Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:37

Succes Nala ! Het is echt een hele gave trail dus geniet ervan :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:44

Ooh ik keek er zo naar uit om dit jaar weer mee te doen.
Vorig jaar heb ik aan me voorbij laten gaan nadat ik op 12 oktober beviel van onze tweeling.
Dit jaar krijgen we echter op 10 oktober de sleutel van ons nieuwe opknaphuis dus ik denk dat ik weer een jaartje moet overslaan -O-
Ik ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:47

Tof Nala, veel plezier en succes!

Zo jammer, Jolien. Al is het natuurlijk wel weer met een goede reden. *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:58

Jolien87 schreef:
Vorig jaar heb ik aan me voorbij laten gaan nadat ik op 12 oktober beviel van onze tweeling.
Dit jaar krijgen we echter op 10 oktober de sleutel van ons nieuwe opknaphuis dus ik denk dat ik weer een jaartje moet overslaan -O-

Dat was niet de afspraak! Tegen november ben je vast weer gesetteld en klaar voor de santa. Toeeeee? O:)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 20:27

Jolien87 schreef:

Ik zou het toch proberen! En anders stel ik me alvast beschikbaar als reserve santa om een pakket voor je lootje samen te stellen :D dan doe ik het shop gedeelte wel en kun je zelf ook aangeven wat je had willen doen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 20:33

Ik stem voor gewoon mee doen Jolien!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 20:35

Plus Jolien zal inmiddels ervaren pakjesinpakker zijn met al die luiers die ze moest vouwen. Dus.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 20:59

marleen_88 schreef:
Ik bedacht mij ineens een top: ovenwanten en pannenlappen. Die van ons zijn aan vervanging toe, te vaak gewassen. :=

Zijn vorig jaar die leukerds gemaakt, door Annemiek toch?

Die zaten vorig jaar in mijn pakket, en waren gemaakt door zorro <3 Ohh wat was en ben ik daar blij mee! Ze hangen in mijn keuken te shinen <3

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:00

Ontzettend jammer dat je dit jaar toch niet meedoet cursebreaker. Wel fijn om te horen dat het niks ernstigs is waarvoor je moet afmelden.

Neonlight schreef:
Ik ben dus Maaike en wordt eind komende maand voor de 34ste keer 18. :')

Zelfs de forever 29 is je te oud? :')

@Miran: Klinkt alsof ik de regio misschien toch eens wat meer moet gaan verkennen. Over twee weken ben ik een week vrij en gewoon thuis. Als het goed weer is de fiets maar eens pakken en een dagje touren.

@Renee: Leiden is duur hè? Wij kijken ook weleens naar koopwoningen. Zowel mijn partner als ik hebben een goedbetaalde baan in de ICT, dus we zouden ons best een huis kunnen veroorloven, maar ik heb het geld er gewoon niet voor over.

@Stal_Fiore: Hé, wat leuk! Ik lease het paard van een particulier. We staan in Valkenburg bij Jongeneel op het terrein. Voor mij lekker dicht bij huis, zodat ik op de fiets heen kan. Ik heb namelijk nooit de moeite genomen om een rijbewijs te halen. :')

@Nala: Veel plezier in Luxemburg. Een prachtig wandelland. Als kind ging ik daar altijd met mijn ouders op vakantie. We hebben daar heel wat afgewandeld. Zelf de Müllerthal Trail nooit gelopen helaas. Zou ik nog wel eens willen, maar mijn vriend is niet zo'n lange afstandswandelaar en de vriendin met wie ik vaak wandel heeft 'm al gedaan.

Voor mij liever geen Ali of Temu trouwens. Die vallen bij mij onder de flops.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:34

Leuk om al zoveel mensen mee te zien doen! Ik ga dit jaar nog naar Slowakije en naar Griekenland, dus ik zal daar vast een hint meenemen zoals inmiddels traditie is, haha.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:45

Roosch schreef:
Plus Jolien zal inmiddels ervaren pakjesinpakker zijn met al die luiers die ze moest vouwen. Dus.

Zonder baby's was ze al een inpakkampioen! {:) [&]

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:59

Nala wat gaaf! Veel Plezier en succes!

@Chanen, super leuk daar! Ik heb daar eventjes gestaan met m’n merrie. Toen hun oude paard doodging, werd het alleen wat lastiger voor mijn paard daar.
Jammer, want het is een heerlijke plek met super leuke mensen.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:18

Toevallig dat je daar ook hebt gestaan. Zo groot is het immers niet.
Jammer dat jouw merrie er niet meer op haar plek stond nadat hun oude paard overleed. Het is inderdaad een fijne plek. Ik houd wel van dat kleinschalige, saamhorige doe-het-samen. Op een grote stal zou ik me denk ik toch wat sneller verloren voelen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:22

Oooh, leuk Nala! Veel plezier!

Ook ik ben mogelijk wat stiller deze week, wij gaan naar een lekker burgerlijk Landalpark in Vaals :)
Dus een weekje chillen met Bollo :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:33

Kaarsen zijn hier trouwens een flop ivm mijn onstuimige pup. Eventueel ledkaarsen zou wel kunnen :j

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 23:10

Zo ik heb een beetje headspace en energie om wat bij te lezen en uitgebreider te reageren. Here we go!

