Yellowfish, meid, ik wens je heel veel sterkte, kracht en beterschap. En een ontzettend goede kerst, versier die knappe verpleger of vermaak je met die lieve familie die vast bij je mag komen, kijk lekker tv enz enz Dikke knuffel voor jou!
wat erg meis, ik wens je heel veel sterkte en vooral veel kracht om er tegen aan te gaan!! en het is moeilijk maar probeer zelf altijd positief te blijven denken!! keep the spirit meis!!!!
Fijn om even wat van je te lezen meid, en ook goed om te horen dat je nu even fijn thuis bent. Hopelijk heb je hoe dan ook even een fijne kerst. Even thuis bijkomen van de afgelopen tijd, daarna er weer tegen aan. Ik wens je echt alle sterkte van de wereld meid!
Het doet me goed te lezen dat je deze dagen even thuis mag zijn, das toch het fijnste nietwaar. Wat goed dat je lymfevocht schoon is. Dit gaat helemaal goedkomen joh maar het zal niet overnacht gaan. Hoop dat je ondanks alles een hele fijne kerst hebt en toch wat kunt genieten van de feestdagen. Dat je lymfevocht schoon is is op zich al een feestje waard toch? Mooi dat je wat van je liet horen en weet dat er volop aan je gedacht wordt.
Sterkte..! Wel hartstikke fijn dat je nu lekker nog even thuis bent, fijne kerst. Echt ben er even helemaal stil van weet niet wat ik moet zeggen, kan alleen maar zeggen hou je taai! Sterkte!
Ik wil je heel veel sterkte wensen en dat je snel weer opknapt. Zoals ik je berichtjes lees ben je enorm positief ingesteld en hou dat vast als het allemaal even tegenzit. Verder wens ik je nog fijne kerstdagen voordat je weer aan je volgende chemokuur moet beginnen. Ook heel veel sterkte voor je familie. Hopelijk wordt 2007 een topjaar voor je en kan je ons berichten dat het goed met je gaat. Liefs, Suus
Heel veel sterkte, en probeer positief te blijven ook in de donkere dagen. Ook sterkte gewenst voor je familie, die moeten toekijken hoe jij worstelt met je ziekte... Maar met jou instelling kom je er wel..
De kaartjes krijgt ze zowiezo van het AMC, ze moet nog vaak heen, en morgen wordt ze weer even opgenomen, dus kaartjes kunnen voorlopig gewoon gestuurd worden.
Zo, weer even een berichtje voor ik neerstort op bed na een erg gezellig bezoekje van Splash!
Ik ben de afgelopen dagen heerlijk thuisgeweest, en oh wat voelt het goed om thuis te zijn! Gisteren moest ik wel een aantal uur naar het ziekenhuis voor een chemo maar dat ging allemaal goed. Vannacht wel erg last gehad van zere spieren en een beetje misselijkheid maar ook daar heb ik weer medicijnen voor dus het is best uit te houden.
Eigenlijk zou ik nu morgen weer opgenomen worden, dan zou er een vast infuus geplaatst worden, zou ik opnieuw 2 mergpuncties krijgen en 3 chemo's, waarna ik dan 1 nachtje zou moeten blijven. Helaas loopt het iets anders en hebben ze geen plaats op de OK morgen om mijn vaste infuus te plaatsen dus dat gebeurd nu volgende week ergens. Ik moet nu dan vrijdag alleen heen voor de 2 puncties en 3 chemo's. Ik kijk er wel tegenop maar het is iets dat moet gebeuren. Ik ben trouwens benieuwd waar ze deze chemo in gaan spuiten, ik heb inmiddels 7 infusen gehad en mijn armen zijn van boven tot onder blauw, maar daar vinden ze vast iets op. De puncties gebeuren als alles meezit ook weer onder een roesje dus daar hoef ik ook niet echt tegenop te zien. Als alles meezit ben ik dus ook met oud&nieuw lekker thuis! Wel moet ik dan 1 januari weer heen en dan 4 en 5 weer en ga zo maar door.
Ik las dat iemand vroeg hoe het met mijn pony gaat, nou, ik heb gelukkig een heel erg lief nichtje die nu tijdelijk te zorg voor haar op zich neemt en ook de staleigenaresse neemt een deel over zodat ze zowiezo iedere dag even vertroeteld word. Wel ga ik een dezer dagen als ik me goed genoeg voel een oproepje plaatsen met de vraag of er hier iemand in de omgeving is die voor een dag op 3 een erg lief paardje zou willen verzorgen, maar dat gaat vast lukken. Mijn ouders steunen me in alles en willen absoluut niet hebben dat ik overweeg om haar weg te doen (wat, zoals logisch ook lijkt me) toch door mijn hoofd schoot omdat ik komende tijd niet in staat ben zelf voor haar te zorgen en daar eigenlijk een ander 'niet mee op wil schepen '.
Kaartjes kunnen overigens inderdaad gewoon naar het AMC, ik ben daar komende weken zeker 2maal per week dus alle post verzamelen ze daar
Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, morgen nog een dagje thuis en dan overmorgen weer op naar het ziekenhuis!