Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:40

Hahaha OMG wat ben ik toch blond haha Koe

Ach joh gister gewoon zware nacht gehad haha Clown
Zit ook al de hele dag achter dit stomme ding, wil er achter weg maar dat kan niet want ik wil dat niet Verward

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:42

hahaha hier sta ik echt van te kijken,ik las net in haar profiel dat ze 18 was.
toen ik dit toppic las dacht ik echt even dat we met een 13 jarige ofzo te maken hadden Clown

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:44

Tsjonge, tsjonge!!! Boos!
Maak ik me zorgen om iemand die er gewoon de draak mee steekt Verdrietig
Wat een treurigheid......

Moeten degene die schrijven dat ze iets ergs mee hebben gemaakt of een ernstige ziekte hebben, straks allemaal eerst een schriftelijk bewijs neerleggen?
Want het komt er straks op neer dat we gewoon niemand meer geloven als daar wat mee aan de hand is.

Oliedom Miep! Ik kan er niks anders van zeggen.... Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:47

Aan de andere kant mogen we echt blij zijn dat heike er achter is gekomen. Want dit was van kwaad tot erger gegaan totdat het een keer uit de hand loopt.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:48

x4you schreef:
Maar nu vraag ik me af. Als er een meeting in de planning stond, hoe wou ze dat dan hebben.. Want die mensen zagen haar dan kerngezond Scheve mond

Dat heb ik me ook afgevraagd ja... Vreemd.
Je bent weer lekker blont bezig! Clown

Ik heb inmiddels al die topics gelezen (wat een werk Rolleyes) en ik vind het smileygebruik soms vreemd, en dat moeder en dochter precies hetzelfde typen (qua opstelling enzo zeg maar). En wat ik ook vreemd vind, dat het steeds heel goed (ze is springlevend) en dan weer heel slecht (bijna dood)... Verward

Verder vind ik dat ze een erg rijke fantasie heeft, ze heeft het goed gedaan!
Alleen de vraag: Waarom?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:49

...

Sneu!! De rest is allemaal al gezegd. Zoek hulp voordat je nog meer mensen in verlegenheid brengt (zoals je ouders bijvoorbeeld), dit is gewoon ziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:55

Zo weer bijgelzen

waar ik eerder dacht dat een ban nogal streng was, ben ik nu van terug gekomen.
Dit door haar andere accounts ed.

wat ik verder nog het ergste vind is dat mensen die wel werkelijk wat hebben nu niet meer geloofd worden.
(al denk ik ook dat de helft allemaal maar wat puberale probleempjes zijn die giga opgeblazen zjn, maar daar was al een ander topic over)

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:57

runningkawa schreef:
Zo weer bijgelzen

waar ik eerder dacht dat een ban nogal streng was, ben ik nu van terug gekomen.
Dit door haar andere accounts ed.

wat ik verder nog het ergste vind is dat mensen die wel werkelijk wat hebben nu niet meer geloofd worden.
(al denk ik ook dat de helft allemaal maar wat puberale probleempjes zijn die giga opgeblazen zjn, maar daar was al een ander topic over)

Hier ben ik het helemaal mee eens !

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:59

Tja, er zijn er meer die dingen erger maken dan het is. Maar volgens mij is dit gewoon een ziekte, een bizare vorm van aandacht vragen.
Heb mijn medeleven wel getoond, maar dat zal ze hoe dan ook nodig hebben. Miep heel veel sterkte want ik vrees dat je nog niet "klaar" bent met e.e.a. op een rijtje te zetten.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:09

ik moet zeggen dat ik niet doorhad dat ze het allemaal fakete, ook dat van haar moeder niet, alleen vond ik het wel raar dat ze zo snel alweer naar huis mocht, ze zouden een verpleger in huis krijgen voor haar en haar broer maar die kan toch nooit wat ze in het ziekenhuis kunnen? maar ja ik ben goed van vertrouwen en geloofde het gewoon....
ik hoop dat ze een reactie wil geven hier maar ik denk niet dat ze meer onder haar bekende alter-egos op bokt komt.
Ik hoop dat ze inziet dat het niet goed met haar gaat, en dat ze hier wat aan doet zodat het niet weer gebeurd.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:14

quote miep over dat er zoveel ellende is op bokt:
Citaat:
Ik ben het eens met het deel over dat het meeste gefantaseerd is.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:15

missnynke schreef:
ik moet zeggen dat ik niet doorhad dat ze het allemaal fakete, ook dat van haar moeder niet, alleen vond ik het wel raar dat ze zo snel alweer naar huis mocht, ze zouden een verpleger in huis krijgen voor haar en haar broer maar die kan toch nooit wat ze in het ziekenhuis kunnen? maar ja ik ben goed van vertrouwen en geloofde het gewoon....
ik hoop dat ze een reactie wil geven hier maar ik denk niet dat ze meer onder haar bekende alter-egos op bokt komt.
Ik hoop dat ze inziet dat het niet goed met haar gaat, en dat ze hier wat aan doet zodat het niet weer gebeurd.

