Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cioccolato schreef:He feitelijk gezien zeg je wel wat leuks. Kinderen van nu gaan straks belasting afdragen die de zorg gaat betalen voor iedere kinderloze hier.
Maar dat is in nederland zo. Ken regels in andere landen niet precies zo.
Dus hun ons dankbaar en wij hun voor hun mindere milieu belasting etc wat ze als reden noemen.
Dan is het weer een win win!
. hoe denken jullie daar over ? of is dat alleen iets wat veel bij boeren is ? hakkipilke87 schreef:ik vindt het mooi als je bezittingen wat al generaties in de familie is of iets wat je zelf hebt opgebouwd door kunt geven. gelukkig heb ik een neefje. hoe denken jullie daar over ? of is dat alleen iets wat veel bij boeren is ?

Ik merk nu ik ouder wordt dat ik dat soort dingen ook echt heel erg mooi vind. Vroeger kon ik m'n moeder wel 'schieten' als ze bv weer met haar camera kwam of mijn oma haar australië avontuur voor de 100e keer vertelde en andere dingen wat ze hebben ondernomen in hun hele leven. Nu ben ik zo ontzettend dankbaar dat ik het allemaal mee heb gekregen en krijg. hakkipilke87 schreef:ik vindt het mooi als je bezittingen wat al generaties in de familie is of iets wat je zelf hebt opgebouwd door kunt geven. gelukkig heb ik een neefje. hoe denken jullie daar over ? of is dat alleen iets wat veel bij boeren is ?

Zonnetje81 schreef:Electra63 schreef:Wij hebben een koophuis en een spaarrekening. Ik vind het een fijn gevoel, dat ik dat kan nalaten aan mijn dochters, waarvan er 1 single is, dat kan zij alleen nooit sparen.
Daarvoor hoef ik toch geen kind om de wereld te zetten? Of ik heb de vraag verkeerd begrepen.
Kabayo schreef:Ik vraag mij wel af hoeveel bewust kinderlozen geen partner hebben
Want zonder partner denk je misschien veel minder snel aan kinderen
Wbt teveel mensen op de wereld kan ik in komen, maar het is wel een feit dat het veel vergrijzing is. Die ‘teveel’ mensen zijn merendeels oud.