Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naatus

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 10:54

wie ik? Probeer me alleen te verplaatsen in haar... Lijkt me zo zwaar klote als het mij zou gebeuren!

xxBiancaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 11:24

Ja, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe oud jullie zijn....
Zoals Naatus ook al zei, het is niet een echt volwassen daad van hem...

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 11:25

Ik ben 19 en hij is 21..

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 11:26

iloveyah87 schreef:
opzich kan ik het wel begrijpen als hij niks aan de tel wilt zeggen... ikd enk dat je over dit soort dingen beter face to face kan praten... goed dat jullie een afspraak hebben gemaakt!! we wachten weer af....

Maar daarom kan hij nog wel laten weten waar hij nu uithangt lijkt mij?

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 11:32

tja misschien is hij bang dat je hem daar opzoekt en heeft hij daar geen zin in. Afwachten dan maar tot zondag ben benieuwd.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 11:34

ja dat zou kunnen, maar hij kan wel begrijpen dat ik me zorgen maak.. Omdat zijn vrienden ook niks weten.. Verdrietig
Of hij heeft een anders, en slaapt hij daar.. dat zou wel kunnen.. Verdrietig

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:07

Hoewel je me niet kent wil ik toch graag reageren.
Wat een druiloor zeg. Sorry dat ik het zeg.
Uit al de actie's die hij tot nu toe heeft ondernomen blijkt hij alleen rekening te houden met zijn gevoelens, zijn wensen, zijn activiteiten enz. Wat jij doet, waar jij blijft enz. kan hem dus duidelijk geen reet schelen.
Wat een egoist.
Ben voorbereid op zondag, en hou er ernstig rekening mee dat hij niet op komt dagen.
Ik wens je erg veel succes, erg veel sterkte, en onthoud, je verdient zoveel beter dan dit.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 12:10

Bedankt voor je reactie Lachen
Dat gevoel had ik ook al, eerst was hij nooit zo en kan hij zich altijd heel goed in mij verplaatsen.. Verdrietig
Ik vertrouw op hem dat hij komt, zo is hij wel.. alhoewel hij naar mijn gevoel veel is veranderd..

Bolxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:19

Tjonge, wat een rotsituatie en knap hoe je er mee omgaat.
Mocht het je trouwens niet lukken om zijn spullen allemaal te verzamelen en in een doos (of dozen) te kwakken. Vraag dan of een vriendinnetje je er mee wil helpen.
Normaal zou ik het niet voorstellen, maar gezien je ex niet heeft bedacht hoe hij op een normale manier een relatie met jou zou kunnen beeindigen, zou ik die spullen mooi gebruiken als machtsmiddel. Als hij niet wil antwoorden, dan krijgt hij zijn spullen niet.
De frustraties kan je dan mooi uitleven op zijn spullen mocht dat ooit nodig zijn Tong uitsteken (bewaar ze iig niet te lang, want dat duwt je alleen maar met de neus op de feiten)
Als hij niet wil antwoorden op je vragen.. misschien kan je dan proberen jezelf af te vragen of jij wil samenleven met een kerel die niet met jou kan praten. Je moet niet samen willen zijn met iemand omdat diegene met jou samen wil zijn. je moet samen willen zijn met iemand omdat jij samen wil zijn met hem en omdat hij iemand is die jou gelukkig kan maken.
Maargoed, jezelf daar van overtuigen is niet de makkelijkste opgave Verdrietig
Heel veel sterkte komende tijd! Ach gut

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 12:26

Hij krijgt ook zeker zijn spullen niet terug voordat we met elkaar gesproken hebben.
Verder gaan met de relatie zit er ook niet meer in, misschien ooit nog een keer als vrienden.. Verdrietig
Ik ga dus echt niet zijn spullen inpakken, dat mag hij lekker zelf doen, het is zijn keus geweest om zo onze relatie te beeindigen.. Wel houd ik hem in de gaten, ik wil niet dat hij mijn spullen meeneemt.. niet dat ik denk dat hij dat gaan doen, gewoon voor het geval dat..

