Ach joh gister gewoon zware nacht gehad haha

Zit ook al de hele dag achter dit stomme ding, wil er achter weg maar dat kan niet want ik wil dat niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x4you schreef:Maar nu vraag ik me af. Als er een meeting in de planning stond, hoe wou ze dat dan hebben.. Want die mensen zagen haar dan kerngezond
runningkawa schreef:Zo weer bijgelzen
waar ik eerder dacht dat een ban nogal streng was, ben ik nu van terug gekomen.
Dit door haar andere accounts ed.
wat ik verder nog het ergste vind is dat mensen die wel werkelijk wat hebben nu niet meer geloofd worden.
(al denk ik ook dat de helft allemaal maar wat puberale probleempjes zijn die giga opgeblazen zjn, maar daar was al een ander topic over)
missnynke schreef:ik moet zeggen dat ik niet doorhad dat ze het allemaal fakete, ook dat van haar moeder niet, alleen vond ik het wel raar dat ze zo snel alweer naar huis mocht, ze zouden een verpleger in huis krijgen voor haar en haar broer maar die kan toch nooit wat ze in het ziekenhuis kunnen? maar ja ik ben goed van vertrouwen en geloofde het gewoon....
ik hoop dat ze een reactie wil geven hier maar ik denk niet dat ze meer onder haar bekende alter-egos op bokt komt.
Ik hoop dat ze inziet dat het niet goed met haar gaat, en dat ze hier wat aan doet zodat het niet weer gebeurd.