Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 17:45

paddington schreef:
[ Afbeelding ]

Er liggen dus meerdere :r
Ik ga verhuizen naar de achtertuin aangezien ze niet thuis zijn.

Iieeeeeuuuwwl wat zijn dat voor paupers :r

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 17:47

Ranzig die luiers zeg :r

Ouders zijn al heel de middag weg. Hebben ze niet doorgegeven dat ze ook niet thuis eten vanavond, dus nu mag ik zelf weer wat gaan verzinnen/halen. Geef dat ff vooraf aan, dan kan ik uit mijn werk, nu moet ik weer in de auto stappen :roll:

Suzanne F.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 17:55

Gadver die luiers, doe normaal hoor. Ik deed ze meteen opvouwen en in een zakje en in de kliko. Je laat ze toch niet zo liggen??

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 18:11

Ik heb ooit meegemaakt dat iemand een gore, vieze luier op het dak van mijn auto had neergelegd. Tot op de dag van vandaag kan ik niet verzinnen waarom je zoiets zou doen |o

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 18:12

paddington schreef:
[ Afbeelding ]

Bah, die kun je toch gewoon meteen dichtmaken en in een pedaalemmer ofzo doen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 18:41

Hier een semi werk ergernis.
Collega is maandag ziek naar huis gestuurd (de persoon in kwestie had op het toilet alles eruit gegooid en wilde gewoon weer aan het werk). Vandaag kwam collega weer op werk, was echt een wandelend lijk en inderdaad, niet heel veel later weer alles eruit gegooid op het toilet.
Het kan niet anders dan dat collega koorts had en gewoon echt nog ziek was. Praten ging ook al nauwelijks vanwege de misselijkheid. Maar waarom bedenk je dan dat het een goed idee is om naar je werk te gaan als je gewoon echt nog ziek bent?
Kan daar niet bij met m'n hoofd. Zeker omdat het echt wel een goede buikgriep lijkt en je al je collega's zo ook kan aansteken. Nu heb ik al angst om ziek te worden, heb ik zelf vannacht amper geslapen omdat ik het grootste deel van de nacht beroerd lag te wezen (combinatie van overprikkeld, moe en te warm waarschijnlijk) en dan komt zo'n pipo ook nog ziek naar werk.
Geen goede dag voor mij. Gelukkig bijna weekend, dan nog 1 weekje werken en vakantie vieren!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 18:48

taartjee schreef:
Collega is maandag ziek naar huis gestuurd (de persoon in kwestie had op het toilet alles eruit gegooid en wilde gewoon weer aan het werk). Vandaag kwam collega weer op werk, was echt een wandelend lijk en inderdaad, niet heel veel later weer alles eruit gegooid op het toilet.
Het kan niet anders dan dat collega koorts had en gewoon echt nog ziek was. Praten ging ook al nauwelijks vanwege de misselijkheid. Maar waarom bedenk je dan dat het een goed idee is om naar je werk te gaan als je gewoon echt nog ziek bent?
Kan daar niet bij met m'n hoofd. Zeker omdat het echt wel een goede buikgriep lijkt en je al je collega's zo ook kan aansteken. Nu heb ik al angst om ziek te worden, heb ik zelf vannacht amper geslapen omdat ik het grootste deel van de nacht beroerd lag te wezen (combinatie van overprikkeld, moe en te warm waarschijnlijk) en dan komt zo'n pipo ook nog ziek naar werk.
Geen goede dag voor mij. Gelukkig bijna weekend, dan nog 1 weekje werken en vakantie vieren!

Komt goed! Ik heb 1,5 maand tussen de buikgriep gezeten op werk en niks gekregen. Vooral goed je handen wassen na het toiletbezoek op werk met name voordat je gaat eten.

Je collega had inderdaad thuis moeten blijven. Er zit gewoon wel een soort van quarantaine aan verbonden met buikgriep omdat het vaak om noro gaat.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 19:11

Zebrastreep schreef:
taartjee schreef:

Komt goed! Ik heb 1,5 maand tussen de buikgriep gezeten op werk en niks gekregen. Vooral goed je handen wassen na het toiletbezoek op werk met name voordat je gaat eten.

Je collega had inderdaad thuis moeten blijven. Er zit gewoon wel een soort van quarantaine aan verbonden met buikgriep omdat het vaak om noro gaat.

Handen wassen komt goed, ik werk op een laboratorium. Dat zit er helemaal ingebakken :D

Maar ja, ik hoop ook echt dat er niemand wordt aangestoken, want we gaan de vakantie periode in en dan zijn we lekker onderbezet. Zou zonde zijn als het hele bedrijf niet verder kan omdat het hele lab ziek is...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 19:32

Ik kom net terug van stal en maakte de fout on te gaan zitten.
Ben vies, plakkerig en zweterig dus ik wil douchen en een ijsje pakken..
Maarja....

