Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Percy schreef:Denk dat Fitzroy het net zo cynisch zal bedoelen als ik. Ik heb er geen probleem mee als mensen in zo'n ding rijden maar de overheid en dan zijn wij ook de pineut. Niet dat ik er één heb, ik rij wel in een bus en wil daar ook best in gezien wordenFeit is dat mijn bus toch echt groter is dan een terreinwagen dus of dat nu zo veel beter is
faye schreef:Ik wacht rustig af wat Fitzroy met "ons"bedoelde...
Tuurlijk komen de busjes aan de beurt, alhoewel, daar worden weer veel bedrijven de dupe van. Dat zal wel gebeuren als links het voor het zeggen krijgt!
Ann schreef:Hoe kom jij aan die datum dan, PhiaBink?
Heb ik weer eens wat gemist?

Fitzroy schreef:Feit blijft gewoon dat er steeds meer mensen als statussymbool in zo'n wagen rijden terwijl ze hem idd niet nodig hebben vanwege de trekkracht of modderige concoursen.
Citaat:Eerlijk gezegd doet het het imago van de terreinwgen nu niet bepaald goed als ik een man bij B&W hoor zeggen dat het een verlenging van zijn mannelijkheid is
Lovely schreef:Dat is nu eenmaal zo met mannen en auto's.
Maar als strakjes de busjesbestuurders aangepakt worden en de controle op de verkeersveiligheid aangescherpt wordt, dan klaagt men weer dat ze zoooooo streng zijn en dat je met een grote auto meer opvalt en gauwer je ruimte nodig hebt en vaker bekeurd zal worden. Zou me niks verbazen.
Dat de Nijmeegse middenstand er niet blij mee was, lijkt me logisch, zou ik ook niet zijn als mijn meest vermogende klanten niet meer mochten komen.
. Geeft niet hoor, maar het maakt mij verder vrij weinig uit wie er wel of niet in Nijmegen mag parkeren en of dit voorstel van deze wethouder nou wel of niet doorgaat. Ik heb het niet verzonnen die maatregel en het zal mij eigenlijk een zorg zijn, ik kom nooit in Nijmegen.
. Fitzroy schreef:Met 'ons' bedoelde ik idd paardenmensen, maar faye, jij legt mij woorden in de mond die ik niet gebruikt heb.
Feit blijft gewoon dat er steeds meer mensen als statussymbool in zo'n wagen rijden terwijl ze hem idd niet nodig hebben vanwege de trekkracht of modderige concoursen.
Omdat er nu zoveel rijden is de aandacht gevestigd op die dingen en komen ze met deze maatregelen.
(

faye schreef:Over de datum afschaffing grijs kenteken, dit komt uit de 2e nota gepubliceerd op de site van het ministerie van financien
"De afschaffing van het grijze kenteken voor particulieren treedt in werking, zoals hiervoor gesteld, op een bij koninklijk besluit te bepalen datum, bijvoorbeeld medio 2005"
faye schreef:Er zijn echt genoeg personenauto's die ook een trailer kunnen trekken, maar goed, die 4x4 MOET