Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wij zijn bewust kindvrij en daar ben ik nog steeds enorm blij mee want ik ben daar gewoon niet voor gebouwd. De zorgen, slaaptekort en drukte zouden me volledig slopen.
maar das omdat ik mn zoontje dan voorlees.
Yonker schreef:Leuk om te lezen wat iedereen wel/niet leest.
Heb toevallig gisteren mijn boek uitgelezen. Vanavond aan een nieuwe boek beginnen![]()
Ik heb een ereader maar ook papier boeken. Vooral boeken die "mooi" zijn wil ik nog wel eens kopen in het echt. Verder is een ereader wel echt een uitvinden hoor. Super fijn!
hahahatsjoe schreef:Yonker schreef:Leuk om te lezen wat iedereen wel/niet leest.
Heb toevallig gisteren mijn boek uitgelezen. Vanavond aan een nieuwe boek beginnen![]()
Ik heb een ereader maar ook papier boeken. Vooral boeken die "mooi" zijn wil ik nog wel eens kopen in het echt. Verder is een ereader wel echt een uitvinden hoor. Super fijn!
Vind ik niet. Misschien ouderwets, maar we zitten al te vaak op schermpjes en ik hou van de geur van boeken.
Yonker schreef:Een scherm van een ereader is niet te vergelijken met een scherm van een computer/laptop/telefoon. Dat is een hele andere techniek. Ik snap de geur van boeken wel maar het argument "schermpjes" gaat niet op. Ereader is wel echt super fijn om mee te nemen en als je veel boeken leest is het niet te doen om alles in huis ergens op te slaan. Ik vind het iig een uitvinding, wilde er in het begin niet aan maar nu kan ik niet meer zonder
Citaat:Weekvraag week 4
Welk boek of tijdschrift ben je aan het lezen? Heb je een favoriet genre?

hahahatsjoe schreef:Yonker schreef:Een scherm van een ereader is niet te vergelijken met een scherm van een computer/laptop/telefoon. Dat is een hele andere techniek. Ik snap de geur van boeken wel maar het argument "schermpjes" gaat niet op. Ereader is wel echt super fijn om mee te nemen en als je veel boeken leest is het niet te doen om alles in huis ergens op te slaan. Ik vind het iig een uitvinding, wilde er in het begin niet aan maar nu kan ik niet meer zonder
Ik wil er nog steeds niet aan en ga er ook niet aan. En ja, ik heb een huis vol boeken, lees ze ook meermaals.
Mag ook tweedehands, allemaal geen problemen mee!
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 4
Banjer schreef:Wat ik ook heel leuk vind om te lezen, is een bepaalde column van Vriendin... ik kom m altijd op Facebook tegen... Makelaar Mandy... of het nu allemaal op waarheid berust, of volledig fictief is... dat maakt niet uit... het leest heerlijk weg, en het kan lekker snel tussendoor
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 4
ik ben altijd op zoek naar doorontwikkelen en leren.