Dat ik in een sekte zat enzo, en zo een verwijten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:runningkawa schreef:Het was al bekend dat er over iedereen geroddeld wordt in dat toic
Elke keer weer over een ander
Hoe kinderachtig kan het zijn...
ravellie , jammer dat je daardoor weg gaat
Vind het ook jammer.
En volgens mij mag je idd niet in topics andere topics bespreken. Laat staan belachelijk maken. Vind dat ook echt heel laag.
katiavl schreef:Ach zo ben ik is door een getuigen van jehova uitgelachen, toen die hoorde dat ik boeddhist was.
Dat ik in een sekte zat enzo, en zo een verwijten
Vjellko schreef:@danilo...
en misschien kan je ook zeggen go sorry dat dat zo overkwam, was niet zo bedoelt.
dan kom je in een prettigere conversatie terecht als nu ..
Vjellko schreef:Ik heb bij mijn sollicitatie gewoon verteld over mijn heks-zijn
No problemo
En idd zo moeilijk hoeft het niet te zijn...
.Citaat:Goh, zo moeilijk is dat toch niet respect hebben voor andere geloven en niet gelovige mensen
tita schreef:.Citaat:Goh, zo moeilijk is dat toch niet respect hebben voor andere geloven en niet gelovige mensen
Is juist wel heel onmogelijk en moeilijk overal te wereld worden van afgeslacht over of wegens hun geloof
lizzy2 schreef:Oja, aan het begin van dit topic las ik dat God alle mensen liefheeft. Toch wordt dit in veel kerken (ja ook die van mij) anders geleerd.
Jezus pleit voor de mensen bij de Vader. Dit pleiten zou niet nodig zijn als God ons lief zou hebben.
Hij heeft zich van ons afgekeerd na Adam en Eva.
Ik denk dat de christenen in dit topic dit misschien niet als waarheid zien omdat ze uit lichtere kerken komen.. Hopelijk geen knuppel in het hoenderhok .