Leuk om te zien wie zich allemaal hebben aangemeld al. Ik heb er weer onwijs veel zin in!

Mensen zijn al bezig met hints. Ik ben stiekem ook weer aan het voorbereiden daarvoor. Vind dat altijd leuk om daarmee aan de slag te gaan. Hoop ook altijd op een lootje die puzzelen/uitdaging ook leuk vind om te doen. Dat is tot nu toe altijd goedgekomen. Als mijn lootje het niet zo leuk vind, zal ik het minder ingewikkeld maken. Moet natuurlijk voor beide partijen leuk blijven ook.

Leuk alle voorstelrondjes te lezen en bij een aantal ook foto's te zien.

Ik rij zelf trouwens niet actief meer paard. Soms met een vriendin een buitenrit of met personeelsvereniging (we hebben een subgroep voor ruiters). Zo heb ik met personeelsvereniging eens een leuke poloclinic gevolgd! Was heel gaaf!

Ik lees her en der wat over alcohol. Ik drink vrijwel niet. Je doet mij daar echt geen plezier mee. Ook wat over een bad. Die heb ik ook niet. Hou wel van lekkere douchespulletjes. Eens in de zoveel tijd doe ik een lekker spamomentje onder de douche.

Roosch, I love you kattenkerst trui. <3

Nala, ik vind het wel een mooie gedachte over het 100% bruikbare pakket en heb er respect voor dat je er zo over denkt. Ik denk dat ik voor jou ook prima een pakket zou kunnen maken en mee kunnen gaan in je wensen! Onnodige prullaria zou ik zelf ook zonde vinden. Al hoeft het voor mijn pakket niet 100% opgebruikte te hoeven kunnen zijn & vind ik alles ingepakt wel leuker/feestelijker. Tweedehands mits netjes heb ik ook geen problemen mee trouwens.

Jammer dat jij je moet terugtrekken cursebreaker. Je bent een fantastisch mens en vond/vind je een leuke toevoeging aan de leuke groep mensen die allemaal al meedoen. <3

Nala die de Müllerthal trail doet met haar prachtige hond! Veel plezier! Dat wil ik ook nog eens een keer doen met Morax!

Ab, jij veel plezier bij Landalpark!

Ik mag het komende halfjaar nog niet op vakantie. -O- maar wel al plannen aan het maken om naar IJsland te gaan, wanneer ik weer mag. Samen met mijn papa.

En natuurlijk nog even een fotootje van Morax
Afbeelding

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 07:52

Veel plezier Nala. Prachtig gebied daar, een maand of 2 terug voor het eerst naar Luxemburg geweest, ook een stukje Mullerthal gelopen. Echt een aanrader!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:01

Ik ben een ochtendmens, dan heb je het meest aan je dag :-). En een zomermens, heb er een hekel aan als het laat licht en vroeg donker is.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:30

Dat het in de zomer zo lang licht is vind ik heerlijk, maar qua temperatuuur ben ik veel meer een voor- en najaarsmens. Ik kan mijn warmte moeilijk kwijt, waardoor ik bij boven de 25 graden alleen maar lamlendig in de schaduw kan hangen.

Winterse temperaturen zijn dan ook weer niet ideaal vanwege mijn Raynaud. Beneden de 15 graden krijg ik vaatspasmen in mijn vingers. Doe mij maar lente en herfst.
Wat mij bij wellicht op de enige uitzondering op mijn "geen kleding"-eis is. Een paar lekker warme sokken maat 39 zijn wel welkom.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 14:33

marleen_88 schreef:
Roosch schreef:

Zonder baby's was ze al een inpakkampioen! {:) [&]

Lieff <3

Haha ik moet nog beginnen aan de verhuisselectie op zolder dus mijn lootje krijgt tweedehands spullen, ingepakt in luiers _O-

Het lijkt me echt leuk om dit jaar weer mee te doen maar heb lang niet altijd tijd om berichtjes te plaatsen.
En ik heb normaal een hekel aan deelnemers die hier hun snor drukken :=
Ik ga er nog even over slapen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 15:59

:))

Slaap er maar eens een heel goed nachtje over!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 16:27

Lang niet altijd is wat anders als amper toch, en van jou is genoeg te vinden voor de santa :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 16:37

Lastige keuze Jolien. Snap je wel, toch altijd vervelend om een lootje te hebben die zich niet veel laat zien. Je wilt toch zoveel mogelijk te weten komen over iemand. Maar wel jammer om weer een editie te missen. Spannend ook wel een klushuis icm 2 baby's, hopelijk is het niet al te veel werk voor jullie. Wel leuk verhuizen en alles naar je smaak kunnen inrichten.

Ik zat de foto's van mn pakket van vorig jaar te bekijken, mijn Santa (Roosch) had een boodschap voor de bezorger op de doos geschreven. Ik zie nu net pas dat de bezorger daar dank je wel onder heeft gezet :+ _/-\o_

Afbeelding

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 17:03

Haha, wat grappig, dat bedankje van de postbezorger!

Misschien is het wel een goed idee om al met hints te beginnen te bedenken. Ik ben daar niet zo goed in :\
Ik had zelf afgelopen jaar wel hele leuke ontvangen van mijn santa (thanks Neonlight!) en deze heb ik bewaard ter inspiratie.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 17:05

Haha oh wat geniaal leuk! <3