Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. De vensterbank is wat te breed voor het laminaat dus ik zal eens even in stickers, wrap en gewoon hout duiken

Little_Gift schreef:Bielsje schreef:Ohhh, kunnen jullie ook raden wat mijn kerstkado is? Ik had het goed geraden dit jaar
Een propere nette wc pot?
. Er is er maar 1 die past schijnbaar, valt de eerste kapot, voor de 2de kon ik uiteindelijk een mega eind rijden en de bril was nergens te vinden... Bril besteld, eindelijk binnen vorige week, die lijkt dus niet op de pot qua vorm en hoort er absoluut niet bij

_San87_ schreef:Karwei heeft kunststof overzet vensterbanken van 3 meter lang en 25 of 30 cm breed voor iets van 50 euro. Denk dat hout duurder is?

Tinka schreef:Leuk topic. Wij hebben ook een klushuis, bouwjaar 1958, en alles dus nog in originele staat. En dus niet de bedoeling het te slopen.
Kwa brievenbus, wij wilden ook zo'n brievenbus, zijn we toen voor naat België gereden, ergens bij Brussel. Daar waren ze een stuk goedkoper. Zijn uiteindelijk voor een modern, veel lichter exemplaar gegaan.
Suzanne F. schreef:Kijk maar uit met al dat stof hoor.

). Dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik kan kitten!
). Paardrijden kon ik leuk maar niet geweldig dus dan blijf je hangen in het opleiden en zie je anderen uit "je groepje" gewoon in het Olympisch team belanden. Nou ja, frustrerend.
. Mijn hoop op iets goed kunnen begint te vervliegen

Tinka schreef:Toen wij de brievenbus kochten woonden we nog in Nederland, was niet zo heel ver rijden. De brievenbus is mee verhuisd naar Frankrijk. Het scheelde echt heel veel geld toen.
Konstantine schreef:Ik dacht: nu komt het. Jij bent de beste kitter die er is! Maar nee
Mer1980 schreef:Konstantine schreef:Ik dacht: nu komt het. Jij bent de beste kitter die er is! Maar nee
Nou dat dacht ik dus ookNu komt het. Bummer...
Little_Gift schreef:Nou ben ik nog steeds benieuwd wat je cadeau dan geworden is hé aangezien het geen wc pot is... Is het dan misschien de brievenbus?
. Was ik nog maar zo scherp Konstantine
Lukasje schreef:Wel, als je dan toch op zoek bent naar iets waarin je uitblinkt: je hebt een leuke schrijfstijl !

Suzanne F. schreef:Kitten is ook gewoon poedersuiker.
Deni11 schreef:Lukasje schreef:Wel, als je dan toch op zoek bent naar iets waarin je uitblinkt: je hebt een leuke schrijfstijl !
Hahah idd! +1
Is er trouwens ondertussen al een nieuwe wc? Of is dat nog on going
. Foto's van de familie, foto’s van bruiloften, foto’s van paarden van de familie die speciaal voor me waren opgezocht (
) en 1 foto van de voorgevel van het huis