Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:43

mavantos schreef:
De robotstofzuiger van Dreame die ik graag wil is volgens Tweakers nu het laagst geprijsd, maar zou die prijs straks nog lager worden?

Ik zit met krak hetzelfde dilemma. Ik ga denk ik toch bestellen, dan ben ik de drukte voor.mocht hij toch goedkoper worden, kan ik nog steeds bij klantendienst klagen en als ze niet thuis geven, order retourneren en opnieuw bestellen.

Welke wil jij?

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:00

mavantos schreef:
De robotstofzuiger van Dreame die ik graag wil is volgens Tweakers nu het laagst geprijsd, maar zou die prijs straks nog lager worden?

Ik denk dat wij dezelfde op het oog hebben haha!

De Dreame L10s Ultra gen is het geworden bij ons. Nu voor €379,- bij Bol en Coolblue in iedere geval. Wij hebben de prijs al een paar maanden in de gaten gehouden en dit is wel echt de laagste prijs tot nu toe. Dus w hebben de gok genomen en besteld :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Denise_Storm schreef:
mavantos schreef:

De Dreame L10s Ultra gen is het geworden bij ons. Nu voor €379,- bij Bol en Coolblue in iedere geval. Wij hebben de prijs al een paar maanden in de gaten gehouden en dit is wel echt de laagste prijs tot nu toe. Dus w hebben de gok genomen en besteld :D

Dit gaat hem worden _/-\o_
Is mijn eerste robot, kan ik best al meteen extra stofzuigerzakken / dweilpads / wasmiddel bijbestellen? Geen idee hoe hard dat gaat. Zou hem 1 of 2 keer per week rondje willen laten maken in een klein huis

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:27

Die robotstofzuiger is echt een top ding! Loopt hier elke dag. Dweilt ook echt goed. Als je ziet wat voor vies water uit de water tank komt.

De extra onderdelen bestel ik via Aliexpress.

Ik heb hem sinds april. Nu 1 keer wasmiddel vervangen voor gewone allesreiniger.
Nu 3e stofzuiger zak erin. Wij hebben een groot huis.

De dweilpads kan je ook gewoon in de wasmachine doen.

Druif_01

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:34

Wij hebben sinds kort een Eufy robotstofzuiger met dweilfunctie. Ik ben verkocht! Wat een topding. Hij loopt hier om de dag zo’n beetje.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:06

Mn koffiemachine gekocht met korting bij bol. Scheelde bijna 100 euro!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:08

foxy80 schreef:
Denise_Storm schreef:

Dit gaat hem worden _/-\o_
Is mijn eerste robot, kan ik best al meteen extra stofzuigerzakken / dweilpads / wasmiddel bijbestellen? Geen idee hoe hard dat gaat. Zou hem 1 of 2 keer per week rondje willen laten maken in een klein huis

Wat goed zeg! Ik heb ook de robotstofzuiger die ik wilde besteld, maar wel een andere de Dreame L40s Pro Ultra Wit is het geworden.

Wij hebben twee langharige honden, dus dan is wat extra zuigkracht en anti klit borstels wel handig.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:14

Muck boots black friday sale staat online op de website.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:58

Nou ook nog een black friday internetabonnement afgesloten. Handig om te verbouwen en verhuizen deze periode _O-