Afbeelding

I guess I'll die here :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 20:18

Dochter is toe aan vakantie. Helaas moeten we nog een week.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 20:24

Kom ik eens een keer redelijk hoog te staan voor een huurwoning, is het een krot waar je nog niet dood gevonden wilt worden.

Verklaart wel waarom ik zo hoog sta _O-

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 20:37

FrNo schreef:
paddington schreef:
[ Afbeelding ]

Bah, die kun je toch gewoon meteen dichtmaken en in een pedaalemmer ofzo doen.

Er staat zo'n luieremmer op de kop vlakbij buiten..

Deze mensen wonen sinds Mei naast mij maar het zijn hele aparte mensen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:05

Het schepje van de mestboy. Net even een deel van de wei uitgemest en gelijk heel mijn hand vol met blaren

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:18

denisesilver schreef:
Vliegen. Zoveel vliegen |o

Dat merkte ik ook op vandaag op de dagbesteding, vooral tijdens de lunch..
Heb gelukkig 3 broodjes snel kunnen eten maar wat is dat smerig die beesten.
En dan gaan ze ook nog allemaal overal zitten en het jeukt als de malle. -O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:41

Er zaten er wel 100derden op de vliegen kap van mn paard... bizar!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:50

Aan de mensen die voor mijn raam staan te praten. Met mijn ramen open hoor je alles zoveel duidelijker maar ik wil frisse lucht. En omdat het nog zo licht is kan ik ook nog niet slapen. :+

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:56

Aan mezelf. Ik heb me laten influencen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:01

Yep, heel veel vliegen vandaag. Mijn merrie was er erg onrustig van en heeft ook nog steeds jeuk aan haar benen. Maar de vliegen en met name dazen bleven gewoon op haar rug zitten. Ik heb haar maar even goed gesprayd met vliegen spray , dit leek wel wat te helpen. Maar zo warm was het nog niet eens en bewolkt, maar goed geen zuchtje wind natuurlijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:14

Iemand die heel hard in het Spaans (?) onder het slaapkamerraam aan het bellen is.

Nog vier weken en een beetje en dan hebben we een vrijstaand huis. Geen buren onder! Geen buren boven! Wel naast ons maar niet áán ons. Ik kan níet wachten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:14

Je gaat daar zo van genieten!!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:16

Bij bepaalde talen denk je vaak dat ze meer schreeuwen dan dat ze normaal praten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:16

Bellatrix schreef:
Je gaat daar zo van genieten!!

Jaaa echt wel! Want een tuin! Geen plat dak meer! Een boven en beneden! Garage! Bijkeuken! Houtkachel *\%/*

Vandaag ook getekend voor nieuwe keuken. Geen ergernis maar de prijs doet wel zeer :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 23:17

Ik heb in m’n kop gehaald dat ik voordat het nieuwe Dan Brown uitkomt op 9 september, ik de hele serie wil herlezen.

Dat zijn 2664 pagina’s. 5 dikke boeken. Dat zijn er 300-310 per week. _O-

En ik hou echt van lezen alleen ik lees eerder 300 per jaar de laatste tijd. :=

Nu leest Dan Brown wel makkelijk weg, het is geen Thomas Mann dat scheelt. :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 01:16

Dorpsfeesten, dag 1 van 4. Centrum afgesloten voor auto's, met de wegen die al afgesloten waren voor herinrichting kun je nu echt helemaal nergens fatsoenlijk meer langs - ik kon vanavond niet bij huis parkeren - de eerste bak patat en kapotte bierfles liggen weer voor de deur. Leuk man, is het al maandag?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 02:22

Jolliegirl schreef:
Er zaten er wel 100derden op de vliegen kap van mn paard... bizar!!

Ja getver, zo vies en irritant! Ecjt overal zitten ze....

Ik had een fotoshoot van mn paarden maar ik vind dat dus echt niets en baal zo hoe t is gegaan.... had toch te weinig handen en de paarden wilden alleen maar grazen, of boos kijken. Te weinig om handen, en te weinig handen, om de oren naar voren te krijgen. Zo ontzettend frusterend. Ik heb echt zulke leuke paarden en be gek op ze, maar met een fotoshoot kreeg ik zoveel frustratie door alles. Kan nu wel janken om hoe t is gegaan, zo zonde. Had er zo graag zoveel meer uitgehaald en baal nu echt dat de handen, creativiteit en geduld bij mij miste om ze meewerkend te krijgen.... ;(

Net ook over gedroomd, en daarom lig ik nu wakker -O-