Dat .... Doe ik ook altijd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arme vriend stond net zijn haren te wassen
xSagan schreef:Inslapen is vervelend: eerder deze avond recherche aan de deur geweest omdat er inbraken zijn in de omliggende straten. Ondanks dat het eerder op de avond was, zit me dat niet lekker omdat bovenbuur al meer dan een week de aanhanger pal voor mijn slaapkamer raam heeft staan. Mij te dicht bij en de volle maan in aantocht helpt ook niet dat hij vol naar binnen schijnt..
Ik twijfel of ik die buur erop aan moet spreken over die aanhanger…
Je bedoelde dus in slaap vallen.
Bielsje schreef:De enige dag dat ik er niet enorm vroeg "uit" hoefde voor mijn doen, maakt de hond me wakker om 7.15![]()
Ik slaap op de bank tegenwoordig en hij deed het op de allerliefste manier mogelijk, maar niet omdat hij eruit moest, niet omdat hij honger of dorst had, nee hij wilde knuffelen![]()
Schiet mij maar lek.
Niobe schreef:Dikke paniek in de auto. Eerst dacht ik zomaar ineens dat ik ziek werd, dat kon ik wel wegrelativeren. Maar toen vond mijn hoofd ineens dat het een hartaanval was en werd ik ineens helemaal warm + hartkloppingen. Gelukkig was er bijna meteen een afslag. Nu wel weer rustig, maar oliebol, ik weet dat dit nooit overgaat, maar nu moet ik weer opnieuw oefenen met autorijden. Gewoon al te lang geen lange stukken meer gereden, dan ga ik mezelf weer automatisch gek maken.
Ik moet nog een uur rijden, maar nu ben ik bang dat het weer gebeurt.
Kimberley_ schreef:Ik kan in de app van dhl de bezorger wel een schouderklopje geven maar geen schop onder z'n reet.. hoezo niet?!
Shenavallie schreef:xSagan schreef:Inslapen is vervelend: eerder deze avond recherche aan de deur geweest omdat er inbraken zijn in de omliggende straten. Ondanks dat het eerder op de avond was, zit me dat niet lekker omdat bovenbuur al meer dan een week de aanhanger pal voor mijn slaapkamer raam heeft staan. Mij te dicht bij en de volle maan in aantocht helpt ook niet dat hij vol naar binnen schijnt..
Ik twijfel of ik die buur erop aan moet spreken over die aanhanger…
Ik dacht dat het om het inslapen van een dier ging...Je bedoelde dus in slaap vallen.
Foaly schreef:Vanochtend een fietser zonder licht op de rijbaan terwijl ernaast een keurig afgescheiden fietspad ligt. Vervolgens maakte hij een zwabber naar de andere weghelft en ging daar het fietspad op, waardoor hij dus (nog steeds zonder licht) met behoorlijk wat vaart tegen de rijrichting in fietste. Dit was rond kwart voor 8, oftwel het moment dat heel de stad op de fiets naar school/kantoor gaat. Echt, wat bezielt zo iemand
. Niobe schreef:Dikke paniek in de auto. Eerst dacht ik zomaar ineens dat ik ziek werd, dat kon ik wel wegrelativeren. Maar toen vond mijn hoofd ineens dat het een hartaanval was en werd ik ineens helemaal warm + hartkloppingen. Gelukkig was er bijna meteen een afslag. Nu wel weer rustig, maar oliebol, ik weet dat dit nooit overgaat, maar nu moet ik weer opnieuw oefenen met autorijden. Gewoon al te lang geen lange stukken meer gereden, dan ga ik mezelf weer automatisch gek maken.
Ik moet nog een uur rijden, maar nu ben ik bang dat het weer gebeurt.
juval schreef:Kimberley_ schreef:Ik kan in de app van dhl de bezorger wel een schouderklopje geven maar geen schop onder z'n reet.. hoezo niet?!
in december alleen schouderklopjes vind ik hoor!! ik zou echt niet willen ruilen met de pakketbezorgers nu. En ja, ik zit ook op pakketjes te wachten die het waarschijnlijk niet gaan halen voor sinterklaasavond. Het zij zo.