dat hopen wij hier ook ... begin de hoop na 35 jaar ding op ding beetje te verliezen , ze zeggen altijd je krijgt wat je dragen kan en roep al ruim 10 jaar " joehoe dit is genoeg hoor
en op een een of andere manier vinden we iedere keer weer een weg om toch vol te houden en positief te blijven
al maken sommige (omstandigheden) het er niet altijd makkelijker op ..
weet dat ik als klein meisje voor sinterklaas al een jaartje niks vroeg ..nooit gehad overigens denk ook niet dat dat ooit nog gaat komen .. een jaartje iets minder doe ik het ook voor
ach we leven nog en we genieten gelukkig nog elke dag
al is dat soms best wel lastig , zoals nu weer de dagelijkse ziekenhuis gang op onregelmatige tijden
vandaag werd ik gebeld door mensen die het nog niet wisten van mijn ma , was wel beetje erg moeilijk .. viel erg tegen ..idem voor mensen hier in het dorp waar ze kennis mee had gemaakt
die kleine houd zich wonderbaarlijk goed , die is er helemaal van overtuigd , oma zit boven de wolken en is een vliegmevrouw en momenteel gaat het beter op school als de laatste weken
hij zei dat hij zijn best moest doen van oma ...
was blij dat mart thuis kwam kon ik ff slapen , dat heb ik ook heel hard nodig , hij ging naar bed toen ik wakker werd
heb m dus ook t mindere nieuws dus nog niet kunnen vertellen
ene kant baal ik daarvan aan de andere kant zat hij der ook geheel doorheen en heeft zijn rust ook heel erg hard nodig
werd weer wakker gebeld om 2300 , geen idee wie , hing op net voor ik bij de telefoon was ..ach moest toch nog mijn administratie afmaken