Morris schreef:Oooo, wat is het toch heerlijk dat wij geen kinderen hebben. Gisteravond heerlijk geborreld, beetje laat geworden. Maar ach wat maakt het uit. Eerst lekker uitgeslapen, krantje lezen. Nog lekker even gewinkeld, toen nog even paardrijden. En nu nog even internetten, met straks een lekkere pizza erbij.
Hier geniet ik nu van![]()
Kijk, dit kan ik idd allemaal niet

Niet omdat ik kinderen heb hoor

Verder willen de hondjes ook graag een plasje doen en de konijntjes en cavia´s lusten ook wel wat!
Mijn kinderen zijn in het weekend zelden voor 10 uur wakker (en het waren al uitslapers toen ze nog heel klein waren

Ik word een beetje ibbelig van dit geneuzel; ik lees hier van sommige kindervrije mensen alleen maar negative dingen over (vooral onopgevoede) kinderen en dat je vooral beter maar dieren kunt hebben.
Nu heb ik ook een paar van die overtuigd kindvrije dames bij mij op stal rondlopen die dat verkondigen. Dat ze om wat voor reden dan ook geen kinderen willen, vind ik prima hoor: hun leven, hun keus

Ze komen echter wel allemaal met hun hond aanzeilen, waar ik op het moment letterlijk strontziek van word

Ik stap minstens 2 á 3 x per week in een drol van zo´n mormel, die 100 % zeker niet de mijne is! (mijn honden gaan nl. niet mee naar stal

Als ik er in de algemeenheid wat van zeg, krijg ik steevast te horen "dat het niet hun hond is die zoiets doet" ...
De druppel die de emmer laatst deed overlopen was een hondedrol die ik 2 weken terug op de hooizolder vond: die was ook van niemands hond

En ja, ook ik heb de pest aan onopgevoede kinderen, maar ik heb ook de pest aan onopgevoede honden en - paarden én aan de mensen die hun kinderen/dieren niet opvoeden en die laatste groep komt echt in beide kategorien voor!