Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:34

Gatverdamme denise, bah!

Dat .... Doe ik ook altijd :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:49

Wij zeggen één ding in de stiltecoupé, half fluisterend even snel checken waar we moeten overstappen en het is meteen "niet praten!" En ondertussen hebben de mensen achter ons een heel gesprek :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:50

Ik erger me aan mijn geheugen, waarom vergeet ik zo veel dingen terwijl het gewoon in mijn agenda staat en onthoud ik andere dingen wel die er niet in staan?!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 09:58

Ergernis: hahahatsjoe.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:25

Onzekere mensen in het verkeer.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:28

hahahatsjoe schreef:

Ja ik erger me ook wel eens aan mezelf :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:32

hahahatsjoe schreef:

Zou dat de reden zijn waarom ik zoveel nies. >;)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:36

De enige dag dat ik er niet enorm vroeg "uit" hoefde voor mijn doen, maakt de hond me wakker om 7.15 :roll:

Ik slaap op de bank tegenwoordig en hij deed het op de allerliefste manier mogelijk, maar niet omdat hij eruit moest, niet omdat hij honger of dorst had, nee hij wilde knuffelen :x

Schiet mij maar lek.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:46

Storingen.... 2x storingen in applicaties en nu zelfs het water dat niet werkt in de straat 8)7 Arme vriend stond net zijn haren te wassen :')

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:50

Ziek zijn bah......

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 10:59

Dikke paniek in de auto. Eerst dacht ik zomaar ineens dat ik ziek werd, dat kon ik wel wegrelativeren. Maar toen vond mijn hoofd ineens dat het een hartaanval was en werd ik ineens helemaal warm + hartkloppingen. Gelukkig was er bijna meteen een afslag. Nu wel weer rustig, maar oliebol, ik weet dat dit nooit overgaat, maar nu moet ik weer opnieuw oefenen met autorijden. Gewoon al te lang geen lange stukken meer gereden, dan ga ik mezelf weer automatisch gek maken.

Ik moet nog een uur rijden, maar nu ben ik bang dat het weer gebeurt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:17

xSagan schreef:
Inslapen is vervelend: eerder deze avond recherche aan de deur geweest omdat er inbraken zijn in de omliggende straten. Ondanks dat het eerder op de avond was, zit me dat niet lekker omdat bovenbuur al meer dan een week de aanhanger pal voor mijn slaapkamer raam heeft staan. Mij te dicht bij en de volle maan in aantocht helpt ook niet dat hij vol naar binnen schijnt..
Ik twijfel of ik die buur erop aan moet spreken over die aanhanger…

Ik dacht dat het om het inslapen van een dier ging... :o Je bedoelde dus in slaap vallen. :D

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:24

Bielsje schreef:
De enige dag dat ik er niet enorm vroeg "uit" hoefde voor mijn doen, maakt de hond me wakker om 7.15 :roll:

Ik slaap op de bank tegenwoordig en hij deed het op de allerliefste manier mogelijk, maar niet omdat hij eruit moest, niet omdat hij honger of dorst had, nee hij wilde knuffelen :x

Schiet mij maar lek.

Hij is niet voor niets je Chef hè, hij heeft die bevoegdheden :j :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:28

Niobe schreef:
Dikke paniek in de auto. Eerst dacht ik zomaar ineens dat ik ziek werd, dat kon ik wel wegrelativeren. Maar toen vond mijn hoofd ineens dat het een hartaanval was en werd ik ineens helemaal warm + hartkloppingen. Gelukkig was er bijna meteen een afslag. Nu wel weer rustig, maar oliebol, ik weet dat dit nooit overgaat, maar nu moet ik weer opnieuw oefenen met autorijden. Gewoon al te lang geen lange stukken meer gereden, dan ga ik mezelf weer automatisch gek maken.

Bah wat vervelend! Ik weet hoe het voelt! Ik heb het met autorijden alleen niet dat vind mijn hoofd toch echt te leuk en te afleidend. Maar als het je zo overkomt is super vervelend.

