Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Had je wel klanten in de winkel vandaag? Het viel mij op dat ik sowieso weinig mensen buiten zag, pas na een uur of 9 in de avond
kiki1976 schreef:Telpeva schreef:Had je wel klanten in de winkel vandaag? Het viel mij op dat ik sowieso weinig mensen buiten zag, pas na een uur of 9 in de avond
Nee was niet echt druk, maat evengoed wel klanten.
Hier in de kop van NH heeft het net geregend. Hoorde dat we ook onweer hadden, maar uiteindelijk lekker doorheen geslapen.
Woonkamer is nu 25.7
Morrie schreef:beneden (slaapkamer) 24, met airco 20, maar die moet rond 5 uur uit want er lekt iets op het balkon van de benedenburen, (de monteur is gebeld) maar als ik hem om 5 uur uit zet, merken ze het niet, dan is het al opgedroogd als zij wakker worden. Boven in de woonkamer is het 27 graden. Ik durf daar de airco niet aan te zetten overdag, want dan krijg ik de benedenburen en de VVE aan de deur. Dus ventilator op de mand van de (langharige) poes gezet en zelf een koelsjaaltje om
Avelienvd schreef:Morrie schreef:beneden (slaapkamer) 24, met airco 20, maar die moet rond 5 uur uit want er lekt iets op het balkon van de benedenburen, (de monteur is gebeld) maar als ik hem om 5 uur uit zet, merken ze het niet, dan is het al opgedroogd als zij wakker worden. Boven in de woonkamer is het 27 graden. Ik durf daar de airco niet aan te zetten overdag, want dan krijg ik de benedenburen en de VVE aan de deur. Dus ventilator op de mand van de (langharige) poes gezet en zelf een koelsjaaltje om
Dat vind ik toch zoiets raars... je hebt een huis. En iemand anders bepaalt wat je wel en niet mag.
Met die hitte zou je toch de airco aan moeten kunnen zetten.
Hier nu 27 graden
Cayenne schreef:Terwijl de mussen van het dak vallen komt iemand hier de open haard inmeten
Best ironisch
MarlindeRooz schreef:Gelukkig koelt het morgen weer af.