KimD schreef:Hey! Wat leuk! Dat is inderdaad een bekende!

De oude eigenaar had al wat foto's en filmpjes gedeeld van zijn nieuwe Prinsenleven, wat heerlijk!
Flux schreef:Oh wat leuk om Sigi hier te zien! Prachtige hond wat fijn dat hij met z'n neus in de boter is gevallen bij je!
Zijn prinsensleventje bevalt hem prima ja
carriereswitch naar kantoorhond is zo slecht nog niet volgens Sigi, kan je tijdens werktijd lekker luieren in je mand
Voor mij is het eigenlijk ook wel heel fijn om hem naast m'n bureau te hebben. Ik heb niet altijd de meest makkelijke gesprekken tijdens mijn werk en als ik dat zo'n blije kop naast me heb die altijd in is voor een knuffel dan maakt dat een hoop goed
We zijn echt heel blij met hem, het is zo'n makkelijke blije jongen
Tijd voor de vragen!
Citaat:
WEEK 32 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag; Is jouw hond meer een luilak of een energiebom?
Zondag; Wat is het gekste trekje dat jouw hond heeft?
Beide, hij kan heerlijk lui zijn maar zodra ik iets ga doen staat hij klaar om mee te gaan
Of t echt gek is, of aangeleerd
weet ik niet maar Sigi draait om zodra hij door een deuropening is gegaan, altijd, bij elke deur. Ook liggend eten gebeurd hier regelmatig 
Citaat:
WEEK 33 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag; Wat is de ultieme snack waar jouw hond álles voor zou doen? Zijn er snacks of smaken die jouw hond juist niet moet?
Zondag; Krijgt jouw hond ook wel eens een 'mensensnack'? Zo ja, wat dan?
Alle harde snacks zijn eigenlijk wel prima. Hertenoren met haar, bullenpees, hertennekspier etc etc.
Mensensnack heeft ie hier nog niet gehad. Laatst geprobeerd of hij fruit wilde, antwoord was nee
Citaat:
WEEK 34 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag; Team piep, team pluche of team touw?
Team geen van allen
Citaat:
WEEK 35 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag Is jouw hond een modderfan of blijft ‘ie liever schoon en droog’?
Zoals op de foto van Nynkster wel te zien is hoeft hij niet per se schoon te blijven
Maar tot nu toe is hij dat hier nog wel gebleven, is ook overal droog dus echt smerig heeft hij ook niet kunnen worden
Als het heel hard regent is het volgens Sigi trouwens niet noodzakelijk om naar buiten te gaan
Daarintegen is middenin t water gaan liggen (watertje bij de spartelvijver) weer heel logisch
Citaat:
WEEK 35 woensdag #snuffelsanta schreef:
Welke bijnaam gebruik jij het meest voor je hond?
Wiggle Wiggle, Sigi Wiggle, Wiggles. Sigi zijn staart staat namelijk nooit stil, hij is altijd blij
Citaat:
#SNUFFELSANTA WEEK 36 zondag schreef:
Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?
Sigi heeft zijn badjas meegekregen met zijn verhuizing. Wil graag nog een regenjas voor hem
(en heb in mn hoofd dat die oranje moet zijn
)
Nu ik Nynkster haar foto zie denk ik dat ik ook nog maar zo'n fleece moet toevoegen aan t lijstje
Verder ben ik wat begonnen met paracord halsbanden/lijnen voor hem te maken. Erg leuk om te doen en de keuze qua kleur is reuze dus ik denk dat Sigi straks belachelijk veel setjes heeft
Zo volgens mij heb ik alle vragen wel gehad nu. Vanaf nu wat meer tijd dus dan is het wat makkelijker bij houden
Al druk aan het rondneuzen voor leuke cadeautjes, maar heb ook direct weer keuze stress