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:32

Wat een moeilijke situatie.
Ik denk trouwens dat hij bij iemand zit die jullie niet kennen, misschien wel een collega, famillie (een neef?). Iemand van wie hij kleren kan lenen (of waar hij al een tijd (nieuwe?) kleren etc. heeft liggen).
Misschien wel gewoon in een Motel, je weet het allemaal niet.
Hij werkt trouwens wel tot laat dan of niet?
Meid, houd de eer aan jezelf, als hij een ander heeft ga dan niet op haar afgeven, schelden, probeer haar niet zwart te maken, jezelf boven haar te plaatsen of wat dan ook, zorg dat je doet alsof je er boven staat, je hebt er anders echt eeuwig spijt van dat je je zo hebt laten kennen.
En je wint er bovendien niks mee, je maakt het alleen maar erger.

Heel veel sterkte de komende dagen met het slopende wachten, en zondag met het weerzien en het gesprek.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 12:37

Ik heb het voorgevoel dat hij al een tijdje met iemand anders gaat, daar ook spullen heeft liggen etc., anders had hij al lang zijn spullen opgehaald lijkt mij..
Als hij idd een ander heeft zal ik ook niet uitvallen tegen haar, ik neem aan dat ze er niks aan kon doen dat het zo gelopen is.. Verdrietig
Zijn werktijden zijn heel verschillend, meestal werkt hij wel 's avonds.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:59

jeetje wat een rare situatie zeg!
ik neem aan dat je gelijk hebt wat die kleding enzo betreft...je zal toch een keer wat anders aan moeten Knipoog

ik ben wel heel benieuwd naar zijn uitleg!

sterkte meid, je doet het goed hoor !!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:13

meisje19 schreef:
Ik heb het voorgevoel dat hij al een tijdje met iemand anders gaat, daar ook spullen heeft liggen etc., anders had hij al lang zijn spullen opgehaald lijkt mij..
Als hij idd een ander heeft zal ik ook niet uitvallen tegen haar, ik neem aan dat ze er niks aan kon doen dat het zo gelopen is.. Verdrietig
Zijn werktijden zijn heel verschillend, meestal werkt hij wel 's avonds.

Ik ben echt onder de indruk van je. Stel dat hij een ander heeft...de meeste mensen zijn dan ook woest op die andere vrouw (was ik eerst ook...je kent mijn verhaal Party!! ). Bij mij heeft het echt even geduurd voordat ik kon zeggen dat die ander geen blaam trof....want de relatie die mijn ex met mij had, was zijn verantwoordelijkheid en niet de hare...

Ik herken nog steeds heel veel van mijn verhaal in de jouwe.
Het kan heel goed zijn dat hij niet wil laten weten waar hij zit, omdat hij idd bij een ander zit en misschien weet zij wel niks van jou....
Zo was het bij mij in ieder geval wel.
En mijn ex vertelde later dat hij er zo stiekem vandoor was gegaan, omdat hij de confrontatie met het verdriet dat het mij zou doen, niet aan zou kunnen. En hij verwachtte ook dat ik boos zou zijn...en dat trok hij ook niet. Hij gaf later tijdens zijn gesprek aan, dat hij al heel lang niet gelukkig was geweest in onze relatie, maar dat steeds voor mij verborgen had gehouden. Dat het ook niks met mij te maken had. Dat ik juist heel erg lief was en dat hij daarom het niet over zijn hart kon verkrijgen om het recht in mijn gezicht te zeggen. Hij was een jaar voorafgaand aan onze breuk ernstig ziek geweest en ik heb hem vier maanden thuis verpleegd. Hij kon niet zelfstandig naar de wc...hij kon niet meer lopen namelijk. Tijdens zijn revalidatie heb ik hem door dik en dun gesteund en toen hij bij mij weg ging, was hij net een maand of drie weer helemaal beter. Juist daardoor, omdat ik hem verzorgd had en alles, kon hij het niet opbrengen om het mij te vertellen. Voordat hij ziek werd wilde hij het gesprek met mij aangaan, maar hij stelde het steeds uit. Toen kwam zijn ziekte ertussen...en toen was het niet het juiste moment enz, enz, enz...
Uiteindelijk heeft hij ingezien dat hij me met deze manier van doen veel meer pijn heeft gedaan, uiteindelijk...en daarvoor ook zijn excuus aangeboden. We hebben elkaar na dit gesprek nog een paar keer ontmoet, om de relatie echt af te sluiten. Voor jou, ter informatie: tussen het moment dat hij er tussenuitgepiept was en HET gesprek zat bij mij 8 weken. En na dat gesprek hebben we elkaar nog een keer of vier gezien en toen definitief afscheid genomen. Hij was ook in een andere plaats gaan wonen en een paar jaar geleden was ik daar aan het winkelen en kwam ik hem toevallig tegen. We hadden toen een neutraal beleefdheidsgesprekje. Er waren zeven jaren verstreken sinds ik hem had gezien....en het deed me helemaal niks meer. En zo hoort het dan ook.

