjaardag en probeerde zijn beste vriend mij te zoenen. maar het voelde gewoon niet goed, Hij is twee keer vreemd gegaan maar ik kan dat gewoon niet als ik echt om iemand geef.
griebels schreef:blauw00gje schreef:Inderdaad.. Even geen ruzie hier..
Het gaat om het probleem van de ts, en niet over wat je van naturals vindt..
Ik ben geen natural hoor, en er wordt toch over een vergelijking gesproken.
Niet dat ik dit weer wil oprakelen, maar ik wil het wel even kwijt
Lovely1 schreef:Idd, als hij het meteen had verteld toen was ik misschien ook veeeel minder pissed geweest. Nu heeft hij het ook nog eens verzwegenen moest ik er zelf achterkomen. Hij had het wel een paar keer willen vertellen, dan zei hij: ik heb met marieke gezoend.. maarja hij ging dan op van de zenuwen en lachte dan en dan liegt hij normaal gesproken.. nu niet dus