Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sweetheart schreef:Ik dacht eigenlijk dat zo'n reactie automatisch ging... snap je? Of is de mailbox inderdaad ontploft en doet ie dat nie meer
noekiejj schreef:ja dacht ik ook al...kheb wel een mailtje gestuurd...maar ik denk dat het negatieve werkingen gaat geven! Heel lief van iedereen bedoelt! Maar ik denk dat ze het nu wel een kee rweten!
sweetheart schreef:Citaat:Beste wendy,
Ongetwijfeld weet je waarover dit mailtje gaat. Over de familie van Goozen waar bokt.nl zo verschrikkelijk mee meeleeft. Ik wil niet veel verder uitwijden hier over aangezien het globale verhaal inmiddels bekend is. Het gaat mij op de bijlage van dit mailtje, dat voor jullie misschien een hoop duidelijkheid zal scheppen.
Ik heb van het topic van Esme van Goozen (viewtopic.php?f=2&t=596151&st=0&sk=t&sd=a), al haar posts onder elkaar gezet. Dat is misschien wat makkelijker voor jullie, zodat jullie niet het hele topic hoeven na te pluizen. Deze bijlage heb ik vanmiddag gemaakt, dus is tot op heden up-to-date. Ik blijf dit document voor mezelf bij houden. Mochten jullie er in geïnteresseerd zijn, om op de hoogte gesteld te worden wanneer er weer een update is, wil ik daar met plezier voor zorgen. Desnoods jullie een wekelijkse update sturen. Ik hoor graag van jullie.
Ik hoop dat jullie het gezin kunnen helpen.
Alvast bedankt voor de aandacht!
Vriendelijke groet,
P.S. Ook ik ben trouwens geen bekende van de familie.
Dit is trouwens mijn mailtje! Ik heb dus die bijlage verstuurd met alle posts van Esme uit haar eigen topic.
sweetheart schreef:Nee hoor, je hoeft je niet te registreren. Je kan ook meelezen zonder dat je lid bent van bokt. Ze kunnen dan alleen in het topic niet reageren.