Wellicht zal jouw vriend ook even tijd nodig hebben en zal je zondag nog niet op alle vragen antwoord krijgen. Misschien ook wel...ik hoop het voor je.
Als hij er niet aan toe is, zeg dan dat je hem de tijd wil geven en spreek een datum af dat jullie weer zullen praten. Dat geeft hem misschien een veilig gevoel en daardoor zal hij misschien direct al wel meer zeggen. uit ervaring weet ik dat onder druk zetten niet helpt.
Succes er mee...hou je taai...je doet het geweldig vind ik.

xxBiancaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:22

Als ik jou was had ik zijn spullen alvast opgeruimd.
Dan weet 'ie zondag in elk geval dat je niet meer op hem zit te wachten. (je wacht wel op hem maar dan op een andere manier)
Als ik zo'n streek leverde en ik kwam bij je thuis dan zou ik het gevoel krijgen dat alles wel koek en ei was als al mijn spulletjes er nog gewoon stonden.

Stel dat ie zondag gelijk zijn spulletjes meeneemt, dan sta je zondagavond met een kl*tengevoel en ook nog met een half leeg huis.

Misschien kun je je vriendin alvast vragen of ze zondag nog een keer bij je kan komen slapen?? Dan ben je in elk geval niet helemaal alleen.

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 13:24

@ polly2: Heel erg bedankt voor de tips, hier heb ik echt veel aan! Ik zal het dagelijks doorlezen zodat ik het niet vergeet en hoop dan ook hierdoor me beter te beheersen wat op het moment niet echt zo goed lukt.. Verdrietig

@ xxBiancaxx: Dat is inderdaad misschien wel een goed id Lachen Dankjewel Lachen

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:28

en dat op bevrijdingsdag Rolleyes

Nouja iig een naaistreek en sterkte hiermee

xxBiancaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:32

Meid, je weet niet wat je een ander aandoet....
Ik zit al vier dagen achter mijn pc geplakt om te kijken hoe het met je gaat!!
(je doet het goed hoor!!!)
Als dit allemaal achter de rug is, dan mag je hier wel een keer komen om de schade aan mijn huishouden in te halen Haha!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 13:40

Ik ben nu ook veel actief in gezellige/grappige topics om mijn gedachten aan de kant te zetten, dit helpt gelukkig wel waardoor ik ook weer iets rustiger van word Lachen
haha, uhm, nee bedankt Clown Dat zijn ook niet mijn favoriete klusjes Clown

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:45

Ik vind dat je het erg goed doet, gaat niet met scheldwoorden gooien enz.
je bent een sterke vrouw
hou vol, geloof in jezelf

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:47

Mannen... achter het behang.. en laten hangen daar Boos! zet hem op zondag en laat je niet van de wijs brengen jij hebt hier absoluut geen schuld aan en hij had dit nooit zo mogen doen.
Veel sterkte en geloof me het komt allemaal weer goed.. ook al denk je nu soms van niet Lachen

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:53

Meid, heel veel sterkte. Ach gut
Heb heel het topic doorgelezen.

Ik zou zelf wel al zijn spullen bij elkaar pakken (zoeken), zodat hij niet het huis nog doorgaat op zoek naar spullen, dadelijk neemt hij wat van jou mee.
Op deze manier hou je het goed overzichtelijk en ik zou hem ook niet meer in mijn huis willen laten neuzen.
Hij heeft zijn kans gehad.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:35

Jeetje zeg dat is ook niet wat gelukkig weet hij hoeveel de relatie voor jou betekent.
En hopelijk heeft hij dat aan het denken gezet.
En idd misschien wou hij niet op alle vragen een antwoord geven omdat hij op zijn werk zat.
Succes zondag! ik blijf het topic nog even volgen!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:52

hee heel veel sterkte.. ik snap niet waarom mensen het zo uit maken, en het rare is dat hij nog wel naar zn werk gaat enzo. Als je het niet meer ziet zitten met iemand kun je er beter over praten lijkt mij ? Nagelbijten / Gniffelen

maar blijkbaar is niet iedereen zo helaas Ach gut

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 17:21

Nee, jammer genoeg niet.. Verdrietig