Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MrICW schreef:meerdere manieren om te remmen zonder rem.
de veiligste manier is om je ene skate haaks achter de andere te zetten.
als je rechts benig ben zet je je rechter skate haaks achter je linker skate te zetten.
des te verder je hem naar achter plaats des te beter je je evenwicht kan bewaren. uitgaande ong 1/2 meter tot een meter.
op alle 2 de skate's moet je even veel gewicht houden.
dus ongeveer depositie van de skate's zo - |
hierdoor sluiten de wielen van je remmende skate meer dan de
skate die je voor houdt. daar moet je rekening mee houden met het verwisselen van je wielen bij een schoonmaak beurt.

inka schreef:Ook ik ben nu toch echt aangestoken door het mooie weer.
Ik zag in het krantje van de kruidvat skates voor 40 euro staan dus die heb ik net gekocht om te kijken of ik het leuk vind en vol kan houden.
Ik vind 100 euro toch wel veel geld als ik niet eens zeker weet of ik het echt leuk vind ( kan nogal impulsief zijn).
Hoe doen jullie dat als je een dijk af moet? Ik woon namelijk aan de dijk waar ik altijd heel veel mensen zie skaten en dat lijkt me helemaal geweldig. Het lijkt me alleen zo verschrikkelijk eng om die dijk weer af te moeten aangezien ik niet de enige op de weg ben. Wat beginners tips zijn dus van harte welkom![]()
Hier staan ze trouwens op en dan pagina 54+55:
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000032&contentcode=KRUIDVATMAGAZINE
Wieke86 schreef:inka schreef:Ook ik ben nu toch echt aangestoken door het mooie weer.
Ik zag in het krantje van de kruidvat skates voor 40 euro staan dus die heb ik net gekocht om te kijken of ik het leuk vind en vol kan houden.
Ik vind 100 euro toch wel veel geld als ik niet eens zeker weet of ik het echt leuk vind ( kan nogal impulsief zijn).
Hoe doen jullie dat als je een dijk af moet? Ik woon namelijk aan de dijk waar ik altijd heel veel mensen zie skaten en dat lijkt me helemaal geweldig. Het lijkt me alleen zo verschrikkelijk eng om die dijk weer af te moeten aangezien ik niet de enige op de weg ben. Wat beginners tips zijn dus van harte welkom![]()
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/magazine.aspx?content=12980000000051_2_12980000000032&contentcode=KRUIDVATMAGAZINE
Zijn die fijn?
Wieke86 schreef:inka schreef:Ook ik ben nu toch echt aangestoken door het mooie weer.
Zijn die fijn?

) 

)