Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:34

Ik vond het met 1 kind ook al tropenjaren, met daarnaast ook nog 2 paarden in een doe-het-samen constructie even verderop en een baan, was echt best wel eens lastig om alle ballen omhoog te houden, zeker zodra er iets niet loopt zoals gepland. Het werd wel makkelijker toen ze door ging slapen, geen middagdutjes meer om rekening mee te houden en ook toen ze ging praten. Maar elke leeftijd heeft ook zn eigen zorgen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Ik lees echt ongelooflijk veel, van romans tot thrillers en ben na al die jaren eens in boeken van Harlan Coben begonnen. Ik heb een paar drukke dagen in het weekend voor de boeg dus compenseer morgenmiddag een paar uurtjes en neem verlof. Heerlijk een middagje lezen en in de rust. :j

De tropenjaren kan ik me heel goed voorstellen dames, wat een ellende. :(:) wij zijn bewust kindvrij en daar ben ik nog steeds enorm blij mee want ik ben daar gewoon niet voor gebouwd. De zorgen, slaaptekort en drukte zouden me volledig slopen.

Hopelijk kom je wat tot rust, Jolien. Batterijtje moet af en toe aan de oplader! :(:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:03

Leuke vraag!
Momenteel ben ik niets aan het lezen, maar de laatste boeken was de serie De Zijdevilla van Tabea Bach, dat was in de kerst/nieuwjaar week. Als ik gewoon aan het werk ben kom ik er jammer genoeg niet echt aan toe om lekker te lezen.
Ik lees overigens op de ereader.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:11

Ik lees nu een boek van Leigh Bardugo, the familiair, weet nog niet of ik het echt wat vind. Het is wel het genre dat ik graag lees, fantasy. Ook hou ik van Zweedse crimi’s en ook boeken als de zeven zussen en die van Kristin Hannah. Maar met een goede fantasy reeks kan ik echt in dat wereldje komen en een beetje moeten afkicken als ze uit zijn.
Ik heb wel een kobo plus abonnement op de e-reader, dat leest het fijnste. Qua tijdschriften eigenlijk alleen de Level Up, en een enkele keer Flow, Happinez, Flair of bijv Landleven.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:31

Momenteel lees ik elke avond een paar hoofdstukken uit een “Rudger, Thomas en Paco” boek :') maar das omdat ik mn zoontje dan voorlees.
Ik gun mezelf de tijd niet om te lezen.
Zonde want vroeger vond ik het heerlijk.
We hebben ook zoveel boeken in huis maar die staan allemaal stof te happen.
Laatste wat ik heb gelezen was de Harry Potter reeks.

Qua tijdschriften lees ik niks eigenlijk.

CastaMickey

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:31

Ik lees momenteel de 'Onze taal' maar ik vind het eigenlijk geen superleuk tijdschrift :o
Heb er een abonnement op gehad van mijn vriend een paar jaar terug en ben nog steeds met de laatste 2 bezig. Soms zitten er wel leuke artikelen tussen maar ik kan m'n aandacht er niet altijd bijhouden.
Ben ook nog met 'n boek bezig van Paulien Cornelisse maar ligt al een tijdje stil.