En ik ben ook net zo eentje die zo dom was om geen rare vermoedens te hebben. Maar ik steek mijn energie niet meer verder in, ook al voel ik me heel erg genaaid!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:20

haha wat was de link van: in welke bokker heb je je stevig vergist Knipoog
en wat zal zij zich doodgeschrokken zijn toen heike haar ineens belde Haha!
Laatst bijgewerkt door missnynke op 27-06-04 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:22

Wat ontzettend triest. Als je zulke dingen verzint dan spoor je echt zeker niet. Ben erg benieuwd wat voor reden hier achter zit, al heb ik ook wel genoeg berichtjes van 'Miep' gelezen en zit ik tegelijk echt niet op nog meer berichten van zo iemand te wachten.
Zo triest, wat is het nut hiervan?
Geniet je nu soms dat zoveel mensen zich zorgen hebben gemaakt om jou met die zogenaamde ziekte die je van een hond met honsdolheid hebt gekregen Nagelbijten / Gniffelen Dat je je er ook zover in verdiept hebt.
Zielig, triest, meer hoef ik er niet over te zeggen, en zonde voor de mensen die wel ECHT iets hebben, en dat graag delen met de mensen op bokt, dat die dadelijk door zo'n actie van jou niet meer serieus genomen worden.
Een IPban lijkt me terecht.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:22

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:27

Jeetje zeg, dit verwacht je toch niet.....

Wat een snaaistreek..

Doei en bedankt Miep

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:32

Ik vraag me ook af hoe ze dat gedaan had willen hebben met de 'miepmeeting'. Dan zal ze er ook niet ziek of nog zwak van het herstellen uitzien...? En als mensen nou allemaal moeilijke vragen gaan stellen? Daar heb je lef voor nodig! Mensen voorliegen via internet is al ziek, maar tijdens de 'miepmeeting' zou ze de mensen recht in hun gezicht voor moeten liegen. Ik vraag me echt af of je dan niet serieus ziek in je hoofd bent.

Ik weet nog hoe wij een schoolexcursie hadden, waardoor ik de hele dag weg was, en dus niet in staat was om meerdere keren op een dag (school of thuis) op bokt te checken of er een nieuwe update was, omdat het goede en slechte nieuws zich zo snel afwisselde. En hoe vaak ik die dag wel niet aan Carmen heb gedacht, en gehoopt dat ik goede berichten zou lezen als ik die avond weer thuis zou komen.
En dat is dan alleen nog maar van mij, hoeveel bokkers hebben zich wel niet serieuze zorgen gemaakt, kaarsjes gebrand, kaartjes gestuurd enz enz.

Miep, het is dat we het netjes moeten houden in dit topic, maar dat vind ik nog best wel moeilijk om eerlijk te zijn. Dit vind ik gewoon zo'n lage actie van je, en ik hoop dat je jankend van spijt dit topic leest.

En dat je je realiseert dat er achter die berichten op bokt ook allemaal mensen zitten zoals jij, je vriendinnen en andere mensen waar je om geeft. En dat je die allemaal enorm belazerd hebt.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:36

Ik zou idd met haar naar de ruiterdagen gaan maar we konden niet op dezelfde dagen...

SP iedereen heeft het recht dit te weten, veel mensen waren bezorgt..

miep wens je veel sterkte met het vinden van jezelf, het verwerken van deze leugens en al je problemen die je hebt.. Doe het niet alleen..

Maar als je alles weer op-een-rijtje hebt wil ik je best nog wel een keertje komen meeten...

Jongens en nu zand erover en laat haar het allemaal maar even in rust uitzoeken..

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 19:38

Verder de medeling dat Miep vanaf nu geband is. Als ze nog zou willen reageren kan ze dat aan mij mailen en dan zal ik dat zeker in dit topic erbij zetten.

Opvallend feit is dat ze de meeting wilde houden als haar ouders op vakantie waren.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:38

Pearl_tje: OK dan!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:40

Ik heb niet gereageerd in de topics van Miep en zo net even de 'update' van Miep gelezen. Wat er gebeurd is is erg en triest en ik hoop dat Miep goede hulp gaat krijgen en weer 'normaal' wordt.

Ik wil Sonja even sterkte wensen, denk dat wij niet kunnen bevatten hoe die zich nu voelt Ach gut

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:44

en daar sluit ik me volledig bij aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:45

Ik ben iig het vertrouwen in mijn medebokker verloren, ga nu altijd zoeken naar onwaarheden, en zal niet meer zo snel mijn steun geven, aan iemand die in de put zit of ziek is... En dat vind ik jammer voor de bokker die wel serieus is...

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:47

Ja, dat wat Maya zegt is gewoon ontzettend jammer. En dat allemaal vanwege zo'n trieste actie. Fijn dat ze geband is Heike!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 19:49

Iemand die al veel langer bokt hoef je niet meteen te wantrouwen. Waarschijnlijk zijn er ook mensen die die persoon irl kennen.

Schaduwaccounts worden natuurlijk gecheckt. Bij twijfel een slotje.