Vijfentwintig jaar getrouwd, vandaag gevierd.
ik ken niet veel mensen die na vijfentwintig jaar nog in hun trouwjurk passen.Helaas had m'n vader z'n pak niet meer, naja, dan z'n fleecetrui maar.

Seconde later rende de hondjes weg, pfoew.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik ken niet veel mensen die na vijfentwintig jaar nog in hun trouwjurk passen.

1 April riep ik toen...
Ze schrok zich dood....

Shalimar schreef:Ik zei tegen een vrouwtje waar ik mee werk op stal dat er iets engs zat in een emmer...dus ik haal heel voorzichtig het doek eraf en begin te gillen. Zij ook helemaal gillen..1 April riep ik toen...
Ze schrok zich dood....

)

Arabian_Girl schreef:Ik zoek ook nog een leuke
We hadder er gister av (vannacht) ook 1.maar die was niet echt gelukt volgen mij.
We gingen in 2 verschillende groepjes uit,En wij naar 2 die naar hardbass gingen gestuurd.Dat we opgepakt waren enz en dat we nu niet meer naar huis konden enz.Heel verhaal erbij
En hun maar niet terug smsen he!!
krijg ik vanmorgen om 7.15zoiets smsjes.He das k*t ,Mn telefoon lag in de auto en ben nu onderweg naar huis..
Wij hadde wel n andere reactie verwacht haha.Maarja waarschijnlijk wel als je m eerder hadden gelezen

Van GVD en da ze nu nix kon doen dat ze daar was en blablabla ..Helemaal gestresst . Kreeg zondag n smsje van ; was gister beetje boos op je was echt zo geschrokken.vond dat berichtje echt niet zo leuk.was me gelijk druk aan t maken muts.ik had t even echt niet meer
Shalimar schreef:Ik zei tegen een vrouwtje waar ik mee werk op stal dat er iets engs zat in een emmer...dus ik haal heel voorzichtig het doek eraf en begin te gillen. Zij ook helemaal gillen..1 April riep ik toen...
Ze schrok zich dood....
gewèldig!
? Ik TEM even
en school helaas