Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Ik heb er ook nog geen hoor, ik hoef geen kalender met eten of drinken er in en ik heb verder nog geen leuke gezien. Vroeger had ik die van de Bodyshop, die heb ik nu nog niet gespot. Rituals vind ik veel te duur voor wat er in zit. Misschien ga ik begin november nog even naar Duitsland, maar dan zijn er al weer veel uitverkocht. Misschien dus wel niks dit jaar
prompter schreef:Ik heb er ook nog geen hoor, ik hoef geen kalender met eten of drinken er in en ik heb verder nog geen leuke gezien. Vroeger had ik die van de Bodyshop, die heb ik nu nog niet gespot. Rituals vind ik veel te duur voor wat er in zit. Misschien ga ik begin november nog even naar Duitsland, maar dan zijn er al weer veel uitverkocht. Misschien dus wel niks dit jaar
fohadie schreef:Jeeeee, de Bonne maman is er weer! Meteen besteld en nu ben ik compleet.
Ik heb de Notenshop, losse chocolaatjes bij Lindt besteld waarmee ik zelf een kalender maak en dan die van Bonne maman.
C_arola schreef:Weten jullie of Duitsland meer leuke adventskalenders hebben bij de DM/Kaufland of ander winkel? Willen daar binnenkort weer boodschappen doen en dan is zo'n kalender meenemen wel leuk en makkelijk.
Dallista schreef:C_arola schreef:Weten jullie of Duitsland meer leuke adventskalenders hebben bij de DM/Kaufland of ander winkel? Willen daar binnenkort weer boodschappen doen en dan is zo'n kalender meenemen wel leuk en makkelijk.
DM, Kaufland, Edeka, Müller, het Kaufhof, andere drogisterijen en supermarkten etc. Duitsland is echt het land van de adventskalenders. Alleen van Lindt al zijn er heel veel verschillende.
C_arola schreef:Goed te weten! Welke periode is daarvoor handig om te gaan zodat ik niet te vroeg of te laat ben?