Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phannie schreef:nog even volhouden dus.het wordt 5 december, dus....nog ffies....
zoefie schreef:phannie schreef:nog even volhouden dus.het wordt 5 december, dus....nog ffies....
Balen dat je zo'n erge napijn had. Op dit moment heb ik nog steeds last van mijn rug, en daarbij heb ik gigantische spierpijn. Waarschijnlijk toch iets te fanatiek gewees. Och als het maar helpt
phannie schreef:Nee dat weet ik ook. Maar ik doe alles onder begeleiding en ik ga er maar vanuit dat deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. (al voelt het op het moment even niet zokijk uit zoefie met te fanatiek zijn, dat heeft mij ook een keer genekt, voorzichtig met je rug, echt, zover als ik nu ben wil je echt niet komen!
iwayalover schreef:Krijgen jullie trouwens ook zo vaak te horen in je omgeving dat je NU AL??? een hernia hebt....
Volgens mij heeft het namelijk niet zo zeer met leeftijd te maken...
Ik ben namelijk 20 jaar en heb wel van jongere mensen gehoord met een hernia. Bij mij zit het in de familie. Mijn vader en een aantal ooms van mij hebben een hernia/of gehad.
Ben ik nou de jongste hernia patient in dit topic???
phannie schreef:Phanniedit heeft naar mijn idee geen zin zo. ook zit ik geeselijk in een giga-dip, weet niet eens meer waarom ik nog leef, ik kan niets meer,
phannie schreef:Dat is volgens mij het domino-effect. Als het ene mis gaat, volgt de rest ook weljullie zijn zo lief, al ken ik jullie helaas niet persoonlijk. het is niet alleen mijn rug, alles zit me tegen