Ik gebruik de mantra ik ben veilig en wees kalm. Ipv te denken niet in paniek raken want dan gebeurd het juist.

Goed dat je ben gestopt voor een adempauze

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 11:40

Ik kan in de app van dhl de bezorger wel een schouderklopje geven maar geen schop onder z'n reet.. hoezo niet?!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:08

Kimberley_ schreef:
Ik kan in de app van dhl de bezorger wel een schouderklopje geven maar geen schop onder z'n reet.. hoezo niet?!

:')
Zonde die jongens, het is nu echt stervens druk

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:09

Kimberley_ schreef:

in december alleen schouderklopjes vind ik hoor!! ik zou echt niet willen ruilen met de pakketbezorgers nu. En ja, ik zit ook op pakketjes te wachten die het waarschijnlijk niet gaan halen voor sinterklaasavond. Het zij zo.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:21

Shenavallie schreef:
xSagan schreef:
Inslapen is vervelend: eerder deze avond recherche aan de deur geweest omdat er inbraken zijn in de omliggende straten. Ondanks dat het eerder op de avond was, zit me dat niet lekker omdat bovenbuur al meer dan een week de aanhanger pal voor mijn slaapkamer raam heeft staan. Mij te dicht bij en de volle maan in aantocht helpt ook niet dat hij vol naar binnen schijnt..
Ik twijfel of ik die buur erop aan moet spreken over die aanhanger…

Ik dacht dat het om het inslapen van een dier ging... :o Je bedoelde dus in slaap vallen. :D

Ja zat er later aan te denken inderdaad. :')
Zo stormachtig was het in mijn hoofd dus…..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:35

Vanochtend een fietser zonder licht op de rijbaan terwijl ernaast een keurig afgescheiden fietspad ligt. Vervolgens maakte hij een zwabber naar de andere weghelft en ging daar het fietspad op, waardoor hij dus (nog steeds zonder licht) met behoorlijk wat vaart tegen de rijrichting in fietste. Dit was rond kwart voor 8, oftwel het moment dat heel de stad op de fiets naar school/kantoor gaat. Echt, wat bezielt zo iemand :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:39

Foaly schreef:
Vanochtend een fietser zonder licht op de rijbaan terwijl ernaast een keurig afgescheiden fietspad ligt. Vervolgens maakte hij een zwabber naar de andere weghelft en ging daar het fietspad op, waardoor hij dus (nog steeds zonder licht) met behoorlijk wat vaart tegen de rijrichting in fietste. Dit was rond kwart voor 8, oftwel het moment dat heel de stad op de fiets naar school/kantoor gaat. Echt, wat bezielt zo iemand :=

Remi-complex :j.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:46

Niobe schreef:

Ik duim dat je inmiddels veilig op de plek van bestemming bent aangekomen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 12:52

Dat drugsgebruik, met name coke, zo genormaliseerd lijkt te zijn onder jongeren. Reken ik mezelf ook nog maar even onder, maar ik vind het echt bizar. Ben ik dan zo naïef dat me dat tijdens mijn studie nooit is opgevallen? Nou studeerde ik niet in een studentenstad, en ging ik nauwelijks uit, maar toch

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 13:07

juval schreef:
Kimberley_ schreef:

in december alleen schouderklopjes vind ik hoor!! ik zou echt niet willen ruilen met de pakketbezorgers nu. En ja, ik zit ook op pakketjes te wachten die het waarschijnlijk niet gaan halen voor sinterklaasavond. Het zij zo.

Nee deze bezorger doet het ook zonder bf,sinterklaas en kerst. Alleen vanochtend was ik er echt even klaar mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 13:09

Moe...val steeds bijna in slaap hier.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-25 13:10

Foaly die fietser was levensmoe.

Niobe hopelijk ben je in,iddels op je bestemming aangekomen.

Mensen op sociaal media die anderen random uitschelden.
Echt hoe sneu ben je dan.