Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik vraag mij af wat een fijne sportbroek is. Ik ga nu in mijn joggingbroek maar ik weet niet of ik dat heel fijn vind.
fjordjes schreef:Hoe vouw je een hoeslaken met split netjes op? Een gewoon hoeslaken vind ik al een crime, laat staan een tweepersoons hoeslaken met split. Het lukt mij nooit om het netjes te krijgen
Bellatrix schreef:Ik vraag mij af wat een fijne sportbroek is. Ik ga nu in mijn joggingbroek maar ik weet niet of ik dat heel fijn vind.
Nyaleti schreef:Bellatrix schreef:Ik vraag mij af wat een fijne sportbroek is. Ik ga nu in mijn joggingbroek maar ik weet niet of ik dat heel fijn vind.
Ik vind een gladde stof fijner. Met de dikkere / stroeve stof toch het idee dat je sneller een zweetreet ziet![]()
Wel altijd even goed squatten met het passen en even op en neer springen, been omhoog etc om te checken of die niet doorschijnt en of die op z'n plek blijft.
H&M heeft een goede collectie vind ik.
Die van Decathlon schijnen vaak door
fjordjes schreef:Ik had altijd die van Mountain horse, zwart.
c_alsemgeest schreef:In paardenwelzijn is er een topic waar nu staat dat het gesloten is en verwijderd gaat worden.
Was een normaal lopend topic, geen ellende of ruzie oid.
Ik dacht altijd dat topics niet zomaar gesloten en verwijderd werden? Ook niet als bv TS het vraagt (geen idee of dit het geval was in dit topic).
Maar nu dus wel... is er een wijziging van beleid die ik gemist heb?
Vond het te klein om er een FZ topic over aan te maken... zeker als het iets is wat ik zelf gemist heb
_San87_ schreef:c_alsemgeest schreef:Ja vond vooral het gebrek aan uitleg een beetje apart... want het topic liep prima en ik denk ook leerzaam voor andere mensen die met dit probleem te maken hebben.
Denk dat de TS het gevraagd heeft, eigenlijk. Volgens mij moet Bokt gehoor geven aan dergelijke verzoeken.
_San87_ schreef:c_alsemgeest schreef:Ja vond vooral het gebrek aan uitleg een beetje apart... want het topic liep prima en ik denk ook leerzaam voor andere mensen die met dit probleem te maken hebben.
Denk dat de TS het gevraagd heeft, eigenlijk. Volgens mij moet Bokt gehoor geven aan dergelijke verzoeken.