Sammie schreef:Een opvoeding is iets persoonlijks, maar daarom kan ik me ernog wel aan ergeren als je een kind ziet schreeuwen of schelden naareen vreemde, of een grote bek open trekt, of de ballen van de ballenbak tegen andere mensen gooit bij de mac en keihard lacht. En het enige watde ouders doet is schaapachtig lachen. ZO zou ik het dus NOOIT doen, als het mijn kind zou zijn.
De reden waarom ik geen kind wil: ik zie mijzelf niet als moeder en zou ze dan denk ik ook constant verbeteren=ergeren. Is dat een leuk vooruitzicht voor je kind. Je hebt een kind vooraltijd (iets wat veel mensen zich niet realiseren), het is niet iets wat je eendag in de kast kan zetten en dan later weer eens naar omkijkt. En dat is iets wat ik niet wil. Maarde voornaamste reden is nog wel; er is genoeg ellende in de wereld en ik zie geen er nut in, om dat weer eens een tikkeltje erger te maken door ook een kind op de wereld te zetten.
VAN HARTE GEFELICITEERD SAMMIE, JE BENT DE EERSTE DIE OPENBAAR DURFT TOE TE GEVEN DAT JE GEEN GOEIE MAMA ZOU ZIJN!
en daar heb ik respect voor, je durft uit te komen waarom je geen kind wil, je loopt niet moeders af te zeiken over de opvoeding van de kinderen in het totaalbeeld